וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עצובה: "כולם רוצים שהעונה תיגמר, הכל פה שבור"

6.5.2017 / 8:10

אחרי ההפסד החמישי ברציפות, האדומים קרובים לאבד סופית את הסיכוי לפלייאוף: "הראש של השחקנים כבר בבית". אדריאן בנקס רץ בסיום לחדר ההלבשה לאחר שלא היה מרוצה מדקות המשחק שלו

one

ההתמוטטות של הפועל תל אביב נמשכת. האדומים רשמו אתמול (שישי) את הפסדם החמישי ברציפות, כאשר הובסו בביתם 80:65 על ידי גלבוע/גליל וצנחו אל המקום העשירי בטבלה. כעת, להפועל תל אביב יש סיכוי קטן בלבד להשתחל לשמינייה הראשונה ולפלייאוף בתום העונה הסדירה.

המשחק אתמול היה הראשון של המאמן החדש רועי חגאי בתפקיד ואחרי רבע ראשון טוב, בסיומו ירדה הקבוצה ביתרון 26:31, היא קרסה וקלעה 34 נקודות בשלושת הרבעים הבאים גם יחד. רצף ההפסדים הנוכחי הוא לא הארוך בתולדות קבוצת האוהדים, שהפסידה בשלבי ההכרעה של עונת 2013/14 שישה משחקים רצופים.

עוד בנושא:

הפסד חמישי ברציפות: הפועל תל אביב ספגה 80:65 מגלבוע/גליל
נאור: "אנחנו לא קבוצה". חגאי: "סף השבירה - הבעיה הכי גדולה שלנו"

שחקני הפועל תל אביב רביב לימונד מתן נאור. מגד גוזני
המצב רע מאוד/מגד גוזני

בסיום המשחק שיתף הקפטן מתן נאור חלק ממה שעל ליבו: "מרגיש גרוע מאוד, אנחנו לא קבוצה, חד וחלק". שאר השחקנים נראו כבויים מאוד ולא רצו לדבר. "לא מופרך לומר שמלבד שחקן או שניים, כולם רוצים שהעונה הזו תיגמר וכל אחד כבר יגיע לבית ולמשפחה שלו", הודה אחד מאנשי הקבוצה, "חלק מהשחקנים בכלל לא מסתירים את זה. הכל פה שבור. אי אפשר להפיל את זה על המאמן, רועי ניסה להרים את השחקנים, אבל כשהראש שלהם כבר בבית, מספיקה נפילה אחת במהלך המשחק כדי לשבור את הקבוצה".

אדריאן בנקס שותף אתמול לארבע דקות בלבד ובסיום מיהר בריצה לאזור חדר ההלבשה ולא נשאר עם חבריו על הפרקט. חגאי הסביר כי "אדריאן בנקס עבר עונה לא קלה, מנטלית. ידעתי שאני אקרא לו מוקדם ואבדוק אם הוא שם או לא. הרגשתי שפחות, אז לא החזרתי אותו".

לוואלה! ספורט נודע כי במהלך העונה האחרונה הרבה השחקן להתלונן על מאמניו בפני גורמים שונים במועדון, גם דרך חמו והספונסר של הקבוצה דיוויד קולברן. "היינו שומעים ממנו אחרי כל משחק. השיא היה אחרי המשחק נגד הרצליה. הוא השתולל על רמי הדר", אמרו במועדון. בנקס קיבל לאחרונה אזרחות ישראלית וצפוי להיות מבוקש בקיץ הקרוב, כך שלא ברור האם ישחק בהפועל תל אביב בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully