וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "זה היה יותר קשה ממה שחשבנו". מרסלו קבע שיא בריאל מדריד

29.4.2017 / 20:56

מאמן הבלאנקוס חגג את הניצחון הקשה מול ולנסיה: "יש לנו יכולת לכבוש בכל רגע ועם כל שחקן". הברזילאי הפך לזר עם הכי הרבה ניצחונות ליגה במועדון: "לא יודע אם השער שלי יכריע את העונה". סוארס חזר לכבוש אחרי כמעט חודש: "לא הייתי אובססיבי לגבי זה"

one

זה לא היה פשוט, אבל ריאל מדריד השיגה הערב (שבת) שלוש נקודות יקרות כאשר גברה בביתה 1:2 על ולנסיה, במסגרת המחזור ה-35 בליגה הספרדית.

הבלאנקוס ליתרון מנגיחה מוצלחת של רונאלדו בדקה ה-27, אבל הסופרסטאר הפורטוגלי החטיא מהנקודה הלבנה בדקה ה-57. דייגו אלבס, שוער העטלפים, המשיך להיות הסיוט הגדול של רונאלדו: מתוך ארבעה פנדלים שבעט לעברו כוכב ריאל לאורך הקריירה, השוער הברזילאי הדף שלושה. בנוסף, הוא שבר שיא בליגה הספרדית עם הדיפת פנדל שישית העונה. דני פארחו איזן עם כדור חופשי נהדר מול קבוצת נעוריו (82), אך שער של מרסלו (86) הציל את ריאל וקירב אותה עוד צעד לאליפות.

עוד בנושא:

ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ולנסיה
ברצלונה חזרה לפסגה אחרי 0:3 בדרבי מול אספניול

מרסלו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שער ניצחון יקר. מרסלו/רויטרס

זינדין זידאן אמר בסיום: "ידענו שיהיה קשה, אבל זה היה יותר קשה ממה שחשבנו. כשאתה לא כובש את השני, היריבה מסכנת אותך. אבל הגיע לנו לנצח. עבדנו קשה והשקענו המון. זה ניצחון חשוב שהגיע בזכות המאמץ של החבר'ה. הייתי רוצה שנכריע את המשחק מוקדם יותר, אבל אנחנו יודעים שיש לנו את היכולת לכבוש בכל רגע ויודעים שכל שחקן אצלנו יכול לכבוש".

הגיבור, מרסלו, הפך לזר עם הכי הרבה ניצחונות ליגה בתולדות ריאל, 211, תוך שהוא עובר רוברטו קרלוס: "אי אפשר לדעת אם השער שלי יהיה מכריע בסוף העונה. כרגע אני רק שמח על הניצחון. אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים שנשארו לנו כדי לזכות באליפות".

ברצלונה מצדה, הגיבה היטב לניצחון של ריאל ועם 0:3 בחוץ בדרבי מול אספניול, חזרה למקום הראשון. לואיס סוארס כבש צמד, אחרי שנהנה משתי טעויות איומות בהגנת המארחים: "לא הייתי אובססיבי לגבי הגולים שלי", סיכם האורוגוואי, שמצא את הרשת לראשונה מאז ה-5 באפריל, "זה ממש לא היה משחק קל ובמחצית הראשונה אספניול ביצעה מצוין את התכנית ההגנתית שלה, אבל לכל אורך המשחק שיחקנו באינטנסיביות אדירה ודחפנו קדימה".

איבן ראקיטיץ', שכבש את השער השני של בארסה, הוסיף: "עבדנו קשה כל המשחק וחיכינו לרגע הנכון. בסוף הוא הגיע. אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך, כי עשינו עבודה טובה מאוד עד עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully