וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן לקראת אתלטיקו מדריד: "אין פייבוריטית, הסיכויים 50:50"

מאמן ריאל מדריד מתלבט בין וראן לנאצ'ו לקראת הדרבי בחצי גמר האלופות (ג', 21:45, ספ' 5). איסקו, חאמס, ואסקס ואסנסיו מועמדים להחליף בייל. סימאונה: "כל מי שישחק יעשה את זה עם הלב"

חצי הגמר, משחק 1מחצית02/05/2017
ריאל מדריד
    0
      אתלטיקו מדריד
      one

      ליגת האלופות חוזרת מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5) עם המפגש המסקרן בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד בחצי הגמר, לשחזור הגמר המרתק שנערך בעונה שעברה במילאנו, והסתיים בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. היריבות הגדולות ייפגשו בפעם השלישית העונה, אחרי ה-1:1 בברנבאו וה-0:3 של הבלאנקוס בוויסנטה קלדרון במסגרת הליגה הספרדית.

      בספרד מדווחים שמאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, מתלבט בנוגע לשתי עמדות עיקריות; הראשונה היא עמדת הבלם. רפאל וראן חזר לשחק אך נפצע, והמאמן הצרפתי מתלבט אם לפתוח איתו לצד סרחיו ראמוס או שמא לתת את הבמה לנאצ'ו. ההתלבטות השנייה נוגעת למחליף של גארת' בייל הפצוע. זידאן מתלבט בין חאמס רודריגס, לוקאס ואסקס, סרחיו אסנסיו ואיסקו, כשב"אס" טוענים שהמאמן צפוי לבחור באחרון, שלא קיבל דקות במשחק האחרון של הקבוצה בריאזור מול דפורטיבו לה קורוניה.

      בנוסף לכך, ב"אס" ערכו סקר בקרב הגולשים בנוגע למחליף של בייל. 60 אחוז מהגולשים בחרו באיסקו, כשאסנסיו זכה ל-21 אחוז מהקולות, חאמס ל-13 וואסקס ל-6.

      "יהיה משחק קשה", הודה הצרפתי במסיבת העיתונאים. "התכוננו היטב ונגיע מוכנים. זה השלב הזה בעונה בה הכל מונח על הכף. הלוואי והמשחק היה מתחיל כבר. אני לא חושב שהעובדה שכבר ניצחנו את אתלטיקו בליגת האלופות בעבר עוזרת לנו. אנחנו לא פייבוריטים. הסיכויים הם 50:50. אתלטיקו טובה כבר ארבע-חמש שנים, ורק משתפרת. היא תמיד מקשה עלינו. הגדולה שלה היא שהיא מעולם לא מרימה ידיים. ננסה לעשות משהו חדש מחר".

      עוד בנושא

      זידאן: "זה היה יותר קשה ממה שחשבנו". מרסלו קבע שיא בריאל מדריד
      ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ולנסיה

      זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
      טרם החליט. זידאן/רויטרס

      מנגד, בצד האדום-לבן, החליטו לערוך את האימון המסכם בסנטיאגו ברנבאו, זאת בניגוד לשנים עברו, אז החליט צ'ולו סימאונה להתחמק מהאצטדיון של היריבה הגדולה עד למשחק עצמו. בעונת 2014/15 ערכו הקולצ'ונרוס את האימון המסכם במתחם האימונים של הקבוצה, אך הפעם הם מתכוונים להתאמן בברנבאו מיד לאחר מסיבת העיתונאים הרשמית.

      דייגו סימאונה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני חושב שיהיה משחק שיתחיל חזק מאוד, הם ינסו לפגוע בנו בדקות הראשונות עם האינטנסיביות של השחקנים שלהם. נצטרך לקחת את המשחק למקום בו נרגיש בנוח. אני מקווה שנוכל לנצל יתרונות במרווחים שנקבל. אני חושב שיהיה משחק מורכב מאוד. נרכיב הרכב עם קבוצה שתורכב מהלב של כל אוהדי אתלטיקו מדריד".

      דייגו גודין הוסיף: "אני מאמין בקבוצה, אנחנו מוכנים מבחינה פיזית ומנטאלית. אנחנו רעבים להצליח. אנחנו מוכנים לכל דבר. חשוב מאוד שנשיג תוצאה טובה בחוץ".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
      דייגו סימאונה במסיבת העיתונאים/GettyImages

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully