וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור: "אנחנו לא קבוצה, חד וחלק". חגאי: "סף השבירה - הבעיה הכי גדולה שלנו"

5.5.2017 / 18:03

קפטן הפועל תל אביב ירה לאחר ההפסד החמישי ברציפות: "תסכול, אכזבה, בושה. גם אם נצליח להתאושש לא יודע איזה משמעות יש לזה". המאמן: "אי אפשר לבוא למשחק על החיים ולהיות רך כפי שהיינו בחלק ההגנתי"

one

גם החילוף בעמדת המאמן לא עזר להפועל תל אביב, שהיום (שישי) ספגה הפסד חמישי ברציפות, 80:65 לגלבוע/גליל. האדומים הציגו את רועי חגאי, שערך בכורה על הקווים לאחר שמונה במקומו של רמי הדר שפוטר.

"אם הקבוצה במשבר? כן, אפילו יותר מזה, זה עמוק יותר ממה שזה נראה", אמר הקפטן מתן נאור. "אני מרגיש גרוע מאוד, אבל לא מרגיש שזה הזמן לבוא ולנתח. לא יודע אם יהיה זמן או שזה התפקיד שלי, כי יש לי המון תיאוריות וסיבות והסברים. אבל מעבר להרגשת התסכול, האכזבה והבושה, לא מרגיש שזה הזמן או הצורך לתת את ההסברים. בסוף, זה פרסונלי, להיות על המגרש ולהראות שאכפת לך, שאר הדברים, תמיד אפשר לנתח ויהיו אלף דעות שיסבירו למה דברים קורים. אנחנו לא קבוצה, חד וחלק. הסיפטומים והדברים שבאים מזה. זה ההבדל העיקרי משנים אחרונות. אין מגיע בכדורסל, חוויתי את זה משני הצדדים, כל עוד יש משהו תיאורטי אז אני אנסה להלחם על זה כמה שאני יכול, אני מאוד רוצה לקוות שאנחנו נצליח לעשות את זה ביחד, אבל גם אם נצליח לא יודע איזה משמעות יש לזה".

"גם לפניי היו לקבוצה דקות מאוד טובות וגם היום התחלנו לא רע בכלל", אמר חגאי. "הסף שבירה פה זה הבעיה הכי גדולה של הקבוצה. אתה לא יכול לבוא למשחק על החיים ולהיות רך כמו שהיינו הגנתית. המון קבוצות כדורסל מסתמכות בעיקר על סקורר יותר מהאחרים, מארק ליונס הוא רכז סקורר והקבוצה תלויה בו, הוא אחד השחקנים המרכזיים. בגדול, להפועל תל אביב אין בעל בית מתחילת העונה. אימנתי את ליונס בעבר, וזה הקבוצה שלו כרגע, החבר'ה צריכים ללכת איתו".

עוד בנושא

הפסד חמישי ברציפות: הפועל תל אביב ספגה 80:65 מגלבוע/גליל

שחקני הפועל תל אביב רביב לימונד מתן נאור. מגד גוזני
אווירה קשה. לימונד וגינת מול ונאור/מגד גוזני

אריאל בית הלחמי אמר מנגד: "אני מאוד גאה על הרוח הספורטיבית שלנו היום, המשחק הזה היה חשוב לכמה קבוצות, גם להפועל תל אביב, והשחקנים שלנו עלו וברוח ספורטיבית הציגו את כל מה שעשינו עכשיו. באנו לכל משחק ולפעמים זה הצליח ולפעמים לא, באנו ונתנו פייט. גם במשחקים שהיינו צריכים כדי להכנס לשמינייה הראשונה נגמרו בסוף בדקה האחרונה, גם המשחק עם מכבי חיפה בבית וגם נהריה, גם עם ראשון הורדנו מ-30 ל-6. אני מאוד מרוצה מההופעה שלנו היום, אני מקווה שנמשיך ככה עד הסוף. זה היה תלוי בנו עד שבועיים שלושה, לא עשינו את זה. ניתן את המחמאות לשחקנים. אנחנו עוד לא מסכמים את העונה, אבל אני לא אחד שאוהב להגיד מה הוא עשה. אתם תקבעו אם עשינו עונה טובה או לא. אני אף פעם לא דיברתי בכיוון של לא לרדת ליגה. אני רוצה להשאיר את זה לכם. יודע מה עשינו השנה".

על מינויו למאמן הנבחרת האולימפית: "אני יודע פחות או יותר מי השחקנים שיכולים להיות מהסגל של הנבחרת הזאת. אני מאוד נרגש מזה, רוצה להודות להרבה אנשים, לא יכול להגיד את השמות כדי לא לשכוח משהו, אבל מינוי שאני נרגש לקראתו".

חואקין שוכמן סיכם: "באנו מאוד מוכנים ומשוחררים. שמנו דגש השבוע על לבוא ולעשות את המקסימום. מרפי הולוואי עזב אותנו והוא היה שחקן חשוב. רציתי לנצח בשבילו, בשביל הקבוצה ובשביל האוהדים שהגיעו למשחק הזה. אנחנו עושים מאוד מיוחדת לטעמי. מה שיגידו מסביב מעניין אבל פחות. הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מקום, יש לנו סוף שבוע כדי להינות ואז משחק ביום שני נגד אשדוד שגם אותו רוצים לנצח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully