וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת ניצחה את חולון 81:84, הרצליה הביסה 60:75 את הפועל תל אביב

דרמה בדרום: אילת השיגה ניצחון חמישי ברציפות ועלתה למקום השני אחרי שמחקה פיגור 4 בשניות האחרונות של הזמן החוקי וכפתה הארכה. הפועל תל אביב שוב הובסה, 15 ו-9 ריבאונדים למשעור

one

בווידאו: תקציר התבוסה של הפועל תל אביב

משחקי המחזור ה-27 בליגת העל יצאו הערב (רביעי) לדרך עם שני משחקים חשובים. מוליכת הטבלה הפועל חולון הפסידה 84:81 להפועל אילת בתום משחק דרמטי שהוכרע רק אחרי הארכה, כשבמשחק השני בני הרצליה הנחילה להפועל תל אביב תבוסה שנייה ברציפות עם ניצחון 60:75 ביתי.

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. אדריאן הרבשטיין
המומנטום נמשך. אפיק ניסים/אדריאן הרבשטיין

הפועל אילת - הפועל חולון 81:84 (אחרי הארכה)

צפו בתקציר

ניצחון חמישי ברציפות לאילת, ועוד איזה ניצחון: הקבוצה של עודד קטש כבר היתה עם רגל וחצי בדרך להפסד, אבל ידעה למחוק פיגור 4 נקודות ב-20 השניות האחרונות של הזמן החוקי כל הדרך לניצחון גדול שמעלה אותם למקום השני בטבלה. המומנטום של חולון קצת נעצר, למרות משחק גדול של טו הולוויי עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים.

הרבע הראשון היה הגנתי ברובו, כששתי הקבוצות מתקשות לצבור נקודות. אפיק ניסים עלה מהספסל והיה נקודת האור של אילת ברבע הראשון, והוא הוביל אותה ל-15:16 בתום הרבע, כשמהלכים נאים של טו הולוויי וג'יימס בל משאירים את חולון בעניינים. גם הרבע השני היה מאוזן ושקול. וויל דניאלס ולנדון מילבורן החלו להכניס את עצמם לעניינים בהתקפה ושלטו בצבע, בעוד רפי מנקו מוסיף 4 נקודות משלו. אבל חולון נשארה צמודה מאוד, וירדה למחצית כשהיא קובעת שוויון, 35:35.

אילת שמרה על יתרון קל לאורך כל הזמן, כשנאור שרון מנהל את ההצגה ביד רמה וגם רוברט רות'בארט נכנס לעניינים. אבל את טו הולוואי זה לא עניין, והוא המשיך להצטיין אצל חולון, כשהרבע השלישי מסתיים ב-51:53 לזכות אילת. אחרי דקות ארוכות בהן אילת שמרה על יתרון קל, חולון הידקה את ההגנה וסוף סוף הצליחה להשלים את המהפך, עם מהלכים גדולים של ג'ורדן טיילור. רפי מנקו רשם החטאת ליי-אפ מסמרת שיער שתי דקות לסיום ומיד לאחר מכן החטיא שלשה, אבל חולון, שהיתה ביתרון שתי נקודות, לא הצליחה להגדיל אותו. אפיק ניסים קיבל הזדמנות להשוות אבל איבד בשלומיאליות, וטו הולוויי סחט עבירה כדי לקבוע 65:69 לזכות חולון, 14 שניות לסיום. אבל גם זה לא הספיק לחולון, איכשהו, כשאפיק ניסים החטיא במכוון בפיגור שתי נקודות, ועבירה נשרקה לזכותו של וויל דניאלס שהשתלט על הכדור החוזר, וקבר את שתי הזריקות בדרך ל-71:71 והארכה.

בתוספת הזמן אילת היתה קצת יותר טובה, כשקליעות עונשין של חנן קולמן קבעה יתרון שלוש לביתיים חצי דקה לסיום. אבל גם הפעם זה לא ממש הספיק, כשטו הולוויי המשיך לקחת על עצמו את המשחק וקיבל הזדמנות להשוות, 8 שניות לסיום. למזלה של אילת הוא החטיא זריקה אחת, וגם כמעט איבוד של אפיק ניסים הסתיים בלא כלום בזכות מצלמות הטלוויזיה שסייעו לשופטים. 81:84 לאילת בסיום.

קלעו להפועל אילת: אפיק ניסים 16, וויל דניאלס 13, חנן קולמן 12, לנדון מילבורן 12, רפי מנקו 8, רג'ינלד באקנר 7 (9 ריבאונדים), רוברט רות'בארט 6, פריאיי הנרי 4, נאור שרון ואלון ספיר 3 כל אחד.

קלעו להפועל חולון: טו הולוויי 26 (8 ריבאונדים), ג'יימס בל 18, גוני ירזעאלי 9 (5 אסיסטים), אלכס צ'וברביץ' 8, ג'ורדן טיילור 7, דריון אטקינס 6, רועי הובר 4, שלומי הרוש 3.

ריצ'ארד האוול שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המצב מדרדר. האוול וליונס מאוכזבים/ברני ארדוב
מאמן הפועל תל אביב רמי הדר. ברני ארדוב
מה עושים? רמי הדר/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל תל אביב 60:75

הקבוצה של רמי הדר מדרדרת מדחי לדחי: הפועל תל אביב ספגה תבוסה שנייה ברציפות, וכעת היא עם יותר הפסדים (14) מניצחונות (13), כשגם הפלייאוף כבר בסכנה ממשית. מנגד, הרצליה חוזרת לעצמה ומתבססת ברביעייה הראשונה, כשהיא משכיחה לגמרי את הפציעה המצערת של סטיבן דניס (סובל מקרע ברצועה הצולבת, ייעדר כתשעה חודשים ולא יחזור העונה). מחליפו ברנדון טריש רשם הופעת בכורה סבירה (3 נקודות), אבל את ההצגה שוב גנבו הישראלים כרם משעור (15 נקודות ו-9 ריבאונדים) ואור לאומי (10 נקודות). והפועל תל אביב?כשריצ'רד האוול עם רגל וחצי בחוץ ושאר השחקנים לא מתפקדים, כנראה שככה זה נראה.

טוריאן גרין פתח את המשחק מפוקס וחד עם שלוש שלשות, שהקפיצו את הרצליה ליתרון 12:17. גם ברנדון טריש נכנס היטב להופעת הבכורה שלו עם מהלך של סל ועבירה, והרבע הראשון הסתיים ב-16:23 לזכות הרצליה. המומנטום של הביתיים נמשך גם בפתיחת הרבע השני, כשאור לאומי ותום מעיין הגבירו הילוך בהגנה והגדילו את היתרון ל-18:31, שבע דקות להפסקה. אבל זו גם היתה הנקודה בה הפועל תל אביב התעוררה, בעיקר בעזרת מארק ליונס וריצ'רד האוול. ריצת 0:13 קבעה שוויון 31, שתי דקות להפסקה. ליי-אפ של תמיר בלאט קבע 35:36 להרצליה במחצית.

ברבע השלישי הפועל תל אביב חזרה לסורה. ההתקפה שוב נתקעה, ג'ף אדריאן המשיך לשלוט בצבע וגם כרם משעור סוף סוף נכנס לעניינים, והרבע השלישי שוב עם מקדם ביטחון להרצליה, שהובילה 46:55. המגמה נשמרה גם ברבע האחרון, אחרי דקות טובות של כרם משעור, הגיע גם תורו של אור לאומי להתחמם, ועם שבע נקודות רצופות, ההפרש צמח ל-15, 54:69. הדקות האחרונות הפכו למופע של כרם משעור, שעם דאנק אדיר ועוד סל יפה בפיד-אווי קבע 60:75 להרצליה בסיום.

קלעו לבני הרצליה: טוריאן גרין 16 (4 אסיסטים), כרם משעור 15 (9 ריבאונדים), ג'ף אדריאן 12 (10 ריבאונדים), אור לאומי וחליל קנאסביק 10 כל אחד, אמאדי אנג'אי 6, ברנדון טריש ותום מעיין 3 כל אחד.

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד 16, מארק ליונס 10, תומר גינת 8 (6 ריבאונדים), ברנדן דוסון 6, תמיר בלאט ומתן נאור 5 כל אחד.

כרם משעור, בני הרצליה. ברני ארדוב
חגיגה של הרצליה, חגיגה של כרם משעור/ברני ארדוב
טוריאן גרין שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
יופי של משחק גם לו. טוריאן גרין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully