וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אלישע לוי השעה את אריאל הרוש ותומר חמד

27.3.2017 / 9:44

השוער והחלוץ הושעו לפחות עד אחרי המשחק מול אלבניה (11.6) בעקבות התבטאויותיהם נגד המאמן על אי הכללתם בהרכב. אלישע: "מי שאינם מעזים להביע ביקורת קלה שבקלות בקבוצתם, מוטב שיזהרו שבעתיים בכל הקשור לנבחרת ישראל"

שחקני נבחרת ישראל, תומר חמד, אריאל הרוש. יוסי ציפקיס
הושעו בעקבות ההתבטאויות. חמד והרוש/יוסי ציפקיס

לא שקט בנבחרת ישראל: אחרי ההתבטאויות של אריאל הרוש ותומר חמד נגד אלישע לוי, המאמן פרסם היום (שני) הודעה חד משמעית בנושא והחליט להשעות את השוער והבלם לפחות עד המשחק הבא בקמפיין המוקדמות מול אלבניה ב-11.6.

אלישע לוי פרסם הודעה בנושא ואמר: "ב-48 השעות האחרונות הרשו לעצמם שני שחקני הנבחרת, אריאל הרוש ותומר חמד, להשמיע ביקורת פומבית, בה בצד התסכול האישי שהביעו היתה גם ביקורת לא מקובלת כלפי הדרג המקצועי והחברים לחדר ההלבשה ופגיעה במרקם החברתי של הנבחרת. מי שאינם מעזים להביע ביקורת קלה שבקלות בקבוצתם על שיקולי המאמן והדקות שניתנות להם, מוטב שיזהרו שבעתיים בכל הקשור לנבחרת ישראל. הבהרתי כי בכל מקרה בו תהיה התנהגות שאינה הולמת שחקן נבחרת יתקבלו ההחלטות הנדרשות".

אלישע הודיע על ההחלטה להשעות את השניים והבהיר: "לפיכך, אני משעה את הרוש וחמד מנבחרת ישראל ומפעילותה לקראת משחק הידידות מול מולדובה (6.6) והמשחק מול אלבניה (11.6). חזרתם האפשרית לנבחרת תיבחן רק לאחר מכן".

אחרי ההודעה שלו אלישע התראיין לגלי צה"ל והסביר: "הייתי מצפה משחקני כדורגל מקצוענים שיידעו להתנהל גם אם הם לא משחקים. אמרתי שהמסגרת מעל הכול ולכן החלטתי על כך. אפשר להעלות רק 11 שחקנים, גם בברייטון חמד לא מקבל דקות. נכון שהוא שחקן נהדר ולכן הוא נבחרת ישראל, זה לא אומר שהוא צריך לשחק בכל משחק. הוא צריך לדעת שיש משחקים שהוא פותח ויש כאלה שלא. אין שום קשר לערן זהבי. מול נבחרת כמו ספרד יש דילמה אם לשחק עם שני חלוצים או אחד. לכל החלטה כזו יש שיקול וחמד צריך לדעת איך להתמודד עם זה".

על ההחלטה לא להציב את אריאל הרוש: "יש לנו שלושה שוערים טובים. בדיעבד בוודאי שיש טעויות. עשינו החלטה כמו שצריך, התייעצתי עם מאמן השוערים. הניסיון הבינלאומי של מרציאנו הכריע, גם הוא יודע שהיה לו משחק לא טוב. אנחנו מפסידים כקבוצה ומנצחים כקבוצה".

על המשחק מול ספרד: "כל הנבחרות ששיחקו מולם לא השיגו אפילו 26 אחוזי שליטה בכדור. שיחקנו מול נבחרת טובה בהרבה".

גורם בנבחרת ישראל אמר הבוקר: "אמרו על אלישע שהוא נחמד מדי? אז הוא הפסיק להיות נחמד. כל שחקן שיתבטא נגד הנבחרת מהיום, יושעה. הרוש לא הפסיק לדבר מאז שהנבחרת עזבה את בית המלון. תומר קיבל את מלוא ההערכה מאלישע בקמפיין הזה. הוא שותף בכל חמשת המשחקים ופתח בשלושה. לא ברור מה הם רוצים".

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
הגיב בחומרה. אלישע לוי/קובי אליהו

כזכור, היום העניק חמד ראיון לידיעות אחרונות בו אמר, בין היתר: "לא מעניין אותי מה הסיבה, אני חייב להיות שחקן הרכב בנבחרת ישראל. משהו פה לא הגיוני, שאני לא באנקר בהרכב. אני צריך להיות החלוץ הראשון של הנבחרת. נקודה. באימון המסכם בספרד, כשהבנתי שאני שוב לא אפתח, כבר אמרתי לעצמי 'איך עוד פעם זה קורה לי, איך אני שוב מגיע למצב הזה'. התחלתי לחשוב שאולי זה בכלל אני שעושה משהו לא נכון, שנותן לזה לקרות בכל פעם מחדש. לא סביר שחלוץ כמוני – אחד הכובשים הטובים בנבחרת, בטח במספר מצומצם כזה של משחקים וקרדיט מוגבל – בחוץ. אני אמור להיות נכס עבור נבחרת ישראל".

הרוש ביקר את ההחלטה לפתוח בהרכב עם אופיר מרציאנו, ואמר ל"ידיעות אחרונות" ש"אני לא מבין למה אלישע לוי לא פתח איתי, אני בכושר מצוין מתחילת העונה והגיע לי לשחק. זה כמו דקירה בלב לשמוע שאתה לא בהרכב במשחק כזה. אמרתי לאלישע שאני מאוכזב ממנו. הייתי המום שהודיעו לי שאני לא בהרכב. אם בכושר כזה אני לא משחק, אז מתי?. הוכחתי שאני מתאים לרמות האלה. אני מאוכזב מאוד מכולם. אני היחיד שלא קיבל מעולם הזדמנות במשחקים רשמיים. תמיד היה מישהו שבא והרס לי את החלום ברגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully