וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "עבדנו קשה מאוד להגיע למצב בו הדברים תלויים בנו"

מאמן הפועל תל אביב לקראת הפועל חיפה: "הליגה צריכה אותנו כמו שאנחנו צריכים את הליגה". על טוטו תמוז: "לא אמר את המילה האחרונה". החולצה שלבש תמוז כאשר קילל את טביב הוצעה למכירה

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. קובי אליהו
מנחם קורצקי באימון/קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
אימון הפועל תל אביב/קובי אליהו

אחרי הניצחון 0:2 על בני יהודה, שהעלה את הפועל תל אביב לראשונה אחרי שבועות ארוכות מעל הקו האדום, האדומים רוצים לשמור על מאזן מושלם בפלייאוף התחתון ולעשות צעד נוסף לעבר הבטחת עונה נוספת בליגת העל. מנחם קורצקי התייחס היום (חמישי) להפועל חיפה, שתארח את הקבוצה שלו ביום שבת.

"אנחנו מגיעים עם הרבה יותר ביטחון", אמר קורצקי, "בזמן הזה, להגיע עם שני ניצחונות זה משהו שעושה לנו טוב ומוסיף אמונה שאפשר וצריך להישאר בליגה. אנחנו יודעים שהולך להיות מאבק קשה. כולם רוצים להישאר, אבל הליגה צריכה את הפועל תל אביב כמו שהפועל תל אביב צריכה את הליגה. עבדנו קשה מאוד להגיע לשלב הזה כשדברים תלויים בנו ויהיה לנו עוד יותר קשה לשמור על המצב הזה. אנחנו מוכנים לכל אתגר".

על עתידו במועדון: "אנחנו עובדים קשה ומחויבים במאה אחוז למועדון. שמים את הכל בצד. אני בטוח שבסופו של דבר אם נצליח להישאר בליגה דברים לא ייעלמו. מגיע לי או לא מגיע לי? אין מגיע, צריך לקחת דברים. אני מקווה להשאיר את הפועל תל אביב בליגה וזה הדבר היחיד שחשוב מבחינתי".

על השינוי במשחקים האחרונים: "השחקנים היו מחויבים לכל אורך הדרך. חזרו לנו פצועים והסגל פחות או יותר הושלם וזה עושה טוב לקבוצה. שחקנים לא הגיעו לפה בשיא הכושר ולא שיחקו הרבה העונה. זה פגע בנו, אבל הצלחנו גם בתקופה הזאת לצמצם את הפער ולהחזיר אותם לכושר לתקופה הכי חשובה. במאני טיים אנחנו צריכים את כולם בריאים ובכושר ואני שמח שקיבלנו אותם".

שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש. קובי אליהו
אריאל הרוש באימון/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב ג'ון צ'יבויקה. קובי אליהו
ג'ון צ'יבויקה באימון/קובי אליהו

על טוטו תמוז: "הוא עוד אחד מהשחקנים שהגיעו לא בכושר. ידענו מה נקבל ממנו כשיהיה בכושר. הוא עובד קושה ועושה הכל כדי לחזור. אנחנו סומכים עליו והוא לא אמר את המילה האחרונה. הוא יתרום לנו ויוסיף לנו".

על הישורת האחרונה: "אני מלא ביטחון בשחקנים, בהרכב שהצלחנו לייצר. אני בטוח שההרכב הזה ובכושר שנכנסנו אליו. זה מוריד מהלחץ ומוסיף ביטחון, אבל אנחנו גורמים לשחקנים להבין ששום דבר לא גמור. המתח יישמר עד סוף השנה. אנחנו בטוחים שהם יעשו את העבודה. הטענות של כפר סבא ואשקלון על הקלות? לא רוצה להתייחס לזה. המועדון קיבל מספיק סטירות השנה. אסור לתת לשום דבר לגרום לנו לסטות מהדרך".

בינתיים, החולצה שלבש טוטו תמוז בעת שקילל את אלי טביב לאחר גמר הגביע בעונת 2011/12 הוצעה למכירה פומבית:

שחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. קובי אליהו
"סומכים עליו". טוטו תמוז/קובי אליהו
בעלי הפועל תל אביב זאב גרינברג. קובי אליהו
הבעלים זאב גרינברג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully