וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס יוטון: "חמד היה מתוסכל, אבל התגובות שלו בישראל הוצאו מהקשרן"

מאמן ברייטון יצא להגנתו של החלוץ אחרי ההשעייה מנבחרת ישראל: "מאמין לכל מילה שיוצאת לתומר מהפה. חמד תמיד גאה לייצג את הנבחרת, מקווה שבישראל לא יתנקמו בו בגלל מה שקרה"

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
עצות מאנגליה. אלישע לוי/רויטרס

פחות משבוע מאז ההשעייה של תומר חמד מנבחרת ישראל, בברייטון יצאו היום (שישי) להגנתו של החלוץ. במסיבת העיתונאים שקיים הבוקר כריס יוטון לקראת המפגש מול בלקבורן בשבת, בחר מאמן השחפים להתרכז בעיקר ביחסים בין חמד לאלישע לוי. מאז הספיק החלוץ להעביר את עמדתו בעקבות מה שקרה דרך חשבון הטוויטר ולא הביע חרטה, במועדון בחרו לגבות אותו בצורה מרשימה עם סיומה של פגרת הנבחרות.

עוד בנושא:

תומר חמד: "כואב לי כי אני לא זוכה לקרדיט לו אני ראוי"
נבחרת ישראל: אלישע לוי השעה את אריאל הרוש ותומר חמד

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
מחמאות מיוטון. חמד/GettyImages

"הופתעתי ממה שקרה עם תומר, בעיקר כי הוא בחור טוב", פתח יוטון: "הוא מתוסכל ובצדק, חמד תחרותי ורוצה תמיד לשחק כדי לעשות את המיטב עבור הנבחרת. מדובר בחלוץ עם ניסיון בינלאומי, הוא תמיד גאה לייצג את הנבחרת שלו ואין לי ספק שהוא יעשה את זה בצורה טובה בעתיד".

על הביקורת שספג החלוץ אמר: "התחושה שלי שהתגובות שלו יצאו מהקשרן, אני מאמין לכל מילה שיוצאת מהפה של תומר. אני מקווה שבישראל לא יילכו נגדו בגלל שאמר את מה שעל ליבו. אני מקווה שייפתר, אבל כרגע אני רוצה שהוא יתרכז במשימות שלנו. לעיתים יש שחקנים בקבוצה שעושים צרות, אבל חמד הוא לא מהסוג הזה. מדובר בטיפוס חיובי בצורה מרשימה".

כזכור, אחרי ההשעייה מנבחרת ישראל דווח בתקשורת האנגלית כי חמד התרעם על כמות הקרדיט לו הוא זכה מיוטון, אולם במקרה של השחפים הוא קיים שיחה אישית עם המאמן בה טען את טענותיו. נדמה כי השיחה לא עשתה רושם על יוטון, שצפוי להותיר את החלוץ על הספסל גם מול הרוברס בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully