וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "בעונה הבאה אהיה בחוף הים, לא אאמן במקום אחר"

מאמן ברצלונה הבהיר כי בעונה הבאה ייקח שנת שבתון: "אין מקום שאהיה בו מאושר יותר". האלופה נחושה להחתים את מסי עד 2022 ולתגמל אותו בשכר עצום, אבל לאביו יש רשימת תנאים, כולל השארת ניימאר. השופט בקלאסיקו: מי שפסל לבארסה שער חוקי העונה

one

ברצלונה תפגוש מחר (רביעי) את סביליה, אך עוד קודם לכן, במסיבת עיתונאים, דיבר לואיס אנריקה על עתידו ורמז שהוא לא מתכוון לאמן בעונה הבאה, לכשיעזוב את אלופת ספרד. "אם אעזוב את בארסה, הבית שלי, איפה שיש לי מערכת יחסים נהדרת עם המועדון והחשקנים, זה לא יהיה לקבוצה אחרת, זה יהיה כדי לנוח", אמר המאמן. "היעד הבא שלי הוא חוף הים בסן לורנצו. אין עוד מקום בו אהיה מאושר יותר, אז מן הסתם לא אאמן במקום אחר בעונה הבאה".

על המשחק עצמו אמר לואיס אנריקה: "הכושר לא משנה, שתי הקבוצות זקוקות לנקודות. חובה לדבר על העונה של סביליה, מדובר ביריבה חזקה מאוד. אני מקווה שנוכל לבנות על תמיכת הקהל שלנו, הם יהיו חשובים מאוד לניצחון".

על לואיס סוארס, שנמצא בכושר נהדר, אמר המאמן: "הוא נותן לנו הרבה יותר משערים. הגדולה שלו היא שהוא מתאים את היכולות האישיות שלו לקבוצה". על מצבו הפיזי של אנדרס אינייסטה אמר: "הוא חזר לשיאו, אפשר לראות זאת באימונים, הוא ברמה ייחודית אליה רק הוא מסוגל להגיע".

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
חוף הים בדרך. לואיס אנריקה/AP

לאן מועדות פניו של לאו מסי? התקשורת בקטאלוניה מדווחת הבוקר (שלישי) כי אביו של הפרעוש, חורחה, המריא לברצלונה למה שמוגדר כ"פגישה מכרעת" על עתידו. ככל הנראה, בארסה מתכוונת להציע לו חוזה חדש לחמש שנים נוספות, אולם עדיין לא בטוח שהם מוכנים לעמוד בתנאים שמסי מציב, הן במובן הכלכלי והן במובנים נוספים.

חוזהו הנוכחי של מסי מסתיים בקיץ הבא, אבל ברצלונה נחושה להבטיח את הישארותו עד 2022, כשברקע דיווחים ושמועות על רצונו לעבור לאנגליה. במסגרת החוזה החדש שיוצע לו, מסי אמור להרוויח לא פחות מ-40 מיליון יורו בשנה, אולם הוא לא מסתפק בכך: מסי צפוי לדרוש שגם ניימאר וגם לואיס סוארס יישארו בקבוצה, וגם דורש תמלוגים יותר גבוהים על מרנצ'דייז שנמכר על שמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. רויטרס
ברצלונה תיענה לדרישות שלו? מסי/רויטרס

לקראת הפגישה המכרעת מופעל לחץ גדול בברצלונה להיענות לדרישותיו של הארגטינאי. צ'אבי התראיין אמש ל"ספורט" הקטלאני ואמר ש"אם בארסה לא תאריך את החוזה של מסי ולא תצליח לתת לו מה שהוא רוצה, זו תהיה טעות היסטורית ובכייה לדורות. אני לא רואה אותו עובר קבוצה, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה. מסי השחקן הטוב בהיסטוריה, כשהוא יעזוב ברצלונה תבין כמה הוא היה חשוב. לכן היא חייבת לוודא שהוא יעזוב אך ורק כשיפרוש ולא יוכל לשחק יותר", אמר הקפטן לשעבר.

צ'אבי הוסיף ש"ברצלונה זקוקה למסי, אבל גם מסי זקוק לברצלונה ולכן אני משוכנע שהוא רוצה להישאר, כל עוד יקבל את מה שמגיע לו. הוא נראה לי במקום שמח יותר, בוגר ורגוע יותר, אני בטוח שהוא יעשה את השיקולים שלו כמו שצריך".

עוד בברצלונה: בתקשורת המקומית מופתעים מהאמירות של פאביו קאפלו, שניתח עבור המדיה באיטליה את יחסי הכוחות בין ברצלונה ליובנטוס, שבוע לפני המפגש הראשון ביניהן ברבע גמר ליגת האלופות. "בארסה לא יודעת איך לעשות הגנה, בניגוד ליובנטוס. לכן אני חושב שהסיכויים של יובה טובים מאוד", אמר המאמן. בקטאלוניה, איך לא, התגוננו ותהו "האם קאפלו איבד את זה?" וכן כינו אותו "עיוור".

* היום פורסם בספרד כי השופט אלחנדרו הרננדס הרננדס ינהל את הקלאסיקו הקרוב, בעוד כשבועיים וחצי. השופט מלאס פלמאס ניהל את הקלאסיקו באפריל שעבר, בו ניצחה ריאל 1:2 את בארסה בחוץ. באותו משחק הוא הרחיק את סרחיו ראמוס בדקה ה-83 (שתי דקות לפני שער הניצחון של רונאלדו) ופסל שער חוקי של גארת' בייל. העונה, הוא לא אישר שער של לואיס סוארס מול בטיס, למרות שהכדור עבר את הקו בחצי מטר בערך. בסך הכל, הוא ניהל עד היום 13 משחקים של ריאל (10 ניצחונות ושלושה הפסדים) ושמונה של ברצלונה (ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים).

עדכון ראשון: 7:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully