וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: היברניאן לא תממש את האופציה על אופיר מרציאנו לקראת העונה הבאה

בסקוטלנד בטוחים כי מעמדו של שוער נבחרת ישראל מעורער ובמועדון סימנו את וולטון מברייטון כיורשו. לנון אמר למקורביו: "זקוקים לשדרוג משמעותי בעמדת השוער". מרציאנו ישוב לאשדוד?

יוסי ציפקיס

רק בשישי האחרון אופיר מרציאנו היה חלק מה-4:1 הכואב של נבחרת ישראל מול נבחרת ספרד, אך היום (שלישי) מדווחים בתקשורת הסקוטית כי היברניאן לא תמשש את האופציה על אופיר מרציאנו לקראת העונה הבאה. המדורגת ראשונה בליגת המשנה הסקוטית, אותה מאמן ניל לנון מעוניינת לשדרג את עמדת השוער לקראת החזרה לליגה הבכירה ונדמה כי הבחירה הראשונה של אלישע לוי תאלץ לחפש יעד חדש.

עוד בנושא:

אשתו של מרציאנו נגד התקשורת: "שכחתם שמאחורי כל שחקן עומד אדם"
חבר מכוכב אחר: הרשת מגיבה למופע האימים של אופיר מרציאנו
במקום הכי לא צפוי: מדור הליגיונרים עם אופיר מרציאנו
אלישע לוי הודיע: אופיר מרציאנו יפתח בשער מול נבחרת ספרד

אופיר מרציאנו שוער היברניאן. האתר הרשמי של היברניאן, אתר רשמי
יחפש יעד חדש. מרציאנו/אתר רשמי, האתר הרשמי של היברניאן

כזכור, מרציאנו הושאל בתחילת העונה ממ.ס. אשדוד ורשם 16 הופעות ליגה והיה נדמה כי מעמדו אצל לנון יציב, אולם כעת טוענים כי הוא ישחק בעונה הבאה בקבוצה בה גדל כאשר מאז יואב ג'רפי הפך לשוער הבכיר ומציג יכולת יציבה. בסקוטלנד היו בטוחים כי היברניאן תממש את האופציה על השוער, אולם מאמן הקבוצה מחפש אפשרויות נוספות לקראת העונה הבאה. הפרשנים בטוחים כי השינוי בגזרתו של מרציאנו אינו קשור לאפשרות לפיה היברניאן תעלה לליגה הסקוטית כאשר יש לה פער של 10 נקודות מהמקום השני.

אחד המועמדים הבכירים לרשת את מרציאנו הוא שוער ברייטון, כריסטיאן וולטון בן ה-21 כאשר בהיברניאן מעוניינים לשאול אותו בעונה הבאה עם אופציה לרכישה בקיץ 2018. בתקשורת ציינו כי לנון אמר לראשי המועדון: "כדי לעשות את הצעד הבא אני זקוק לשיפור, בעיקר בעמדת השוער. אסור לנו לתרץ, אני רוצה לבנות קבוצה שתשלוט בקצב המשחק. נעשה שינויים בעונה הבאה, אין ברירה". לפי הדיווח אין קשר בין היכולת של מרציאנו מול ספרד לבין ההחלטה לוותר עליו, אחרי שערך את הופעת הבכורה בקמפיין בעקבות הרחקתו של דודו גורש מול אלבניה. מדובר בעוד בשורה מאכזבת עבור השוער, שספג ביקורת קשה בעקבות ההופעה באל מולינון, הופעה שגררה תגובה זועמת מצד אשתו.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
מנג'ר סלטיק ניל לנון. רויטרס
מחפש שדרוג בין הקורות. לנון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully