וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא אמר: האימון מבוטל. לא מגיע לי ולכם לקבל משכורת החודש"

21.4.2017 / 16:02

בהמשך לפרסום בוואלה! ספורט, במכבי חיפה מדברים על הרגע בו המאמן איים לבטל את האימון וחזר בו לאחר התערבותו של דקל קינן. נמשך המו"מ המתקדם עם המגן הימני פלוריאן קליין

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון באימון. שלומי גבאי
כעס על השחקנים. לוזון באימון/שלומי גבאי

"גיא נכנס ואמר: האימון מבוטל. רעדנו. לא האמנו שהוא מסוגל ללכת כל כך רחוק", כך סיפרו שחקנים במכבי חיפה על ההודעה של המאמן באסיפה שקיים טרם האימון. כפי שפורסם מוקדם יותר בוואלה! ספורט, המאמן הודיע לשחקנים כי האימון מבוטל וחזר בו, תוך שהוא עורך אסיפה בת 40 דקות, במהלכה ביקר בחריפות את השחקנים והחליט גם לערוך מהפכה בהרכב. השחקנים, כך מספרים במועדון, היו בהלם לנוכח ההודעה של לוזון. במועדון טוענים כי המאמן, שרתח על ההתנהלות של השחקנים, צעק בחדר ההלבשה: "אם איך שנראיתם, החודש לא מגיע לי ולכם לקבל משכורת. אני לא מרוצה מהגישה ולא מהמחויבות שלכם. אם מה שאנחנו עושים באימונים לא מגיע למשחק, אין טעם להתאמן".

יש לציין כי רק התערבותו של דקל קינן מנעה אפשרות שהאימון יבוטל. גם מנהל הקבוצה רפי אוסמו התערב ושוחח עם השחקנים טרם ההחלטה. גורם במועדון סיפר: "אם חשבנו שראינו הכל מגיא באסיפה ערב החג, אז כנראה שלא. יש כאן שחקנים שצריכים ניעור רציני. אם הם לא מבינים דרך אסיפות, הם יבינו דרך הכיס".

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה: אלירן עטר ועומר דמארי יפתחו
גיא לוזון: "אין שחקן שקיבל פניה ולא הביע נכונות להגיע למכבי חיפה"
מכבי חיפה הקפיאה המגעים למכירת ואצק עד להחתמת המנהל הספורטיבי

שחקן שטוטגרט, פלוריאן קליין. GettyImages
העסקה תיסגר? קליין/GettyImages

במועדון מנסים לסגור סופית את עסקת פלוריאן קליין. כזכור, במועדון פנו למגן הימני של שטוטגרט לפני כחודש. תחילה היה נראה שהשחקן לא יסכים להגיע לישראל, אך במועדון עשו מאמץ גדול מאוד כדי לסגור את העסקה, לבקשתו של לוזון שסבור כי מדובר בשדרוג גדול לקבוצה שלו. המגן בן ה-30, ששיחק ביורו האחרון בהרכב של נבחרת אוסטריה, הוא לא שחקן ההגנה היחיד שלוזון בונה עליו לעונה הבאה. עסקת אליסון דוס סנטוס קרובה לסיכום (רוב התנאים סוכמו. הברזילאי אמור להרוויח כ-300 אלף יורו בשלוש השנים הבאות) והמאמן רוצה גם את מגן שמאלי ישראלי בכיר. כזכור, לוזון החליט כי אם לא יצליח להחתים את אופיר דוידזאדה הוא רוצה את אחד ממגבני מכבי תל אביב, כשאבי ריקן מקבל עדיפות. במקביל, במועדון החלו לחפש קשר אחורי זר ונמצאים בשלב מתקדם יחסית. בדומה לעומר דמארי שצעיר ממנו בשנתיים, קליין שיחק אף הוא בשני מועדונים בכירים באוסטריה – תחילה באוסטריה וינה ומאוחר יותר ברד בול זלצבורג, משם עבר לגרמניה. הם עשו זאת בתקופות שונות ומעולם לא שיחקו יחד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully