וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב הקיפו את רכבו של רמי הדר, שנזקק לליווי משטרתי

12.4.2017 / 21:18

האוהדים האדומים קראו למאמן להתפטר ולחזור למכבי תל אביב אחרי התבוסה בהרצליה. הדר: "שיחקנו יותר טוב מאשר במשחק הקודם, אבל יש כאן לא מעט בעיות". גורקה: "שמח שהרצליה לא נעלמת"

בני הרצליה העמידה הערב (רביעי) בסכנה את מקומה של הפועל תל אביב בפלייאוף העליון, כשניצחה אותה בבית 60:75 בזכות ניצחונה ה-16 העונה בליגת העל. כרם משעור כיכב עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים, בעוד אצל האורחים ריצ'רד האוול ערך ככל הנראה את הופעתו האחרונה לפני המעבר להפועל ירושלים.

אחרי המשחק הקיפו אוהדי הפועל תל אביב את רכבו של מאמן הקבוצה, רמי הדר, קראו לו להתפטר ולחזור למכבי תל אביב. המאמן נזקק לליווי משטרתי.

עוד בנושא:

כרם משעור הוביל את בני הרצליה ל-60:75 על הפועל תל אביב
הפתרון המסתמן לעסקת האוול: טרייד ופיצוי כספי של 60 אלף דולר

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר נכנס לרכב שלו. ברני ארדוב
נזקק לסיוע מהשוטרים. רמי הדר/ברני ארדוב

מיקי גורקה, מאמן בני הרצליה: "אנחנו משתדלים לנצח משחק אחד ולהפסיד אחד. אני משתדל להיות די מנותק, אני חיפאי וזה קל יותר. אני מרגיש את הלך הרוח מסביב, כולם בטוחים שהרצליה עוד שניה תיעלם, אני שמח שאנחנו לא נעלמים. שאפו לשחקנים שלי על ההגנה היום - עצרנו את הפועל תל אביב על 60 נקודות, עשינו עבודה מצוינת על לימונד וליונס בפיק אנד רול - מגיע להם המון קרדיט. זה היה משחק סופר חשוב עם המון משמעות. הפסד היה מקרב אותם לחצי משחק. אנחנו רוצים יתרון ביתיות ומכוונים לשם כרגע. אם הייתי אומר לך שאנחנו נעשה את זה בלי זליקוביץ', ובלי דני רובין ועכשיו בלי סטיבן דניס, היית אומר לי שאני לא יודע מה אני אומר. יש לנו קבוצה טובה, הם חברים טובים. יש לנו צוות מקצועי מצוין, חיבור טוב, אולם נחמד וקהל טוב. ההסתכלות שלנו זה למשחק הבא, יש לנו את אילת פה במשחק הבא".

חליל קנאסביץ': "זה נשמע משוגע, אבל התרגלנו לזה ששחקנים שלנו פצועים. זה המצב שלנו כל העונה. כואב לי על סטיבן דניס, הוא חבר נהדר לקבוצה, אבל אני שמח שהביאו את ברנדון במהרה. חלק מהשחקנים צריכים לדעת להתעלות במצבים האלה. אני חושב שהליגה הזאת מאוזנת. אולי בשנים הקודמות הצמרת הייתה טובה יותר והתחתית חלשה יותר. יש פה 8-9 קבוצות באותה רמה. את מי אנחנו לא רוצים לפגוש בפלייאוף? יש עוד שישה משחקים אז קשה לדעת. פתאום הפועל תל אביב יכולה לנצח שישה משחקים והם יהיו הכי חמים, אז עוד מוקדם לדעת".

רמי הדר, מאמן הפועל תל אביב: "הייתה לנו בעיה קשה היום באחוזי הקליעה - זה הסיפור של המשחק מבחינתי. שיחקנו כדורסל יותר טוב מאשר במשחק הקודם, עם אחוזי קליעה נמוכים מאוד ואני נותן לזה קרדיט גם להרצליה. גם בזריקות קלות לא הצלחנו לסיים. החטאנו ליי-אפים, לא אחד ולא שניים. כשזה קורה לנו אז קשה לנו לנצח. זה לא סוד שיש לנו לא מעט בעיות ואנחנו לא בתקופה טובה. יש לא מעט דברים שצריכים לטפל בהם. אין לי מה להגיד בעניין של ריצ'רד האוול.
אלאנדו טאקר צריך לנחות בארץ לקראת סוף השבוע ואני מקווה שהוא יצטרף ויתחיל לשחק".

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב בעקבות רמי הדר/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מקיפים את רכבו של המאמן רמי הדר. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מקיפים את רכבו של המאמן רמי הדר/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מקיפים את רכבו של המאמן רמי הדר. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מקיפים את רכבו של המאמן רמי הדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully