וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "כואב לי כי אני לא זוכה לקרדיט לו אני ראוי"

חלוץ נבחרת ישראל הגיב להשעייה: "מי שאינו מאוכזב כשהוא לא משחק הוא לא ספורטאי בעיני. הדגשתי שאני מסתכל על עצמי ולא על אחרים". באנגליה מדווחים: החלוץ התלונן גם על מעמדו בברייטון

יוסי ציפקיס

בפתיחת השבוע תומר חמד הושעה מנבחרת ישראל בעקבות ביקורת שהעביר על קבלת ההחלטות של הצוות המקצועי. בזמן שהחלוץ ואריאל הרוש יישארו מחוץ לסגל של אלישע לוי לקראת המפגשים מול אלבניה ומקדוניה בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2018. חרף ההפתעה אודות הדברים של חמד, היום (שלישי) טוענים באנגליה כי חלוץ ברייטון לא מרוצה בכלל ממעמדו אצל כריס יוטון.

עוד בנושא:

דיווח: "גרנאדה יושבים ומחכים לטלפון מישראל לגבי עומר אצילי"
דיווח: היברניאן לא תממש את האופציה על אופיר מרציאנו לקראת העונה הבאה
נבחרת ישראל: אלישע לוי השעה את אריאל הרוש ותומר חמד
אלישע לוי החליט: הנבחרת תקיים מחנה באוסטריה לקראת אלבניה

דני קרבחאל שחקן נבחרת ספרד (ימין) מול תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
כועס גם על יוטון. חמד/רויטרס

באנגליה טוענים כי חמד, שכבש העונה 15 שערים בכל המסגרות במדי השחפים, דרש שיחה עם מאמן הקבוצה בה הטיח האשמות בעקבות העובדה שהפך לשחקן ספסל העונה. הנסיקה בכושרו של גלן מורי, שתפס את מקומו של חלוץ נבחרת ישראל, דחקה את חמד לספסל חרף התרומה המרשימה שלו.

בממלכה הסבירו: "נקודת השבירה של חמד הגיעה. אחרי תקופה ארוכה בה הוא שתק והביע הסכמה עם המהלכים של יוטון, אולם הפעם נדמה כי גם לו נמאס. לתומר יש אופי מיוחד והוא שחקן פיקח, ברור לו שכעס על יוטון לא יעזור. הוא דרש שיחה והביע את התסכולים שלו בצורה מנומסת ודיסקרטית".

בברייטון בטוחים כי הכעס של חמד על ההשעייה מהנבחרת והעובדה כי עלה רק כמחליף מול נבחרת ספרד ביום שישי בחיחון תסייע למאבקי ההעפלה. אי אפשר לשכוח את התרומה שלו בעונה שעברה וגם העונה, הוא הציל את יוטון ממספר מצבים קריטיים". כעת נותר לראות האם הדברים של יוטון ישפיעו על מעמדו לקראת סיום העונה בליגת המשנה האנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מאוחר יותר, בחר חמד להגיב להשעייה מנבחרת ישראל בחשבון הטוויטר: "לאחר הכתבה שפורסמה אתמול והתגובות שבאו בעקבותיה, חשוב לי להבהיר כמה דברים. הניסיון לייחס לי אמירות על שחקנים אחרים הוא רחוק מהמציאות. מי שקרא את תוכן הכתבה ולא רק את השער ישים לב שהדברים נאמרו אחרת בהתאם לשאלות שונות. לא אמרתי שו םדבר רע על שחק כזה או אחר - להפך, הדגשתי שאני מסתכל על עצמי ולא על שחקנים אחרים ולכן חשוב לי לציין כי לא הייתה לי שום כוונה לפגוע באמת בצוות המקצועי ובוודאי לא בחבריי לנבחרת. לאורך השנים בהן אני מייצג את הנבחרת בכבוד, אני מתנהל ומתנהג תמיד במקצועיות, גם כשהחלטות המאמנים מנוגדות לרצון שלי לשחק ולמרות המספרים שלי. כואב לי כי אני לא זוכה לקרדיט לו אני ראוי. הראיון איתי נעשה לאחר המשחק האחרון בספרד, בו חשתי אכזבה אדירה שנבעה מהרצון שלי לתת ולתרום להצלחת הנבחרת. ספורטאי שאינו מאוכזב כשהוא לא משחק, הוא בעיני לא ספורטאי אמיתי. לאורך כל הקריירה שלי תמיד עבדתי קשה כדי להוכיח שמגיע לי לשחק וכך אמשיך לעשות. עד סוף הקריירה שלי תמיד אהיה גאה ללבוש את המדים הלאומיים וגם אחריה אחזיק לנבחרת אצבעות".

עדכון ראשון: 14:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully