וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "שהאחרות יעשו מה שהן רוצות". האתר הרשמי נפרץ

מאמן הפועל באר שבע התכונן לקראת המפגש מול מכבי פתח תקוה (ראשון, 20:15, ספורט 1): "התפקיד של התקשורת זה להכתיר אותנו". ויטור: "אשמח אם תהיה הזדמנות לחזור לבנפיקה". האקרים פרו פלסטיניים פרצו לאתר הרשמי וקראו לשחרור פלסטין

בני בן סימון

אחרי שניצחה את מכבי תל אביב והגדילה את הפער ממנה לשש נקודות בפסגה, הפועל באר שבע תנסה להמשיך במומנטום כשתפגוש את מכבי פתח תקוה בראשון. רגע לפני ההתמודדות, דיבר היום (חמישי) המאמן ברק בכר במסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה.

עוד בנושא:

הפועל אשקלון: השחקנים החליטו לשבות עד שיקבלו את שכרם
מנחם קורצקי: "עבדנו קשה מאוד להגיע למצב בו הדברים תלויים בנו"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עדיין לא מדבר על דור אלו. בכר/ברני ארדוב

ברק בכר פתח את מסיבת העיתונאים: "התפקיד של התקשורת היא להכתיר אותנו וזה בסדר, יש עוד הרבה משחקים עד לסיום העונה. כל המועדון, מהראש ועד השחקנים, חושב על המשחק שיש לנו ביום ראשון. לא ניצחנו את מכבי פתח תקוה בפעם האחרונה ולא היינו טובים יותר מהם. מכבי פתח תקוה הייתה צריכה לנצח את בני סכנין, מה שהיה במשחק מול מכבי תל אביב הוא היסטוריה. עומד בפנינו משחק משמעותי וקשה. רוצים להוכיח לעצמנו שאנחנו מספיק טובים כדי להיות ראויים לתואר וגם לנצח משחק מול מכבי פתח תקוה. ראיתי אותם שולטים בדוחא ומחמיצים, אני בטוח שהם יבואו דרוכים מולם".

על חסרונו של ג'ון אוגו: "יש לנו הרבה שחקנים בעמדה הזו שיכולים לתרום לנו".

לקראת המפגש מול דור אלו, שישחק באלופה בעונה הבאה: "הוא לא שחקן שלי, אני מתייחס רק לשחקנים שלי. אצלי כל שחקן מגיע מוכן לכל משחק".

על דבריו של ארון שוינפלד ("הלחץ על הפועל באר שבע עכשיו"): "לחץ יש אצל כולם, אני לא מודאג לגבי לחץ. אנחנו מתכוננים למשחק ורוצים לשחק חזק. המטרה היא לנצח את המשחק, האחרות יעשו מה שהן רוצות".

על ההחלטה לצרף את ויטור: "ההחלטה לגבי מיגל הייתה פשוטה, שאלתי אותו אם הוא כשיר ואז ידעתי שהוא ישחק. לא ספגנו בצרורות בלעדיו, לשמחתי הפגרה עזרה לנו להכניס אותו לעניינים".

מיגל ויטור הוסיף: "היה לנו משחק נהדר בשבת, אני שמח על היתרון שיש לנו מול מכבי תל אביב. האווירה הייתה טובה, אני מרגיש טוב. זה היה המשחק הראשון שלי בהרכב אחרי תקופה ארוכה, המשחק בשבת תרם לביטחון שלי. אני רוצה להמשיך ולעזור. אמרתי לתקשורת בפורטוגל שאם אזכה להזדמנות לשחק בבנפיקה, אהיה מאושר. זה המועדון שגדלתי בו ואני אוהד אותו. זה לא החלום שלי. אני כאן כדי לזכות בתארים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קללות וקריאות לשחרור פלסטין. האתר הרשמי של הפועל באר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגולשים שנכנסו במהלך היום לאתר הרשמי של הקבוצה, הופתעו לגלות בעמוד הראשי דגלי פלסטין ואלג'יריה, קללות נגד מדינת ישראל וקריאות לשחרור פלסטין, זאת לאחר שהאתר הרשמי נפרץ על ידי קבוצת "D.R.S Oz" - קבוצת מוכרת מאוד של האקרים ערבים, אשר מטילה את אימתה על אתרים רבים הן בישראל והן בעולם כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully