וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אין שחקן שקיבל פניה ולא הביע נכונות להגיע למכבי חיפה"

20.4.2017 / 10:55

מאמן הירוקים מתכונן לקיץ עמוס: "בכל ארגון, כשאנשים לא מביאים קבלות מחליפים אותם. נעשה מה שצריך ואם זה אומר לשחרר שישה שחקנים, זה מה שיקרה. שמח שהגעתי עכשיו ולא בקיץ"

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. שלומי גבאי
"הדבר הכי חשוב לעונה הבאה הוא שיהיה איזון בסגל". לוזון/שלומי גבאי

מכבי חיפה מתכוננת למשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת (18:00) ואחרי שני הפסדים רצופים, גיא לוזון ושחקניו ינסו להתאושש. הירוקים יודעים שאם לא ינצחו, הם יתרחקו משמעותית מהמאבק על כרטיס לאירופה בעונה הבאה. שתי הקבוצות כבר נפגשו שלוש פעמים העונה והמאזן של חיפה מראה שני הפסדים ותיקו נגד החבורה של קובי רפואה. לוזון כינס היום מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הקפיאה את המגעים למכירת ואצק עד להחתמת מנהל ספורטיבי
מכבי חיפה תיפגש עם מאור בוזגלו בניסיון לקדם את העסקה

מכבי חיפה גילי ורמוט מארק ואליינטה. אדריאן הרבשטיין
הסגל יעבור מתיחת פנים/אדריאן הרבשטיין

על המשחק מול סכנין והיכולת אמר המאמן: "אנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות וזה הדבר הכי חשוב. לחזור להיות אגרסיביים ולסכן את השער. יש מטרה אחת והיא לנצח את המשחק הבא. היינו מאוכזבים מהיכולת עם הכדור. היינו שבלונים, איטיים וחסרי תנועה לעומק. מול סכנין הייתה לנו גם הרבה הנעת כדור, אבל רוחבית ולא לעומק. צריך לדחוף יותר פסים לעומק, להיות יותר תכליתיים ומסוכנים. יש לנו בעיה עם כדורי עומק. בהרבה מאוד משחקים היינו קבוצה שמניעה לרוחב. נצטרך להביא שחקנים שיעזרו ויוכלו לעזור בנושא הזה".

על השאלה האם הוא מבין מה הבעיות של מכבי חיפה ועל הדברים שהשמיע המנכ"ל אסף בן דב בערב החג אמר: "לגבי הבנת הבעיות, אני מבין מהן הבעיות ומה אפשר לשפר. צריך להביא שחקנים מבחוץ. אין עניין של מסרים. בכל ארגון כשאנשים לא מביאים את הקבלות, מחליפים אותם. לא משנה אם זה מאמן שחקן או בעל תפקיד אחר".

על עניין המנהל הספורטיבי אמר: "יש הנהלה וצוות שחושבים מה צריך לשפר. מכבי חיפה יכולה להחתים שחקן כעת, למרות שלא מונה מנהל ספורטיבי. המושג 'מהפכה' נאמר הרבה פעמים בשנים האחרונות. צריך להתעלם ממושגים ולעבוד כדי שתהיה קבוצה טובה יותר בעונה הבאה. נעשה מה שצריך, אם צריך להחליף שני שחקנים - נחליף שניים, ואם שישה אז נחליף שישה. נעשה מה שצריך ולא נחשוש בגלל מה שיגידו. הדבר הכי חשוב לעונה הבאה זה איזון. גם אם תביא שחקן איכותי מאוד, אתה צריך לידו שחקנים שיתאימו. אין שום שחקן שהייתה פניה אליו ולא הביע נכונות להגיע למכבי חיפה".

על ההגעה שלו באמצע העונה: "אני מאושר שהגעתי עכשיו, אני פה ברגע האמת. אולי אם הייתי מגיע בקיץ לא הייתי רואה את הבעיות והייתי נכנס לגלגל הזה של שוב מחזור עשירי ואני לא מבין מה הבעיות. אנחנו לא מביאים את התוצאות הדרושות, אבל מבחינת טווח ארוך, החודשיים-שלושה האלו שאני פה משרתים אותי ואת המועדון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully