וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בפנאתינייקוס: ארבעה שחקנים עשויים להיחתך, צ'אבי פסקוואל יתפטר?

בעקבות ההדחה מול פנר, הבעלים דמיטריס ינאקופולוס החליט שקבוצתו תשוב מטורקיה באוטובוס. כריס סינגלטון, מייק ג'יימס, קני גבריאל ואנטוניס פוטסיס סירבו ועתידם מעורפל, גם המאמן מתוסכל

שחקני פנאתינייקוס מייק ג'יימס. GettyImages
נענשו כהוגן. שחקני פאו/GettyImages

בעלי פנאתינייקוס דמיטריס ינאקופולוס נודע כבעלים אקסצנטרי ומוטרף, אבל הפעם גם הוא התעלה על עצמו. בעקבות התבוסה אמש (שלישי) 79:61 לפנרבחצ'ה, שהשלימה ניצחון 0:3 בסדרת הפלייאוף מול היוונים, הוא החליט להשית על השחקנים והצוות המקצועי עונש מקורי: במקום לחזור מאיסטנבול לאתונה בטיסה כפי שתוכנן מלכתחילה, הוא שכר עבורם אוטובוס כדי שיעשו את הדרך המפרכת בנסיעה איטית וקשה, שאמורה לקחת לא פחות מ-12 שעות. המרחק שאמור היה לגמוא האוטובוס, אם תהיתם, הוא קצת פחות מ-1,100 קילומטר.

זמן קצר לאחר ששחקני פאו התוודעו לעונש החריג הם החליטו להגיב: בשעת צהריים הקבוצה יצאה לדרך באוטובוס, בדרכה מאיסטנבול לאתונה, וצפויה להגיע בשעת לילה מאוחרת, אבל לא כל השחקנים עלו לאוטובוס: כריס סינגלטון, מייק ג'יימס, קני גבריאל ואנטוניס פוטסיס רכשו מכספם כרטיסי טיסה. ביוון טוענים שעתידם של הארבעה מעורפל, ולא מן הנמנע כי ייחתכו מהמועדון בשל מעשיהם. סינגלטון כבר מבוקש בברצלונה, ועשוי להצטרף לקטלאנים באופן מיידי.

זאת ועוד: גם המאמן צ'אבי פסקוואל מתוסכל מאוד, וגם הוא עשוי להודיע על התפטרותו, כך לפי התקשורת היוונית. המאמן ייפגש עם ינאקופולוס ואם יתבשר כי הוחלט לשחרר את ארבעת השחקנים, גם הוא עשוי ללכת בעקבותיהם.

ינאקופולוס חרג ממנהגו לפני הסדרה והבטיח שבמקרה של העפלה לפיינל פור, ייתן מענקים בסך כולל של 250 אלף יורו למאמנים ולשחקנים. אבל הדברים היו רחוקים מלהתפתח לשביעות רצונו: המשחק הראשון, באואקה הביתי הלוהט, הסתיים בהפסד ב-13 הפרש, כשפאו קולעת 58 נקודות בלבד. המשחק השני, גם הוא באואקה, היה קצת יותר מותח, אבל גם הוא הסתיים בהפסד מינימלי, הפעם בחמש הפרש. במשחק השלישי והאחרון בסדרה, שנערך אמש, התסריט ממשחק 1 שוב חזר על עצמו: ההתקפה של פאו שוב לא תפקדה, ופנר ניצלה זאת כדי להביס 61:79. בכך גם שמר האקס המיתולוגי ז'ליקו אוברדוביץ' על מאזן מושלם בסדרות פלייאוף.

זה המסלול שאמור לעבור האוטובוס של פאו

עוד בכדורסל האירופי: ההידרדרות של אנדראה ברניאני, פעם התקווה הגדולה של ה-NBA, נמשכת. הסנטר האיטלקי (31, 2.13) שוחרר היום רשמית מבאסקוניה אחרי אפיזודה קצרה ומאכזבת, ועל פי שלל דיווחים, אין לו כמעט שום ביקוש גם בליגות הבכירות ביבשת. נכון לעכשיו, נראה שהקבוצה היחידה שמוכנה לקלוט אותו עד תום העונה היא וירטוס רומא, שמשחקת בליגה האיטלקית השנייה. ברניאני הוא ילד רומא וגדל באקדמיה המקומית סטלה אזורה לפני שעבר לבנטון טרוויזו, ומשם לטורונטו שהימרה עליו בבחירה הראשונה בדראפט 2006.

אחרי שלא הצליח לעמוד בציפיות ב-NBA הוא הוכתר לאחד הפלופים הגדולים בתולדות הדראפט והחל לעבור מקבוצה לקבוצה. אחרי שבע שנים לא מוצלחות בטורונטו עבר לשנתיים לניקס, אחר כך ניסה את מזלו בברוקלין השכנה, ובקיץ החולף חזר בקול תרועה רמה לאירופה, כשהוא מסומן כמי שאמור להוביל את באסקוניה להישגים משמעותיים. אבל לקח מעט מאוד זמן עד שנפצע, ואחר כך, בשל פציעה נוספת, הוא נעדר מאז חודש פברואר. הוא הספיק לרשום 14 הופעות בליגה הספרדית העונה ולהעמיד ממוצעים של 11.5 נקודות ו-2.5 ריבאונדים. גם ביורוילג הוא היה רחוק מלהרשים עם 8.8 נקודות ו-1.8 ריבאונדים בממוצע ב-15 משחקים בהם נטל חלק.

עדכון ראשון: 12:40

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני באסקוניה אנדראה ברניאני, שיין לארקין. GettyImages
ההידרדרות נמשכת. ברניאני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully