וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שרן ייני לא מתורגל כבלם לקראת משחק העונה

29.3.2017 / 15:36

על פי ההערכות, נראה שהקפטן ימשיך בעמדת המגן השמאלי. ראמון ובן הרוש תורגלו לסירוגין ליד בן חיים במרכז ההגנה, אך נראה כי פיליפנקה, שעדיין לא חבר לקבוצה לאחר פגרת הנבחרות, יזכה לעדיפות

צילום ועריכה: קובי אליהו

ההערכה במכבי תל אביב, כי הסיכויים ששרן ייני יפתח כבלם בשבת במשחק העונה מול הפועל באר שבע נמוכים. גם הבוקר (רביעי) לא תורגל ייני כבלם לצד טל בן חיים ונראה כי המאמן ליטו וידיגאל ימשיך איתו בעמדת המגן השמאלי. כפי שהיה גם באימון הערב אתמול, תורגלו ראמון הברזילאי ועמרי בן הרוש לסירוגין לצד בן חיים. יחד עם זאת, נראה כי העדיפות תהיה לייגור פיליפנקה שרק מחר יחבור לחבריו ויערוך אימון ראשון עם מכבי תל אביב אחרי הפגרה הארוכה.

במכבי תל אביב מאמינים שווידיגאל יעדיף להשאיר את ייני כמגן שמאלי ולא להזיז גם אותו מה שלמעשה יביא למצב ששני שחקנים, ייני ואיתן טיבי, אינם משחקים בעמדות הקבועות שלהם. קרוב לוודאי שהאופציה לשחק עם שלושה בלמים לא עומדת על הפרק מאחר שהיא אינה מתורגלת בכלל. שחקן נוסף שיחזור מחר להתאמן הוא וידאר קיארטנסון ששיחק במדי איסלנד בשבועיים האחרונים.

אגב, גם פיליפנקה וגם קיארטנסון, ששהו עם נבחרתם במהלך פגרת הנבחרות, שותפו רק במשחק אחד מתוך שניים (שניהם במשחקים הרשמיים) ולא שיחקו במשחק ההכנה האחרון.

עוד בנושא

בחזרה לזירת הפצע: על הקדנציה הקודמת של מאור בוזגלו במכבי תל אביב
וידיגאל יתייעץ עם קרויף כדי לקבוע מי יחליף את טיבי
שחקנים במכבי תל אביב לקראת משחק העונה: "כיף לשחק בטרנר"

שרן ייני מכבי תל אביב. דוברות מכבי תל אביב, אתר רשמי
צפוי להמשיך בעמדת המגן. ייני/אתר רשמי, דוברות מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully