וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ולנסיה

רונאלדו העלה את הבלאנקוס ליתרון (27), והחמיץ פנדל (57), דני פארחו איזן עם כדור חופשי יפה (82), אבל מרסלו (86) סידר לריאל ניצחון וחזרה למקום הראשון זמנית. גרנאדה ירדה, אתלטיקו דרסה

one

מאבק האליפות בליגה הספרדית מגיע לנקודת רתיחה וביום שבת נמשך המחזור ה-35 עם משחקיהן של שלוש הגדולות. הראשונה ששיחקה היא ריאל מדריד, שניצחה 1:2 את ולנסיה וחזרה זמנית אל המקום הראשון. אתלטיקו מדריד הביסה 0:5 בחוץ את לאס פלמאס. המחזור נפתח כבר בשישי עם ה-1:3 של ויאריאל מול ספורטינג חיחון. בשבת בצהריים ירדה גרנאדה לליגת המשנה אחרי הפסד 2:1 לריאל סוסיאדד.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (אמצע) מול ולנסיה. רויטרס
שיא נוסף. רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד - ולנסיה 1:2

ביום רביעי עלו הבלאנקוס עם הרכב שני, שכלל רק את מרסלו מבין ה-11 ששיחקו נגד באיירן מינכן וברצלונה, וטיילו ל-2:6 מול דפורטיבו לה קורוניה. הפעם, שלושה ימים לפני המשחק החשוב מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, זינדין זידאן עלה עם ההרכב הכי חזק שיש לו ומרסלו הוא זה שהציל אותו עם שער יפה בדקה ה-86. ריאל מדריד ניצחה עם שער של כריסטיאנו רונאלדו (27), שגם החמיץ פנדל (57), שלא ממש הגיע לבלאנקוס והיה השישי העונה שדייגו אלבס הודף. דני פארחו איזן בדקה ה-82 עם כדור חופשי יפה, אבל מרסלו כבש בדקה ה-86 שער ניצחון וסידר למארחת חזרה לפסגה.

2: הזדמנות גדולה לוולנסיה. סנטי מינה קיבל כדור עומק ונותר לבד מול קיילור נבאס. הוא בעט ונבלם אצל השוער, הכדור חזר אליו והפעם הוא בעט מזווית לא נוחה לקורה.

דקה 27: גול! קרבחאל הגביה יפה מימין, רונאלדו עלה מעל כולם ונגח פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 28: רונאלדו שבר את שיא השערים בשש הליגות הבכירות באירופה (ספרד, אנגליה, גרמניה, איטליה, צרפת ופורטוגל) עם השער ה-367 שלו במנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד. הוא עבר את ג'ימי גריבס, לו היו 366 שערים.

דקה 55: הזדמנות גדולה לקארים בנזמה. הצרפתי חדר לרחבה ובעט מזווית נוחה מאוד עם רגל ימין לפינה הרחוקה, זה הלך לקורה.

דקה 56: החמצת פנדל! מודריץ' נפל ברחבה אחרי מגע עדין של גאראי, השופט סימן לפנדל שהיה בספק. והכדור לא משקר. כריסטיאנו רונאלדו בעט מ-11 מטר חלש, דייגו אלבס קלט. זה הפנדל השישי שמציל דייגו אלבס העונה וה-22 בלה ליגה.

דקה 82: גול! דני פארחו בעט כדור חופשי יפה מ-25 מטר לחיבורים, קיילור נבאס נגע בכדור, אבל לא הצליח להדוף.

דקה 86: גול! ריאל שוב מראה אופי. מוראטה העביר כדור רוחב שהגיע למרסלו. המגן הברזילאי עבר את השומר שלו ובעט עם רגל ימין שטוח וחזק לפינה הרחוקה, 1:2 לריאל מדריד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מרסלו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
סידר לריאל שלוש נקודות. מרסלו/רויטרס

לאס פלמאס - אתלטיקו מדריד 5:0

צפו בתקציר

הקולצ'ונרוס ממשיכים בקרב על הכרטיס הישיר לליגת האלופות ויצאו מגראן קנאריה עם ניצחון מוחץ, בעיקר בזכות 18 דקות חלומיות בפתיחה. כבר בדקה השנייה קווין גמיירו כבש מקרוב אחרי כדור רוחב של סאול. בדקה ה-17, סאול כבש בעצמו בנגיחה מכדור קרן ובקושי דקה לאחר מכן, גמיירו השלים צמד בזכות כדור עומק טוב של ניקו גאיטאן. לראשונה מ-1957, אתלטיקו כבשה שלישייה ב-20 הדקות הראשונות. בדקה ה-65 קווין פרינס בואטנג איבד את הראש, קפץ בצורה מסוכנת עם המרפק וראה צהוב שני ואדום. שבע דקות חלפו ופארטי כבש מקרוב. דקה בתוך תוספת הזמן, פרננדו טורס השלים את החגיגה עם שער קל מארבעה מטרים.

סאול שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הצגה של הקולצ'ונרוס. סאול/רויטרס

ריאל סוסיאדד - גרנאדה 1:2

צפו בתקציר

אחרי שש שנים בליגה הבכירה, גרנאדה נפרדה מהלה ליגה וירדה אל ליגת המשנה. הקבוצה הקטנה, שעלתה בתום עונת 2010/11 אחרי שהייתה הראשונה שעולה דרך שיטת הפלייאוף, נפרדה מהליגה בתום עונה רעה מאוד והפסד נוסף, ה-23 שלה העונה. במהלך שש השנים שלה בליגה הבכירה, גרנאדה התקשתה בכל אחת מהעונות כשהישג השיא שלה היה המקום ה-15. מבחינת סוסיאדד מדובר בניצחון חשוב, שכן הוא משפר את מאזנה ל-61 נקודות ומעלה אותה זמנית אל המקום השישי שמוביל לאירופה. קרלוס ולה (45) וחואנמי (84) כבשו לסוסיאדד, אדריאן ראמוס איזן זמנית (65).

טוני אדאמס מאמן גרנאדה עם שחקניו. GettyImages
ירדו ליגה. אדאמס וגרנאדה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully