וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "תיקו? אשמח אם נביס 0:5 את הפועל באר שבע"

30.3.2017 / 10:45

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת משחק העונה בשבת: "אולי נהיה הראשונים לנצח בטרנר". בן חיים: "לכל קבוצה יש נקודות תורפה. העובדה שהיא לא הפסידה בבית לא משפיעה עלינו, מכבי תל אביב כבר שברה את כל השיאים בכדורגל הישראלי"

ניב אהרונסון

מכבי תל אביב תוכל בעוד יומיים, בשבת, להשוות את מספר הנקודות שלה לזה של המוליכה הפועל באר שבע, עת תתארח אצלה ב-21:00 למשחק העונה. רגע לפני המשחק, דיבר מאמן הקבוצה ליטו וידיגאל במסיבת העיתונאים השבועית של הצהובים.

"כל המשחקים חשובים עבורנו", אמר וידיגאל. "אם היינו מפסידים פחות במהלך העונה, אולי לא היינו מדברים על חשיבות המשחק בשבת. כל 10-12 המשחקים האחרונים שלנו היו כמו גבר גביע, והם היו קשים. גם מול הפועל באר שבע יהיה קשה. אנחנו חושבים על שלוש הנקודות, ועל הלחימה שנציג".

על אייל גולסה: "הוא לא כשיר ב-100 אחוז, אבל לכל השחקנים יש סיכוי ליטול חלק בהתמודדות".

הפציעה של איתן טיבי: "ברור שלא אהבתי את זה. כאב לי גם בשבילו, כי מגיע לו לשחק. לשמחתי יש לנו לא מעט שחקנים. ברור שעדיף שיהיה סגל מלא, כי אז קל יותר לבחור, אבל זה המצב. נצטרך לעשות התאמות. אני יודע שמי שיחליף אותו ישחק טוב, אף על פי שאני עדיין לא יודע מי זה יהיה".

על היריבה: "יהיה קשה לשחק בטרנר, אולי נהיה הראשונים לנצח שם את הפועל באר שבע. תיקו? אשמח אם נביס 0:5. אהיה מרוצה אם השחקנים שלי יעבדו קשה ויתנו את הכול".

עוד בנושא

שרן ייני לא מתורגל כבלם לקראת משחק העונה
בחזרה לזירת הפצע: על הקדנציה הקודמת של מאור בוזגלו במכבי תל אביב
וידיגאל יתייעץ עם קרויף כדי לקבוע מי יחליף את טיבי

ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב עם טל בן חיים. ניב אהרונסון
"אם היו שואלים אותי מה אני הכי רוצה ליום הולדת, הייתי מבקש ניצחון בשבת". בן חיים עם וידיגאל/ניב אהרונסון

"עשינו אימונים טובים השבוע", אמר טל בן חיים הבלם. "נגיע מוכנים. לכל קבוצה יש נקודות תורפה, אבל לא נגיד את זה כאן כמובן. אנחנו עובדים על זה באימונים. אם היו שואלים אותי מה אני הכי רוצה ליום הולדת, הייתי מבקש ניצחון בשבת. כולנו נעבוד קשה כדי לשמח את הקהל. כל השחקנים הולכים לישון עם המחשבות וקמים איתן בבוקר. מקווה שנעשה את מה שמצפים. אני לא חושב שיש פייבוריטית במשחק הזה. העובדה שהפועל באר שבע לא הפסידה שם לא משפיעה עלינו, מכבי תל אביב כבר שברה את כל השיאים בכדורגל הישראלי. כמובן שהצטערתי לראות את הפציעה של איתן. לא קיבלנו יותר מדי שערים במשחקים האחרונים. תומר חמד ואריאל הרוש? לבקר מאמנים זה לא הסגנון שלי, אבל אני מעדיף שלא להיכנס לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully