וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד ענק מתבשל? מספר קבוצות שוחחו עם הניקס לגבי פורזינגיס

בארה"ב מדווחים כי לאחר שהלטבי הבריז מהפגישה עם פיל ג'קסון וה-GM סטיב מילס, הניקס קיבלו שיחות לגבי עסקה אפשרית. פורזינגיס הביע במהלך העונה את חוסר שביעות רצונו ממצב הקבוצה

שחקן ניו יורק ניקס קריסטאפס פורזינגיס מול שחקן סן אנטוניו ספרס למרכוס אולדריג'. רויטרס
הניקס מפחדים לאבד אותו ללא תמורה בעוד כמה שנים? פורזינגיס/רויטרס

בזמן שפלייאוף ה-NBA מתקרב לישורת האחרונה שלו, אצל הניקס, שהיו רחוקים מהעפלה גם העונה, הרוחות סוערות.

עם סיום העונה הנשיא פיל ג'קסון כבר הבהיר שכרמלו אנתוני נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, אבל הבלגן הנוכחי מגיע דווקא מכיוונו של מי שמיועד להישאר כסופרסטאר של הקבוצה לאחר עזיבת מלו: קריסטאפס פורזינגיס.

הענק הלטבי, שפרץ בסערה בעונתו הראשונה ודעך בשנייה בניקס הלא מתפקדים, הבריז מפגישת סיום העונה שלו (אליה מוזמן כל שחקן בליגה) עם ג'קסון והג'נרל מנג'ר סטיב מילס. איאן ביגלי מ-ESPN, המסקר את הניקס, דיווח הלילה (בין שישי לשבת) כי כתוצאה מאותה הברזה, מספר קבוצות בליגה יצרו קשר עם ניו יורק והתעניינו בטרייד על פורזינגיס.

כרגע לא ממש ברור האם ההתעניינות הזו הפכה לשיחה ממשית על טרייד אפשרי, אבל בהתחשב בחוסר שביעות הרצון של פורזינגיס, ייתכן כי הניקס יעבירו אותו בטרייד וינסו לקבל כמה שיותר תמורת מי שאמור להיות אחד מכוכבי הליגה בעשור הקרוב. העונה הבאה תהיה השלישית של פורזינגיס מתוך ארבע שנות חוזה הרוקי שלו ובניו יורק כבר מתחילים לפחד מהאפשרות לאבד אותו תמורת שום דבר בעתיד הנראה לעין.

פורזינגיס הצהיר במספר מקרים בעבר כי הוא מעוניין להישאר בניקס, אבל רק אם הקבוצה תהפוך למנצחת. בשתי עונותיו הראשונות במועדון, ניו יורק הפסידה לא פחות מ-101 משחקים ובפברואר, אחרי הפסד בדרבי לברוקלין, הלטבי הביע לראשונה תרעומת בתוך המועדון על האופן בו הדברים מתנהלים.

עוד בנושא:

קליבלנד הביסה את טורונטו בחוץ, סן אנטוניו ניצחה ביוסטון
המדור של רביץ
מהמקום הכי נמוך: אייזאה תומאס הופך לאגדה ממרום 175 סנטימטריו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully