וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון הביסה 101:123 את וושינגטון ועלתה ל-2:3 בחצי גמר המזרח

בניגוד למפגשים הקודמים בסדרה, הפעם הסלטיקס היו אלה שביצעו ריצה מצוינת, שאפשרה להם לשלוט במשחק מהפתיחה ועד לסיום. אייברי בראדלי הצטיין עם שיא פלייאוף של 29 נקודות

אייברי בראדלי בוסטון סלטיקס. AP
לא השאיר לוויזארדס צ'אנס. בראדלי/AP

הסדרה הכי מוזרה של השנה בפלייאוף ה-NBA נמשכה הלילה (בין רביעי לחמישי) עם עוד משחק לא שגרתי, בסיומו הביסה בוסטון בביתה 101:123 את וושינגטון ועלתה ל-2:3 בחצי גמר המזרח. כעת, הסלטיקס זקוקים לניצחון אחד על מנת להעפיל לגמר החטיבה, שם מחכה האלופה קליבלנד. הוויזארדס יארחו בליל שישי את משחק 6 וינסו להציל את המצב ולקבוע משחק מכריע בעיר השעועית.

במשחקים 1, 3 ו-4 בסדרה, הייתה זו הקבוצה מהבירה שביצעה ריצות מסחררות "על האפס" (0:16 במשחק הראשון, 0:22 בשלישי ו-0:26 ברביעי), אבל הפעם היה זה דווקא תור הירוקים להתפוצץ. וושינגטון עוד פתחה עם 0:4 ולרגע נדמה היה שהחמישייה המצוינת שלה, שסידרה לה יתרונות גדולים בסיום הרבע הראשון בשני המשחקים הראשונים בבוסטון, שוב תעשה את העבודה. אלא שהסלטיקס הגיבו נהדר ועם ריצת 0:16 ברחו לפער דו ספרתי ולא אפשרו לוויזארדס להתקרב לרגע, לכל אורך המשחק.

עוד בנושא:

קלי אוליניק מלוכלך? תלוי את מי שואלים

ג'ון וול וושינגטון וויזארדס. AP
ינסה להציל את המצב בליל שישי בבית. וול/AP

הרבע הראשון הסתיים ב-21:33 לקבוצה של בראד סטיבנס ואת כל הרבעים הבאים היא ניצחה בהפרשים קטנים, כאשר בשיאו היתרון כבר מגיע ל-26 הפרש (78:104) ברבע האחרון.

בוסטון קיבלה שיא פלייאוף מאייברי בראדלי, שצלף 29 נקודות. בסך הכול, הסלטיקס קלעו 16 מ-33 מהשלוש וחילקו 33 אסיסטים וככה, ליריבות קשה עד בלתי אפשרי להתמודד מולם. אל הורפורד שוב עשה קצת מהכל (19 נקודות, 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 3 חסימות) ואילו ג'יי קראודר ואייזאה תומאס קלעו 18 כל אחד, כאשר הגארד התזזיתי מחלק גם תשעה אסיסטים. מרקוס סמארט עלה מהספסל והיה טוב עם 9 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. בוושינגטון, ג'ון וול נבלם על 21 ורק 4 אסיסטים ובראדלי ביל נעצר על 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully