וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה את טורונטו בחוץ, סן אנטוניו ניצחה ביוסטון

לברון כיכב עם 35 נק', 7 אס' ו-8 ריב' והאלופה רשמה 94:115 בזכות רבע אחרון חד צדדי בקנדה ועלתה ל-0:3. 37 לדרוזן, לאורי הפצוע לא שיחק. אולדריג' היה נהדר ב-92:103 של הספרס

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. רויטרס
ממשיך בשלו. לברון/רויטרס

אלופת ה-NBA קליבלנד עשתה הלילה (בין שישי לשבת) צעד נוסף בדרך לגמר המזרח כאשר הביסה בחוץ 94:115 את טורונטו ועלתה ל-0:3 בסדרה. לאחר מכן, סן אנטוניו השלימה מהפך בסדרה מול יוסטון ועם 92:103 בחוץ עלתה ל-1:2.

seperator

טורונטו - קליבלנד 115:94 (0:3 לקאבלירס)

תוצאת הסיום אולי משקרת מעט לגבי המשחק שהתנהל באייר קנדה, אבל בטח שלא לגבי הסדרה כולה, בה האלופה ממשיכה להפגין דומיננטיות מרשימה בדרך לעוד גמר מזרח של לברון.

קייל לאורי, שנפגע בקרסול במשחק 2, לא שיחק הלילה ובלעדיו, הראפטורס המאכזבים פשוט התרסקו ברבע האחרון, אותו קליבלנד ניצחה 17:36 אחרי משחק שדווקא היה צמוד ברובו.

קינג ג'יימס שמר על ממוצעי הפלייאוף שלו עם הצגה של 35 נקודות (15 מ-16 מהעונשין), 7 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, לצד 5 איבודים. קווין לאב קלע 16 וקטף 13 ריבאונדים וקיירי אירווינג הוסיף 16 משלו. קייל קורבר עלה מהספסל וסיפק את הסחורה עם 4 מ-6 לשלוש ו-14 נקודות. מנגד, דמאר דרוזן קבע שיא פלייאוף עם 37 נקודות, אבל זה ממש לא הספיק. 19 ו-8 ריבאונדים ליונאס ולנצ'יונאס. טורונטו על סף סיום העונה שלה ותנסה להאריך מעט את הסדרה כאשר תארח ביום ראשון (22:30 שעון ישראל) את משחק 4.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
דמאר דרוזן טורונטו ראפטורס. רויטרס
שיא פלייאוף ממש לא הספיק. דרוזן/רויטרס

יוסטון - סן אנטוניו 103:92 (1:2 לספרס בסדרה)

הספרס הפסידו את המשחק הראשון, בבית, ב-27 הפרש. אז מה? במשחק 2, הם איבדו את טוני פארקר לכל המשך הפלייאוף. אז מה? גרג פופוביץ' שוב העביר שיעור באימון והשחקנים שלו הציגו כדורסל ספרסי טיפוסי, בדרך ליתרון ראשון בסדרה הטקסאנית, כשהם מתסכלים שוב ושוב את ההתקפה של הרוקטס, שנתקעה בפעם השנייה ברציפות.

המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד והיתרון החליף ידיים, אבל בתחילת הרבע השלישי סן אנטוניו ברחה בפעם הראשונה. יוסטון עוד הצליחה לחזור, אבל האורחים המשיכו לכתוש ולאט לאט בנו יתרון שהגיע בשיאו ל-15 נקודות ומשם, לד'אנטוני והחבורה שלו כבר לא היו תשובות.

למרקוס אולדריג', שהלך לאיבוד בתחילת הפלייאוף, חזר כמו ענק עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים. קוואי לאונרד היה מעולה כהרגלו עם 26 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. מנגד, ג'יימס הארדן התפרע עם 43 נקודות, אבל חילק רק 5 אסיסטים והרוקטס לא קיבלו מספיק תרומה מסביב, כאשר לו וויליאמס נעצר על 0 נקודות והקבוצה כולה קולעת ב-12 מ-39 לשלוש. כמו כל משחקי הסדרות בחצאי הגמר עד כה, גם זה נגמר בפער דו ספרתי (11 מ-11).

למרקוס אולדריג' סן אנטוניו ספרס מול ננה יוסטון רוקטס. רויטרס
כולם חיכו לו והנה הוא בא. אולדריג'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully