וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הקפיאה המגעים למכירת ואצק עד להחתמת המנהל הספורטיבי

19.4.2017 / 9:34

במועדון אישרו את ההתעניינות מסלביה פראג, המגעים מולה יימשכו בקרוב. שפונגין הוצע כמגן מחליף. אחרי כיאל וחמד, עוד חגיגה לאקסים: אנדלובו, מיצ'ל ושראנוב זכו באליפות אזרבייג'אן

שחקן מכבי חיפה קמיל ואצק מול שחקן בני סכנין ז'אורז'יניו. אדריאן הרבשטיין
הוקפאו המגעים למכירתו. ואצק/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה מתכוונים לקבל החלטה בימים הקרובים בנוגע למנהל המקצועי, על מנת לפתור סופית מספר סוגיות בוערות, שאחת מהם היא עתידו של קמיל ואצק. כזכור, בשבוע שעבר ביקשה סלביה פראג להיכנס למשא ומתן לרכישת השחקן. מקורבים לעסקה סיפרו אתמול כי הצ'כים לא הגישו הצעה מסודרת, אבל הסבירו למכבי חיפה כי הם מודעים לסכומים ששילמו עבורו - 300 אלף יורו ומוכנים להיכנס למשא ומתן. בשלב זה, עדיין לא הושג כל סיכום בין הצדדים אך ייתכן מאוד שהשחקן יחזור לליגה הצ'כית בסיום העונה. חיפה, בכל אופן, החליטה להמתין מספר ימים כדי לקבל החלטה באמצעות המנהל הספורטיבי.

במקביל מתקיימים מגעים עם פלוריאן קליין, שמו של יובל שפונגין עלה כמועמד לשמש כמגן ימני מחליף. במועדון בודקים גם אופציות נוספות, אבל יכריעו בסוגיה רק לאחר החתמת מגן ימני זר. חיפה שבה להתאמן אתמול. תוצאות בדיקת האולטרסאונד של ניקיטה רוקביציה הגיעו והתברר שהוא לא סובל מפגיעה משמעותית בשריר התאומים. גילי ורמוט ישוב לאימונים. אניס אלושי החולה ייבדק.

בנושא אחר: נראה כי השבוע האחרון היה מוצלח מאוד עבור לא מעט משחקני הקבוצה לשעבר. אחרי ההעפלה של בירם כיאל ותומר חמד לפרמייר ליג, שלושה אקסים זרים זכו באליפות - דינו אנדלובו (27), מיצ'ל (31) ובויאן שראנוב (29) שמשחקים באותה קבוצה, קרבאח האזרית, הניפו צלחת אליפות. לעומת הסרבי, שמשמש כשוער שלישי בקבוצה ולא מוצא את מקומו (לא עמד בשער מאז אוקטובר), אנדלובו ומיצ'ל לקחו חלק פעיל בזכייה. הדרום אפריקאי כבש תשעה שערים ב-21 משחקים העונה, בעוד שהקשר האחורי שותף העונה ב-24 משחקים וכבש ארבעה שערים, בדומה לעונה שעברה. זוהי עונה שניה ברציפות שבה אנדלובו מרשים. בעונה שעברה כבש 17 שערים במדי אנורתוזיס, קבוצתו הנוכחית של רוני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully