וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: רפאל וראן יחמיץ את הקלאסיקו ואת המפגשים עם באיירן מינכן

הבלם הצרפתי נפגע והוחלף בתחילת הניצחון על אלאבס, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ויחמיץ את שארית אפריל. דיווח: פפה יעדיף את סיטי או פ.ס.ז', מגן אתלטיקו תיאו יירכש

רויטרס

ריאל מדריד קיבלה היום (שלישי) חדשות רעות מאוד: רפאל וראן יחמיץ את שארית חודש אפריל, ולא יוכל לקחת חלק בקלאסיקו הקרוב, כמו גם בצמד משחקי רבע גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן. הבלם הצרפתי שרק התאושש מפציעה בשריר הירך האחורי נפצע והוחלף כבר בדקה ה-11 של ה-0:3 מול אלאבס, והוא סובל מפציעה דומה. מצבו יוערך מחדש בעוד מספר שבועות.

עוד בנושא:

פגישה מכרעת בין מסי לברצלונה, צ'אבי: "אם יעזוב, זו בכייה לדורות"
שלישי בספרד: אתלטיקו מדריד רוצה להמשיך במומנטום
המירוץ נמשך: איסקו גיבור ריאל מדריד, ברצלונה מהללת את אלקאסר

שחקן ריאל מדריד רפאל וראן עם זינדין זידאן. רויטרס
נתראה במאי. וראן/רויטרס

בריאל מדריד פפה ככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה. הבלאנקוס לא סיכמו על הארכת חוזהו של הבלם הפורטוגלי שיסתיים בקיץ הקרוב, ובעוד נפוצו שמועות על מעבר לכסף הגדול של סין, ב"מארקה" טוענים הבוקר שפפה יישאר באירופה. שתי המועמדות המובילות לקלוט את הבלם הוותיק, כך על פי הדיווח, הן מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן.

לפני מספר שבועות נדמה היה שהפורטוגלי בדרכו הבטוחה לליגה הסינית ובפרט לקבוצת הביי של מנואל פלגריני, שהציעה לו 12 מיליון יורו לעונה. אלא שלאחרונה, דעתו של פפה השתנתה, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא שיחה עם מאמן הנבחרת פרננדו סנטוס. בשיחה הובהר לפפה שסיכוייו להיות שחקן מרכזי במונדיאל 2018 ברוסיה יהיו גבוהים יותר אם ישחק בקבוצה אירופית בכירה, מה שגרם לו לשנות את דעתו.

על פי הדיווח, גם פפ גווארדיולה וגם אונאי אמרי כבר יצרו קשר עם סוכנו, ז'ורז'ה מנדש. גם גלאטסראיי מביעה עניין בבלם, לו ככל הנראה יוצע חוזה לשנתיים מאחת הקבוצות הנ"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן ריאל מדריד פפה עם איסקו. AP
לא יעבור לכסף הגדול של סין. פפה/AP

וממי שהולך, לזה שאמור לבוא: ב"מארקה" טוענים הבוקר שריאל מדריד הגיעה לסיכום על רכישתו של תיאו, המגן השמאלי בן ה-19 של אתלטיקו מדריד. הצרפתי הצעיר מושאל העונה לאלאבס, והבלאנקוס צפויים לשלם את מלוא סעיף השחרור שלו - 24 מיליון יורו.

תיאו, שהצטרף למחלקת הילדים של הקולצ'ונרוס אי שם ב-2007, עדיין לא קיבל דקה רשמית במועדון, אך כבר הספיק לעבור בכל הנבחרות הצעירות של צרפת, ולרשום 22 משחקים במדי אלאבס העונה.

בשורה מעניינית לריאל מדריד: השוער הבלגי של צ'לסי, טיבו קורטואה, מאשר שהוא נפרד מבת זוגו מרטה דומינגס: "קיבלנו החלטה משותפת להיפרד, אנחנו עדיין אוהבים אחד את השני, אבל אין בינינו קשר רומנטי". מה שגורר את הכותרות זה העובדה שדומינגס בהיריון, ומצפה לילד השני של הזוג. כזכור, טיבו קורטואה הגיע לצ'לסי מאתלטיקו מדריד, וכעת דומינגס חוזרת למדריד לגדל שם את הילדים. האם זה מרמז על מעבר על מעבר אפשרי של קורטואה למדריד בשנה הבאה? באנגליה טוענים שלנוכח הדיווחים על עניין גובר של הבלאנקוס בשוער, ייתכן שיש דברים בגו.

עדכון ראשון: 8:58

שחקן אלאבס תיאו. AP
בקרוב בברנבאו? תיאו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully