וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את סוסיאדד, בטיס - ויאריאל 1:0

שער של פיליפה לואיס אחרי דאבל פס יפה עם פרננדו טורס בדקה ה-28 סידר לקולצ'ונרוס ניצחון ליגה חמישי ברציפות. הצוללת הצהובה ניצחה בזכות שער של אדריאן (47). בילבאו - אספניול 0:2

one

המחזור ה-30 בלה ליגה נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את ריאל סוסיאדד, ויאריאל עשתה את זה באותה התוצאה בחוץ מול ריאל בטיס ואתלטיק בילבאו נהנתה מצמד של אריץ אדוריץ בדרך ל-0:2 מול אספניול.

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 0:1

הקולצ'ונרוס עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות ממשיכים לבסס את מעמדם במקום השלישי שמוביל ישירות לליגת האלופות בעונה הבאה. אתלטיקו מדריד לא השיגה את התוצאה הכי מרשימה שיש, אבל שמרה על ספיגה אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים והגדילה את הפער מסביליה הרביעית לשלוש נקודות והפרש שערים עדיף משמעותית. וזה עוד כשלאנדלוסים המגמגמים מצפה משחק מול ברצלונה בקאמפ נואו בהמשך המחזור. פיליפה לואיס כבש מחזור שני ברציפות אחרי דאבל פס יפה מאוד עם פרננדו טורס בדקה ה-28. אל ניניו רשם החמצה ענקית בהמשך המחצית, אבל גם זה לא מנע מדייגו סימאונה ניצחון נוסף.

ריאל בטיס - ויאריאל 1:0

הצוללת הצהובה הצליחה לחזור לנצח אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות ושמרה על פער הנקודה מאתלטיק בילבאו ועלתה מעל ריאל סוסיאדד בדרך אל המקום החמישי. אדריאן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-47.

אתלטיק בילבאו - אספניול 0:2

צפו בתקציר

הבאסקים עם ניצחון יקר במאבק על המקום באירופה. צמד של אריץ אדוריץ סידר לאתלטיק בילבאו ניצחון שני ברציפות ורביעי בחמשת מחזורי הליגה האחרונים. השער הראשון הגיע בדקה ה-17 עם פננקה בפנדל והשני בדקה ה-37 אחרי בישול של בנאט. החלוץ בן ה-36 כבר עם 12 שערי ליגה העונה.

פיליפה לואיס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. לואיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully