וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרומה של גארנט לניצחון בוסטון, ווסטברוק מגן על חבריו לקבוצה

שחקן העבר שלח הודעה מוקלטת לסלטיקס לפני המשחק ("הוא אמר מילים מעוררות השראה"). כוכב OKC: "אין לי צוות מסייע, כולנו בזה ביחד". ריברס החמיא לכריס פול, רונדו הכשיל את קראודר?

שחקני בוסטון סלטיקס. רויטרס
התאוששו. שחקני בוסטון/רויטרס

שיקגו - בוסטון 104:87 (הסלטיקס צימקו ל-2:1)

הסלטיקס הצליחו לנצח בחוץ ולחזור לסדרה אחרי שהפסידו את שני משחקי הבית הראשונים, הרבה בזכות יכולת טובה של אייזיה תומאס, אייברי בראדלי, אל הורפורד וג'יי קראודר. אך מסתבר שדווקא גורם לא צפוי תרם גם הוא חלק נכבד להתאוששות של בוסטון, ומדובר בלא פחות מקווין גארנט.

KG, שזכה עם הסלטיקס באליפות ב-2008, שלח לשחקנים הקלטה של עצמו, עם מסר מעודד לקראת המשחק, אותו השמיע תומאס בחדר ההלבשה, ולפחות על פי השחקנים הוא הצליח להשפיע עליהם.

"הוא אמר מילים מעוררות השראה", סיפר בראדלי לאחר המשחק, "זה הזכיר לנו שבוסטון אמורה להיות הקבוצה שהכי קשה לשחק מולה בכל משחק. הוא ביקש מאיתנו להשתמש במה שקרה לאייזיה כהשראה, לצאת ולשחק חזק בשבילו ובשביל משפחתו, וזה מה שעשינו". ג'ראלד גרין הוסיף: "הוא השתמש בקללות, מילים שאני לא יכול לחזור עליהן. זה היה מדהים, זה הראה לנו באיזה להט גארנט היה משחק, ושיחקנו עם אותו להט".

בהיעדרו של רייג'ון רונדו הפצוע, שיקגו התקשתה מאוד וגם סבלה מערב לא מוצלח של דווין וייד וג'ימי באטלר. מחליפיו של רונדו בעמדת הרכז, מייקל קרטר וויליאמס וג'ריאן גרנט, רשמו יחד 7 איבודים ורק 3 אסיסטים. "לקחתי מה שההגנה נתנה לי וזרקתי מחצי מרחק", אמר באטלר בסיום. אגב רונדו, הוא ישב על הספסל ובמהלך המשחק נראה שניסה לשים רגל ולהכשיל את קראודר, אם כי הוא הכחיש זאת בסיום.

עוד בנושא

הקליפרס החזירו את הביתיות, אוקלהומה סיטי ובוסטון צימקו ל-2:1

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק, שחקן יוסטון ג'יימס הארדן. רויטרס
דו קרב נפלא. ווסטברוק מול הארדן/רויטרס

אוקלהומה סיטי - יוסטון 113:115 (הת'אנדר צימקו ל-2:1)

ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן שוב סיפקו דו קרב נהדר, והפעם ווסטברוק הצליח לצאת גם עם ניצחון אחרי שרשם טריפל דאבל שני ברצף ושביעי בפלייאוף. הוא הראשון שהשיג שניים כאלה ברציפות בפלייאוף מאז ג'ייסון קיד ב-2002. הארדן, שבעצמו היה נהדר וקלע 44 נקודות, החטיא שלשה על הבאזר שהייתה מעניקה לרוטקס ניצחון ו-0:3 בסדרה.

"היינו בפיגור שתיים", סיפר בסיום, "רק רציתי להגיע לזריקה הטובה ביותר. לא חשבתי על זה יותר מידי או משהו כזה. כדררתי, וכשעברתי את קו מחצית המגרש ראיתי שהצבע די חסום, אז זרקתי. זרקתי עם ביטחון, לדעתי זה היה קצת קצר מידי".

וסטברוק הגיב בסיום לשאלות על הצוות המסייע שלו: "אנחנו כולנו קבוצה אחת. אין לי צוות מסייע, או אנשים מסביבי. אנחנו כולנו בתוך זה ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן שיקגו רייג'ון רונדו. AP
אז מה היה שם? רונדו על הספסל/AP

יוטה - לוס אנג'לס קליפרס 111:106 (הקליפרס עלו ל-1:2)

תצוגה אדירה של כריס פול, שקלע 24 מתוך 34 הנקודות שלו במחצית השנייה, כולל ריצת 0:9 רק מנקודות שלו ברבע הרביעי, החזירה לקליפרס את הביתיות למרות שבלייק גריפין נפצע בבוהן והחמיץ את כל המחצית השנייה. הוא יעבור בדיקות ואחריהן תיקבע חומרת הפציעה שלו ומשך ההיעדרות, אם בכלל.

דוק ריברס התייחס בסיום ליכולת של פול: "יש לו כוח רצון אדיר. הוא בחור קשוח ועקשן במובן חיובי מאוד. לכל הגדולים ביותר יש את זה בתוכם. הם עקשנים. היה אפשר להרגיש את זה אצלו, האנרגיות שלו נדבקו לכולם בקבוצה.

"אני תמיד מסתכל על לוח התוצאות ומנסה לנהל את המשחק", אמר פול, "ניסיתי למצוא את הבלטות שלי. יש מולנו קבוצה טובה שנצמדת לעקרונות שלה, אני ודיאנדרה ג'ורדן רק ניסינו להיות יצירתיים ולהבין איך לבצע מהלכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully