וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה 81:88 את דרושאפקה בחוץ

אחרי שניצחו במדריד, בלאט ושחקניו נחלו הפסד ביתי ונקלעו לפיגור 2:1 בסדרה. קארול להט עם 21 נקודות ו-5 שלשות. אנאדולו אפס ניצחה 60:64 את אולימפיאקוס ועלתה ל-1:2 מפתיע מול היוונים

שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ'. GettyImages
ילד הפלא שוב כיכב. דונצ'יץ' מול קלייבורן/GettyImages

דרושאפקה - ריאל מדריד 88:81 (2:1 בסדרה)

הקבוצה של דיוויד בלאט נראתה מצוין בשני המשחקים במדריד, וגם הצליחה להדהים עם ניצחון חוץ שגנב את הביתיות, אבל הערב היא בעטה בדלי עם הפסד כואב ודרמטי נוסף לבלאנקוס, שנהנו מתצוגת תכלית של ג'יי סי קארול, גוסטבו איון ולוקה דונצ'יץ'. הטורקים הצליחו לחזור מפיגור 12 בתחילת הרבע ועד ל-82:77 בזכות שלשה של ווילבקין, אבל סרחיו יול כרגיל היה האיש של ריאל בקלאץ' עם סל קשה ועוד פלוטר שקבע 81:88 פחות מדקה לסיום, יתרון ממנו דרושאפקה לא הייתה יכולה לחזור.

ג'יי סי קארול הוליך את הבלאנקוס עם 21 נקודות ו-5 מ-8 מחוץ לקשת. גוסטבו איום הוסיף 18 ו-9 ריבאונדים ולוקה דונצ'יץ' תרם 13 ו-8 ריבאונדים כשסרחיו יול מוסיף 12 ו-6 אסיסטים למנצחים. בראד וונאמייקר היה נהדר כרגיל בסדרה הזו עם 17 נקודות ו-9 אסיסטים, אנטה זיזיץ' תרם 20 וסקוטי ווילבקין קלע 18 לטורקים, שסבלו מערב חלש של וויל קלייבורן.

שחקן אנאדולו אפס ג'ייסון גריינג'ר. GettyImages
בדרך לפיינל פור. גריינג'ר/GettyImages

שלב רבע גמר פלייאוף היורוליג נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים. אנאדולו אפס ניצחה 60:64 את אולימפיאקוס ועלתה ל-1:2, בהמשך תארח דרושאפקה את ריאל מדריד.

אנאדולו אפס - אולימפיאקוס 60:64 (1:2 בסדרה)

שני המשחקים ביוון היו שונים מאוד זה מזה, כאשר בראשון הקבוצה המקומית לא התקשתה והביסה את אנאדולו, ובשני הטורקים נתנו פייט מרשים והצליחו להשוות את הסדרה עם ניצחון דחוק. הערב המארחת שוב נראתה טוב מאוד, נטלה את ההובלה ברבע השני ובשלישי טסה ל-34:51, בזכות יכולת גדולה של בריאנט דאנסטון. היוונים לא ויתרו, ואסיליס ספאנוליס צלף שתי שלשות קלאץ' טיפוסיות והוריד ל-61:60 בלבד, 18 שניות לסיום, אך לאחר מכן החטיא זריקה שהיתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה וטיילר האניקאט סגר עניין מהקו. אפס עולה ל-1:2, ומתקרבת לפיינל פור. דאנסטון בלט עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, תומא הרטל הוסיף 13. מנגד, רק ספאנוליס קלע בספרות כפולות למפסידה (15).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully