וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "אני צריך לעשות התאמות לחבר'ה שסביבי, זה תהליך"

הישראלי הסביר את קשיי ההסתגלות למינסוטה: "מנסה להבין דברים תוך כדי תנועה ולא להפריע לאחרים". תיבודו החמיא: "קשה לחזור מפציעה ישר לשיטה חדשה, אבל הוא עושה עבודה טובה"

עומרי כספי שחקן מינסוטה טימברוולבס. GettyImages
לא קל בשיטה החדשה. כספי/GettyImages

תקופת ההשתלבות הלא פשוטה של עומרי כספי במינסוטה נמשכה גם בליל אמש (בין שלישי לרביעי). הוולבס אומנם רשמו ניצחון ראשון מאז שהפורוורד הישראלי הצטרף לקבוצה, 114:115 יפה בחוץ על אינדיאנה, ניצחון שגם קטע עבורם רצף של שישה הפסדים, אבל הדקות של כספי המשיכו להיפגע וכך גם הנקודות.

כספי היה על הפרקט באינדיאנה רק 11 דקות וקלע שתי נקודות בלבד ולקראת המשחק שייערך הלילה, בבית מול הלייקרס, גם הוא וגם מאמנו טום ת'יבודו יודעים שיש מקום לשיפור. "הוולבס החתימו את כספי הוותיק בתקווה שהוא יוכל לספק להם דברים דומים לאלה שסיפק נמנייה בייליצה (ששבר את הרגל בבוסטון לפני כשבועיים), אבל כספי רק לומד להכיר את חבריו החדשים לקבוצה ואת השיטה החדשה והוא עצמו מתאושש מפציעה. כל אלה ביחד מייצרים אתגר שהוביל לחמש עבירות אל מול שתי נקודות בניצחון באינדיאנפוליס", נכתב ב"סטאר טריביון" של מינסוטה, "אם הוא כשיר ובעניינים, כספי יכול לספק לוולבס את הנקודות שהם צריכים. אם...".

עוד בנושא:

עומרי כספי וההשתלבות הלא פשוטה במינסוטה טימברוולבס: המספרים
הווריירס ניצחון בסן אנטוניו, 57 נקודות לווסטברוק, הפסד לבוסטון
אודום נחשף לראשונה מהאשפוז: "נולדתי מחדש, אני נס מהלך"
גולדן סטייט הודיעה: קווין דוראנט עשוי לחזור לקראת תום העונה הרגילה
המשחק בו האגדה החלה להיכתב: 35 שנה ל"לידה של מייקל ג'ורדן"

מאמן מינסוטה טימברוולבס טום תיבודו. AP
תיבודו מחמיא/AP

כספי עצמו נשאל לגבי ההשתלבות שלו בקבוצה וענה: "זה מתקדם. אני מנסה להבין דברים תוך כדי תנועה כאן, לא לדרוך או להפריע לאף אחד ורק להבין את המשחק. יש כמה התאמות שאני צריך לעשות לחבר'ה שסביבי, כדי שהם ידעו איך לשחק איתי. אני עושה את ההתאמות האלה כבר הרבה זמן, כך שמדובר בתהליך".

תיבודו הוסיף לגבי הישראלי: "קשה לחזור אחרי שפספסת תקופה מסוימת בגלל פציעה. הוא פספס לא מעט זמן וישר מגיע לקבוצה חדשה וצריך ללמוד את השיטה שלה. זה מאתגר ופשוט צריך לעשות את זה. כשהוא על המגרש, אנחנו עם הרכב הרבה יותר נמוך. זה חייב להיות ככה, כי אחרת אין לו איך לחזור לעניינים בגלל כל הזמן שהוא פספס. אבל הוא עושה עבודה טובה. אנחנו צריכים קלעים וזה משהו שהוא יכול לספק לנו. הוא מרווח את המגרש. כשקבוצות מביאות שומרים על קארל אנתוני טאונס ועל וויגינס, אנחנו צריכים לדעת לייצר עבורם מרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully