וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-30 אוהדי הפועל באר שבע שהסתננו ליציע של מכבי תל אביב הורחקו

משטרת ישראל הוציאה עשרות מאוהדי האלופה שרכשו כרטיסים ליציע של הצהובים. מאור בוזגלו הפצוע עודד את חבריו, אלונה ברקת יושבת ביציע עם האוהדים, חלקם לעגו לג'ורדי קרויף

ברני ארדוב

הפועל באר שבע תוכל לזכות הערב (שבת) באליפות שנייה ברציפות, ועוד בצורה הכי מתוקה שיכולה להיות - זאת אם תנצח את היריבה הכי גדולה שלה על התואר, מכבי תל אביב ועוד במגרש שלה. האלופה המכהנת מוליכה את טבלת ליגת העל עם 77 נקודות בעוד שלצהובים, שנמצאים במקום השני, 69 נקודות, מה שאומר שניצחון הערב יעניק לה את התואר - שלושה משחקים לתום העונה. רגע לפני שריקת הפתיחה היינו עם ההכנות למשחק, ההרכבים, הציוצים וכמובן ההתרגשות הגדולה של האוהדים.

עוד בנושא

התרגשות גדולה בהפועל באר שבע: "העיר בטירוף ואנחנו בטירוף"
האם אתם גדולים כמו שאתם חושבים? על המשחק בין מכבי תל אביב לבאר שבע
חגיגה בשטח האויב: הקבוצות שהבטיחו אליפות אצל היריבה על התואר
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: ריקן או שפונגין יחליפו את דסה?

בוזגלו/ברני ארדוב

21:00: לפני זמן קצר, כחלק מהיערכות משטרת ישראל למניעת עירוב קהל האוהדים, הוצאו והורחקו כ-30 אוהדי הפועל באר שבע לאחר שבקשו להיטמע ביציע אוהדי מכבי תל אביב.

20:33: אלונה ואלי ברקת יושבים עם אוהדי באר שבע בתוך הרשת ביציע העליון. היציע מלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כתבי וואלה! ספורט מתכוננים למשחק

20:05: כחלק מהערכת מצב שנערכה במשטרת ישראל לקראת המשחק, וכחלק מהיבטי השמירה על הסדר הציבורי, הוחלט כי המשטרה לא תאפשר עירוב של קהל האוהדים. בפרט, בכל הנוגע לאוהדי קבוצה שרכשו כרטיס ליציע שאינו תואם את קהל קבוצתם, אלו לא יורשו ליהכנס.

19:45: פורסמו ההרכבים למשחק

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, יגור פיליפנקה, טל בן חיים, שרן ייני, גל אלברמן, אייל גולסה, יוסי בניון, דור מיכה, טל בן חיים, וידאר קיארטנסון.

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מהראן ראדי, מאור מליקסון, אנתוני וואקמה, בן שהר.

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. ברני ארדוב
אח של ג'ון אוגו משגיח על וידאר קיארטנסון/ברני ארדוב

19:29: אווירה נפלאה במתחם הסינמה סיטי שליד האצטדיון, כשאוהדי הקבוצות ממלאים את הברים ויוצרים אווירה מחשמלת. בינתיים האוהדים מנצלים את הזמן כדי לצפות במשחקה של הפועל תל אביב.

19:27: גם האוטובוס של שחקני מכבי תל אביב הגיע לאצטדיון.

19:20: ג'ורדי קרויף הגיע, אוהדי הפועל באר שבע צעקו: "תעשה כבוד לאלופת המדינה".

19:12: האחים של ג'ון אוגו ואנתוני וואקמה הגיעו אף הם למתחם, וזכו לקריאות עידוד מהאוהדים.

19:06: האוטובוס של הפועל באר שבע הגיע לאצטדיון, כשגם מספר אוטובוסים של אוהדים הגיעו למתחם. האוהדים עודדו את השחקנים ודפקו על חלונות האוטובוס.

17:11: גם במקרה של ניצחון, הפועל באר שבע לא תניף את הצלחת כבר הערב, מאחר והצלחת לא תהיה באצטדיון. אם היא תנצח, היא תניף אותה במחזור הבא במשחק מול מכבי פתח תקוה.

15:17: "העיר בטירוף ואנחנו בטירוף", העיד הבוקר שחקן בקבוצה, "זה לא משחק רגיל. זה משחק שאפשר לעשות בו היסטוריה".

14:14: חלק מאוהדי הפועל באר שבע שלא הצליחו להיות בין ה-1,000 שקנו כרטיסים למשחק, רכשו כרטיסים ליציעי מכבי תל אביב ולפי הערכות ראשי האוהדים יש בין 500 ל-800 אוהדי באר שבע שיישבו בין אוהדי הצהובים.

הודעת המשטרה בנושא: "אוהדי הפועל באר שבע שייכנסו ליציעים המיועדים לאוהדי מכבי תל אביב, יוצאו מהמגרש. בכניסה ייבדקו תעודות מזהות ומי שלא יזוהה כאוהד מכבי תל אביב וינסה להיכנס ליציע המיועד לאוהדי מכבי תל אביב, לא יורשה להיכנס לאצטדיון. אנא הימנעו מאי נעימויות והישמעו להוראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully