וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס קליפרס הודיעה: בלייק גריפין גמר את הפלייאוף

שוב זה קורה לה: מספר שעות לאחר שהשיבה לעצמה את יתרון הביתיות ועלתה ל-1:2 על יוטה, קיבלה קבוצתו של דוק ריברס חדשות רעות מאוד. הפורוורד שנפצע באצבע יחזור לפרקט רק בעונה הבאה

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. AP
שוב זה קורה לו. גריפין/AP

סיכוייה של לוס אנג'לס קליפרס לעבור סיבוב בפלייאוף המערב קיבלו הערב (שבת) מכה אנושה, כשהקבוצה הודיעה כי בלייק גריפין לא ישוב לשחק העונה. הפורוורד נפצע באצבע במהלך הרבע השני של הניצחון על יוטה אתמול בלילה, לא שב לפרקט וכעת מתברר כי גם לא ישוב להמשך הפלייאוף.

זו כמובן לא הפעם הראשונה שהקליפרס נאלצים להתמודד עם פציעות של כוכביהם, בפרט בפלייאוף. אשתקד נפצע גריפין במהלך סדרת הסיבוב הראשון של פורטלנד, וכמוהו גם כריס פול, מה שהוביל להדחה כבר בסיבוב הראשון. העונה, החמיץ גריפין 20 משחקים בשל ניתוח בברכו, ובעונה שעברה הצליח לרשום 45 משחקי עונה סדירה בלבד.

בקיץ תהיה לפורוורד המגוון אופציה על חוזהו, ולא מן הנמנע שיבחר לצאת ממנו ולהיות שחקן חופשי. אם אכן זה המצב, הרי שרשם, אתמול בלילה, את משחקו האחרון כשחקן לוס אנג'לס קליפרס.

כריס פול וחבריו, שכבר הוכיחו שהם מסוגלים לנצח ללא גריפין, ינסו להמשיך את המומנטום מהמשחק השלישי, בו השיבו לעצמם את יתרון הביתיות, אך כעת המשימה הפכה קשה הרבה יותר.

עוד בנושא:

הקליפרס החזירו את הביתיות, אוקלהומה סיטי ובוסטון צימקו ל-2:1
התרומה של גארנט לניצחון בוסטון, ווסטברוק מגן על חבריו לקבוצה
סדרת מתח: הפרק הבא בקרבות ההפכפכים בין בוסטון לשיקגו בפלייאוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully