וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תיפגש עם מאור בוזגלו בניסיון לקדם את העסקה

18.4.2017 / 10:32

לאחר ההצעה, השחקן יגיע לפגישה בליווי פרקליטו בניסיון לקדם את ההעברה: "אין קשר בין בוזגלו לעסקת אלטמן". בחיפה מחכים לדוידזאדה, אחרת יפנו למכבי ת"א בנוגע לריקן. שחקנים על דברי בן דב ולוזון: "יש שחקנים שלקחו אחריות, ויש שמתחבאים מאחוריה"

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפגישה אמורה להיקבע בימים הקרובים. בוזגלו/ברני ארדוב

מכבי חיפה תיפגש בקרוב מאוד עם מאור בוזגלו. הפגישה, אליה יגיע הקשר בליווי עורך דין יוסי גייר, אמורה להיקבע בימים הקרובים ומטרתה לנסות ולקדם את העסקה. כזכור, בשבוע שעבר הגישה מכבי חיפה הצעה בעל פה, באמצעות פרקליטו של השחקן. כעת, מתברר, במועדון החליטו לנסות ולהאיץ את המגעים במטרה להודיע עד סיום העונה על צירופו של הקשר. על פי מקורבים לעסקה, במועדון מבינים שעסקת עומר אצילי יקרה יותר. עד כה לא נעשתה פניה רשמית לשחקנה של גרנאדה, אבל התשלום שדורשת הקבוצה הספרדית תמורת השחקן, כ-800 אלף יורו, מייקרת אותה. ככל הידוע, בוזגלו דורש כ-700 אלף דולר לעונה, בעוד שמכבי חיפה מוכנה להציע כ-450 אלף, סכום דומה לשכר שתציע לאצילי. "נכון שבוזגלו הוא לא השקעה לטווח ארוך, כבר בן 29, אבל בחיפה מאמינים שהוא השחקן שיכול לקחת את הקבוצה שלב אחד קדימה", אמר אותו מקורב לעסקה והוסיף: "אין קשר בין עסקת בוזגלו לעסקת אלטמן".

מקורבים לעסקת פלוריאן קליין מעריכים שהיא תיסגר, אם כי עדיין לא ניתן אישור סופי. כזכור, בתחילת השבוע נרשמה התקדמות משמעותית בין הצדדים כשגם בחיפה מאמינים שהעסקה תיסגר בסופו של דבר. לגבי עמדת המגן השמאלי, במועדון מפעילים לחץ על אופיר דוידזאדה לחתום. כרגע, מכבי תל אביב מוכנה לשלם יותר כסף לבלגים, אך בחיפה מייעדים לו את עמדת המגן השמאלי לטווח הארוך ולכן השחקן מתלבט. כזכור, במקרה שלא יסגור בחיפה החליטו ללכת על אחד ממגני מכבי תל אביב, כשאבי ריקן מקבל עדיפות על עומרי בן הרוש.

אחרי יום חופש, הקבוצה תשוב היום להתאמן. שחקני הקבוצה התייחסו לדבריהם של המנכ"ל אסף בן דב והמאמן גיא לוזון, שאמרו כי חלק מהם ישוחרר בקיץ. "מכבי חיפה נמצאת בתקופה לא טובה, והדברים מובנים. יש כאן שחקנים שלקחו אחריות על מצב הקבוצה, ויש כאלה שמתחבאים מאחוריה. אני מקווה שיעשו הבחנה בין שחקנים שבאמת תורמים לקבוצה, ובין אלה שהגיעו לכאן לעשות סיבוב", אמר אחד מהם.

מספר שחקנים לא נטלו חלק באימון. עומרי גלזר, שי בן דוד, נטע לביא ומוחמד עוואד עם הנבחרת הצעירה. אניס אלושי חולה, ניקיטה רוקאביציה עבר בדיקת אולטרסאונד בעקבות פציעה בשוק שבעקבותיה הוא לא נכלל בסגל מול סכנין וגילי ורמוט קיבל מנוחה.

עוד בנושא:

אסף בן דב: "עד סוף העונה כל השחקנים במבחן. יהיו לא מעט שינויים"
מכבי חיפה: ואצק צפוי להיחתך. התקדמות עם קליין, הצעה הוגשה לבוזגלו

אבי ריקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מקבל עדיפות. ריקן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully