וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: "לא הצלחנו עם כרמלו, עדיף שהוא יהיה במקום אחר"

ה"זן מאסטר" אישר כי אחרי 4 שנים רצופות בלי פלייאוף, הניקס יחפשו טרייד על הכוכב המזדקן שלהם, שיצטרך לאשר כל עסקה עליו. מלו סיפק העונה 22.4 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. GettyImages
יצטרך לאשר את הטרייד. מלו/GettyImages

בליל רביעי הגיעה לסיומה עוד עונה מאכזבת של ניו יורק ניקס. בפעם הרביעית ברציפות, הקבוצה הבכירה של התפוח הגדול נותרה מחוץ לפלייאוף, כאשר הפעם היא סיימה במאזן 51:31 בלבד ולא היוותה איום על הפוסט סיזן, למרות ההתחזקות לפני העונה בכמה שחקנים מעניינים וביניהם דרק רוז, שאז עוד דיבר על "סופר-קבוצה".

כעת, בניו יורק מנסים פעם נוספת לאסוף את השברים ולבנות את הכל מחדש ויממה לאחר שנודע כי הקבוצה מימשה את האופציה שלה על פיל ג'קסון והוא יישאר גם בשנתיים הבאות הנשיא לענייני כדורסל והאיש הקובע במועדון, אמר ה"זן מאסטר" את מה שהיה באוויר לאחרונה: הקבוצה תחפש טרייד על כרמלו אנתוני.

"לא הצלחנו להצליח עם כרמלו על המגרש", אמר ג'קסון במסיבת העיתונאים לסיום העונה שנערכה הערב (שישי) בניו יורק, "אני חושב שהכיוון של הקבוצה שלנו הוא שעדיף לכרמלו להיות במקום אחר".

ג'קסון סיפר כי הוא נפגש עם מלו לשיחה שהוגדרה כ"חיובית". לפורוורד הוותיק, שמסיים את עונתו ה-14 בליגה, יש בחוזה סעיף המונע מהניקס להעביר אותו בטרייד מבלי לקבל את הסכמתו, כך שכל הצדדים יצטרכו להיות מעורבים בצעד הבא.

בעונתו השישית המלאה בניקס סיפק כרמלו, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-33, 22.4 נקודות למשחק, ב-74 משחקים בהם שותף. הוא רשם 34.3 דקות בממוצע, קטף 5.9 ריבאונדים (הכי נמוך שלו מאז 2005/06) ומסר 2.9 אסיסטים.

עוד בנושא:

הפלייאוף במזרח יוצא לדרך: איפה תיפול ההפתעה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully