וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד חמישי ברציפות: הפועל תל אביב ספגה 80:65 מגלבוע/גליל

למרות הזעזוע בעמדת המאמן, האדומים, עם חגאי לראשונה על הקווים, לא הצליחו לחזור למסלול הניצחונות. סיגרס בלט אצל המנצחת (19 נקודות), שהציגה רבע שני נהדר. 16 לליונס מנגד

one

הפועל תל אביב קיוותה לצאת לדרך חדשה לאחר מינויו של רועי חגאי לתפקיד המאמן, אלא שהיום (שישי) היא שוב הפסידה (הפסד חמישי ברציפות), הפעם 80:65 בבית מול גלבוע/גליל במשחק שנעל את המחזור ה-30 בליגת העל.

אחרי ארבעה הפסדים רצופים האדומים הודיעו לפני כשבוע על סיום דרכו של רמי הדר ועל מינויו של חגאי, בתקווה לשוב למסלול הניצחונות. אלא שלגבוע/גליל, שאיבדה סיכוי להגיע לרבע גמר הפלייאו, היו תוכניות אחרות ועל אף שלא היה לה על מה לשחק, יצאה עם ניצחון חוץ מהדרייב אין.

הפועל תל אביב עוד פתחה את המשחק בצורה טובה, כשקלעה 31 נקודות ברבע הראשון, אלא שבשני קלעה שמונה בלבד זאת לעומת 22 של היריבה, ולמעשה איבדה את המשחק, אחרי שנראתה לא טוב גם במהלך הרבע השלישי. ג'ייסון סיגרס בלט אצל המנצחת עם 19 נקודות, מארק ליונס קלע 16 מנגד.

קלעו להפועל תל אביב: מארק ליונס 16, לרון דנדי ותומר גינת 10 כל אחד, תמיר בלאט וצוף בן משה 7 כל אחד, ברנדן דוסון 5, רביב לימונד ומתן נאור 4 כל אחד, אלאנדו טאקר 2.

קלעו לגלבוע: ג'ייסון סיגרס 19, אריק גריפין 18 ו-13 ריבאונדים, מייקל קוואלס 16, יחזקאל סקוורר 13, חואקין שוכמן 8, אופיר הובר 4, עמית ביר כץ 2.

עוד בנושא

נאור: "אנחנו לא קבוצה, חד וחלק". חגאי: "סף השבירה - הבעיה הכי גדולה שלנו"

מאמן הפועל תל אביב רועי חגאי. מגד גוזני
יפתח ברגל ימין? חגאי/מגד גוזני
שחקני הפועל תל אביב רביב לימונד מתן נאור. מגד גוזני
נאור ולימונד/מגד גוזני
שחקן הפועל תל אביב מארק ליונס. מגד גוזני
הוביל את הקבוצה הביתית. ליונס/מגד גוזני
שחקן גלבוע/גליל אריק גריפין מול שחקני הפועל תל אביב רביב לימונד תומר גינת. מגד גוזני
גריפין מול גינת ולימונד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully