וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס הודיעה: ארבעת השחקנים שסירבו לנסוע באוטובוס לא ייענשו

ביוון מעריכים שנאקופולוס לא רצה להעמיק את המשבר עם פסקואל, שנעמד על הרגליים האחריות למען סינגלטון, ג'יימס, גבריאל ופוטסיס, שאמר לפני כן: "אלוף יורוליג לא ייסע 12 שעות באוטובוס". בלאט עצבני: "ההגנה שלנו זבל"

אנטוניס פוטסיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
לא מקובל עליו. פוטסיס/GettyImages

ארבעת השחקנים שסירבו לנסוע באוטובוס במשך 12 שעות - כריס סינגלטון, מייק ג'יימס, קני גבריאל ואנטוניס פוטסיס - לא ייענשו, כך הודיעה הערב (חמישי) הנהלת פנאתינייקוס. ביוון מעריכים שהמאמן צ'אבי פסקואל, אשר מעמדו לא ברור, נעמד על הרגליים האחוריות למענם כשהנשיא דימיטריס ינאקופולוס לא רצה להעמיק את המשבר איתו, ולכן הסכים לוותר לארבעה.

אמש המסע המפרך של פנאתינייקוס בחזרה מאיסטנבול לאתונה החל. השחקנים שכן עלו על האוטובוס וקיבלו על עצמם את העונש החינוכי של ינאקופולוס, יחד עם פסקואל, חלו במסע של 12 שעות במהלכו גמאו לא פחות מ-1,100 קילומטרים. במסגרת המסע האוטובוס עשה חניית ביניים בסלוניקי, ומשם המשיך לאתונה, והוא הגיע ליעדו בשעות הצהריים.

בשעות הלילה נחתו בנמל התעופה באתונה סינגלטון, ג'יימס, גבריאל ופוטסיס שסירבו להיעתר לבקשה המשונה של ינאקופולוס ורכשו לעצמם כרטיסי טיסה מכיסם הפרטי. פוטסיס אמר אמש ל"יורוהופס": "זכיתי שלוש פעמים ביורוליג עם פנאתינייקוס, והם שולחים אותי חזרה באוטובוס? אין סיכוי".

עוד בנושא:

בלגן בפנאתינייקוס: ארבעה שחקנים עשויים להיחתך, צ'אבי פסקואל יתפטר?
אתמול ביורוליג: ריאל ניצחה את דרושפאקה, אפס גברה על אולימפיאקוס

דיוויד בלאט מאוכזב מאוד מההגנה שדרושפאקה הציגה אמש בהפסד 88:81 לריאל מדריד, שקבע 1:2 לזכות הבלאנקוס בסדרת רבע גמר היורוליג. "אנחנו לא יכולים לשמור כמו ששמרנו היום ולצפות לנצח. באמת...שמרנו כמו זבל היום. ריאל מדריד טובה מדי, היא תגרום לך לשלם", אמר. "שילמנו מחיר כבד על ההגנה שלנו, ואין תירוצים כי זה הפלייאוף, וכל מהלך הוא קריטי. לא עשינו עבודה מספיק טובה כדי להיות ראויים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully