וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות גדולה בהפועל באר שבע: "העיר בטירוף ואנחנו בטירוף"

29.4.2017 / 10:56

ניצחון של האלופה על מכבי תל אביב יעניק לה תואר שני ברציפות, והשחקנים הדרוכים יודעים: "זה לא משחק רגיל. זה משחק שאפשר לעשות בו היסטוריה". ברק בכר טרם פרסם סגל והרכב למשחק

ברני ארדוב

שחקני הפועל באר שבע נמצאים במלון ברחובות ממנו ייצאו למשחק הערב (שבת, 21:00, ספורט 5) בנתניה מול מכבי תל אביב, כאשר הם יודעים שניצחון יבטיח להם באופן סופי אליפות שנייה ברציפות. ברק בכר החליט לא לפרסם סגל וזאת כדי שכל השחקנים ייצאו עם הקבוצה, ואכן כל השחקנים נמצאים יחדיו ורק מאוחר יותר יפרסם בכר בפני השחקנים את הסגל ואת ההרכב.

אתמול ערכו השחקנים ביחד את הקידוש המסורתי כששיר צדק היה זה שניצח על המאורע. בקרב השחקנים קיימת התרגשות ודריכות רבה לקראת המשחק והאוהדים שולחים כל העת לשחקנים מסרונים ומדגישים בפניהם את הרצון לזכות באליפות במגרש של מכבי תל אביב. "העיר בטירוף ואנחנו בטירוף",העיד הבוקר שחקן בקבוצה, "זה לא משחק רגיל. זה משחק שאפשר לעשות בו היסטוריה".

אגב, חלק מאוהדי באר שבע שלא הצליחו להיות בין האלף אוהדים שקנו כרטיסים למשחק, רכשו כרטיסים ליציעי מכבי תל אביב ולפי הערכות ראשי האוהדים יש בין 500 ל-800 אוהדי באר שבע שיישבו בין אוהדי הצהובים. במשטרה כמובן עוקבים אחר הדברים, כמו גם אחרי ספסרים שינסו למכור כרטיסים במחירים מופקעים. בעיר לא תיערך הקרנת ענק אך רבים מהאוהדים צפויים להגיע לבארים המקומיים כדי לצפות במשחק.

עוד בנושא

האם אתם גדולים כמו שאתם חושבים? על המשחק בין מכבי תל אביב לבאר שבע
חגיגה בשטח האויב: הקבוצות שהבטיחו אליפות אצל היריבה על התואר

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
העיר כמרקחה. אוהדי באר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully