וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי וההשתלבות הלא פשוטה במינסוטה טימברוולבס: המספרים

הפורוורד הישראלי קיווה שהחודש שלו עם הזאבים יסדר לו חוזה יפה בקיץ, בו יהפוך לשחקן חופשי. אלא שלפחות בשבוע הראשון, ההפסדים נערמים והנתונים, של כספי והקבוצה, רחוקים מלהרשים

עומרי כספי, מינסוטה טימברוולבס. AP
לא הולך כמתוכנן. כספי/AP

מרגע שהתברר שעומרי כספי בכל זאת יוכל לחזור לשחק העונה, ניסה הפורוורד הישראלי למצוא לעצמו קבוצה שתשתתף העונה בפלייאוף. לא מעט אפשרויות עלו לאוויר, אבל בסופו של דבר כספי, שיהפוך עם תום העונה לשחקן חופשי, בחר לחתום דווקא במינסוטה, מתוך תקווה להפגין יכולת שתסדר לו חוזה משמעותי בקיץ.

אלא שלפחות בינתיים, הדברים לא ממש מסתדרים, לא לכספי ולא לוולבס. נכון לרגע זה, מינסוטה מחזיקה ברצף של שישה הפסדים, השני הכי גרוע ב-NBA כרגע (לפיניקס יש שבעה, לאטלנטה שישה) והיא כבר רחוקה שבעה משחקים מדנבר, השמינית במערב, כך שגם העונה היא תראה את הפלייאוף מהבית.

עוד בנושא:

הקרב על ראשות המזרח נפתח מחדש: וושינגטון ניצחה 115:127 בקליבלנד
הקאבס ממשיכים לזייף בהגנה, לברון פסימי: "לא יודע אם זה בר שינוי"

מאמן מינסוטה טימברוולבס טום תיבודו. AP
רצף הפסדים. תיבודו/AP

בתוך היכולת הקבוצתית החלשה הזו, כספי קיווה להתבלט אבל לפחות אחרי שלושה משחקים, קשה לומר שזה אכן קורה. להגנתו של הישראלי חייבים לומר גם שהוא חזר מפציעה וגם ששלושה משחקים הם מקרה מבחן קטן מאוד, אבל כספי ידע היטב לאיזו סיטואציה הוא נכנס וכרגע (עוד נותרו למינסוטה עשרה משחקים העונה, כך שהכל עשוי להשתנות), זה לא ממש עובד.

בשלושת ההופעות שלו עד כה במינסוטה, כספי רשם 17.6 דקות בממוצע למשחק וקלע בהן 3.0 נקודות בלבד בממוצע. האחוזים מהשדה (42.9) ומהשלוש (33.3) לא מבריקים והוא מספק רק ריבאונד אחד בממוצע למשחק. גם יחס האסיסטים-איבודים לא משהו ועומד כרגע על 0.7 אסיסטים על כל 1.7 איבודים. לזכותו של כספי ייאמר שהוא איבד חמישה כדורים בהופעת הבכורה שלו, מול סן אנטוניו ואפס בשני המשחקים שעברו מאז. במדד הפלוס-מינוס שלו, הישראלי עומד על מינוס 7.7.

מבחינת סטטיסטיקות מתקדמות יותר, ה-Usage של כספי עומד על 11.4 בלבד, הכי נמוך בקריירת ה-NBA שלו בפער ניכר. הרייטינג ההגנתי של מינסוטה בשלושת המשחקים בהם כספי נטל חלק עומד על 116.1 (מקום 25 בליגה בתקופה הזו), בעוד הרייטינג ההתקפי של הקבוצה עומד על 106.6 (מקום 21 בליגה בתקופה הזו).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

יוסיפון ואביעד פוהורילס נפרדים ממאיר איינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully