וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט אימתנית מתמיד, דריימונד גרין מגן על סטפן קרי

רגע לפני פתיחת הפלייאוף, אספנו עבורכם כמה נתונים שיסבירו בדיוק עד כמה הווריירס מפחידים. וגם: הרכז הנפלא מדבר על מירוץ ה-MVP, דריימונד טוען: "בגלל שעורו בהיר, טענו שהוא רך"

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
פייבוריט ברור ללכת עד הסוף. סטף/רויטרס

פלייאוף ה-NBA ייצא הערב (שבת) לדרך, והפייבוריטית ללכת עד הסוף היא שוב סגנית האלופה מגולדן סטייט. לפי אחת המודלים הסטטיסטיים בהם משתמשים ב-ESPN, הוערך כי לווריירס סיכוי של 71 אחוז (!) לזכות העונה באליפות, הרבה לפני המדורגת שנייה סן אנטוניו (14 אחוז). הנה עוד שלושה נתונים שיעזרו לכם להבין כמה דומיננטית החבורה של סטיב קר:

* קווין דוראנט חזר בדיוק בזמן. איתו, ב-60 משחקים העונה, הווריירס ניצחו את היריבות בפער של 12.3 נקודות - הפער הטוב בהיסטוריה (במעט עדיף על זה של הלייקרס מודל 71/72).

* בשכלול של המשחקים ללא KD, הפער הזה ירד ל-11.6 - גבוה מהעונה שעברה, בה שברה גולדן סטייט את שיא הניצחונות ההיסטורי (10.8). רק לשלוש קבוצות היה פער עדיף בהיסטוריה.

* ואילו, גם גולדן סטייט הנוכחית יכולה לשבור כמה שיאים. אם תסיים את הפלייאוף הנוכחי עם ארבעה הפסדים או פחות, היא תרשום את שלוש העונות הרצופות הטובות ביותר בתולדות הליגה (כרגע על 53:238. השיא שייך לשיקגו של 1995-1998, עם 56:248).

עוד בנושא:

המלך והנסיך שוב ראש בראש: ניתוח ארבע סדרות הסיבוב הראשון במזרח
פיל ג'קסון: "לא הצלחנו עם כרמלו, עדיף שהוא יהיה במקום אחר"

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
איתו, הווריירס בלתי ניתנים לעצירה. דוראנט/AP

ה-MVP המכהן סטף קרי התראיין ל-theundefeated ולא זלזל כלל ביריבת הסיבוב הראשון, פורטלנד. "יהיה אתגר גדול", אמר. "הם משחקים את הכדורסל הטוב ביותר שלהם כרגע, עם הרבה ביטחון, ואנחנו יודעים שמה שקרה בעונה הרגילה לא אומר כלום".

על שיתוף הפעולה עם קווין דוראנט אמר סטף: "זה היה נהדר. כמובן שהיתה עקומת לימוד, אבל מאז אנחנו מתקיימים ביחד על אותו פרקט ויש לנו איזון טוב. כולנו הבנו היטב את הקצב אחד של השני".

כוכב הווריירס אף נשאל על מירוץ ה-MVP הצמוד, ועל כך שיצטרך לוותר על התואר שלו בקרוב: "אי אפשר לקבל החלטה רעה. זה פשוט תלוי איך מגדירים MVP, וזה קצת משתנה משנה לשנה. לפני חודש הלכתי עם הארדן בהתבסס על מה שיוסטון עשתה, אבל אני לא מצביע. יהיה מעניין לראות מה יקרה".

ואם בסטף קרי עסקינן, הרי שדריימונד גרין סיפק ציטוטים מעניינים למדי בפודקאסט שלו, "דריי דריי": "סטף הצליח הרבה יותר משאנשים נתנו לו סיכוי. אני חושב שהרבה אנשים הסתכלו עליו וחשבו - הנה ילד פריבילגי, הוא לא אמור להפוך לדבר כזה. זה אמור לקרות למישהו מהשכונה שלא היה לו כלום. הוא אמור להיות רך. העור שלו בהיר, אז אומרים שהוא רך. כולם הפכו אותו לג'אמפ-שוטר רך, אבל הוא המשיך להשתפר ולהשתפר ולהשתפר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully