וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן וקללות לפיקה ביציעים: "אלה אנשים מתוסכלים ומשועממים"

אדם הלבוש בחולצה של ברצלונה הסתנן ליציע אוהדי אספניול, שלף אקדח דמה ונעצר. אחר כך פיקה ספג אש, והגיב: "הכי אוהב לשחק פה ובברנבאו". וגם: "שובו של הקילר" לואיס סוארס, אלבה רומז על עזיבה, והאם ריאל מדריד תשלם למלאגה מיליון יורו אם תזכה באליפות?

one

מאבק האליפות בספרד ממשיך להיות צמוד. אמש (שבת) ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ולנסיה ועלתה זמנית לפסגה, אבל ברצלונה כבשה אותה בחזרה באמצעות ניצחון 0:3 על אספניול. בזמן שהדרבי הקטלאני הוכרע די מהר על כר הדשא, האקשן האמיתי היה ביציעים. עוד לפני שריקת הפתיחה אוהדי אספניול עברו כמה רגעי חרדה מזעזעים: אדם שהיה לבוש בחולצה של ברצלונה הסתנן ליציע ושלף אקדח דמה, אולם המאבטחים הגיבו במהירות, כשנטרלו ועצרו אותו, כמובן. עדיין לא ברור אם האיש, שהיה שתוי ככל הנראה, אכן אוהד ברצלונה או לא, אולם הוא צפוי לבלות זמן ממושך בכלא.

באופן טבעי, האירוע החריג הזה הפך את האווירה למתוחה יותר. במהלך המשחק אוהדי אספניול הקניטו ללא הפסקה את ג'רארד פיקה, ובסיום הוא דאג לעקוץ אותם. "האצטדיון של אספניול הוא האצטדיון שאני הכי אוהב לשחק בו, אולי חוץ מהסנטיאגו ברנבאו. מקללים אותי אנשים מתוסכלים ומשועממים שמוציאים את הכעס שלהם במגרש, אני לא מתייחס אליהם יותר. למען האמת, רוב האוהדים של אספניול מנומסים ותומכים בקבוצה שלהם", אמר. בנוסף, פיקה החמיא באופן נדיר למדי ללואיס אנריקה, עימו עד לפני כמה שבועות היה ביחסים מותחים, אם להסתמך על כמה דיווחים בתקשורת הספרדית. "לוצ'ו הגיע לכאן לפני שלוש שנים ועזר לי להחזיר את הרעב. מאז שהוא פה, אני נינוח ומפוקס".

עוד בנושא:

ברצלונה הביסה 0:3 את אספניול, צמד ללואיס סוארס
ריאל ניצחה 1:2 את ולנסיה, מרסלו כבש שער ניצחון בדקה ה-86
זידאן: "זה היה יותר קשה ממה שחשבנו". מרסלו קבע שיא בריאל

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
שוב במוקד הסערה. ג'רארד פיקה/רויטרס

על המגרש, זה היה הערב של לואיס סוארס. אחרי חמישה משחקים רצופים בהם לא כבש, חלוץ ברצלונה מצא את הרשת פעמיים והגיע ל-26 שערים העונה, שבעה פחות מלאו מסי. "אני רחוק מלהיות אובססיבי לשערים שלי. כמובן שאני מאושר שכבשתי, אבל אני תמיד שמח כשהקבוצה מנצחת. לא חששתי לרגע בעקבות המשחקים שלא כבשתי בהם", אמר האורוגוואי. "היה משחק לא קל. אספניול הגנה טוב מאוד על השער שלה במחצית הראשונה, אבל שיחקנו עם תשוקה ואינטנסיביות, והרבה פעמים זה מספיק".

לואיס אנריקה פרגן גם כן לחלוץ ואמר ש"לא הייתי מודאג בכלל מהבצורת שלו, כי הוא נותן לנו כל כך הרבה יותר משערים. ברור שעבור חלוץ השערים חשובים, אבל אני חושב שבמקרה של סוארס, הוא והרשת תמיד באים יחד". המאמן הוסיף ש"אולי המחצית הראשונה לא היתה מלהיבה ויעילה כמו שרצינו, אבל הצלחנו להתיש את אספניול. היה משחק קשה". גם בתקשורת הקטלאנית התלהבו מהתצוגה של לואיס סוארס. ב"אל מונדו דפורטיבו" קראה הכותרת הראשית "שובו של הקילר", ונכתב כי "סוארס חזר לעצמו".

ג'ורדי אלבה, שמוזכר כמועמד לעזוב בקיץ, אמר בסיום ש"החלום שלי תמיד היה לשחק בברצלונה עד כמה שניתן. עוד לא דיברתי עם אף אחד במועדון, אבל כדורגלן תמיד רוצה לשחק, ואני מודה שלא קיבלתי את הדקות שרציתי". המגן הוסיף ש"לא לשחק היה מוזר עבורי, אבל לפחות למדתי להעריך דברים. אני מרגיש מחושל ובוגר יותר עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניימאר שחקן ברצלונה (שמאל) מול דייגו יורנטה שחקן מלאגה. GettyImages
תקבל מיליון יורו אם תפסיד לריאל מדריד? דייגו יורנטה ממלאגה מול ניימאר/GettyImages

מאבק האליפות בספרד צפוי להתנקז כנראה למחזור הסיום, שבו ברצלונה צפויה לנצח בביתה את אייבר בעוד שריאל מדריד תתארח אצל מלאגה, הקבוצה שניצחה כבר באצטדיונה את ברצלונה. אחרי שהקטלאנים כבר רמזו לכך שמלאגה, אותה מאמן מיצ'ל אקס ריאל, תפסיד בכוונה לבלאנקוס, ב"אס" יוצאים בפרסום מעניין שמוסיף עוד קצת אש למדורה. על פי העיתון מתברר שמלאגה תקבל מריאל מדריד מיליון יורו אם הבלאנקוס יזכו באליפות - זאת במסגרת ההסכם למכירתו של איסקו למועדון ב-2013.

על פי ההסכם הבלאנקוס שילמו למלאגה 27 מיליון יורו עבור איסקו, כאשר הם צריכים להעביר מיליון נוספים על כל האליפות שריאל זוכה בחמש השנים שאחרי ההעברתו של השחקן - כלומר עד 2018. כזכור, נשיא מלאגה השייח אל תאני זעם על ההאשמות של הקטלאנים כלפי קבוצתו וטען שהקבוצה שלו "תפסיד בכוונה כדי שריאל תיקח אליפות". בברצלונה כבר הגישו תלונה רשמית להתאחדות ולמנהלת הספרדית והמשחק הזה עוד צפוי להיות תחת פיקוח הדוק אם האליפות לא תוכרע לפני כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully