וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הודיעה: קווין דוראנט עשוי לחזור לקראת תום העונה הרגילה

חדשות טובות לסגנית האלופה: קצב ההתאוששות של הפורוורד שפצוע מתחילת החודש "משביע רצון" והוא ייבדק בשנית בעוד כשבוע. על פי הערכות הוא עשוי לשוב למגרשים עוד לפני הפלייאוף

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
איך הוא ייראה כשיחזור? דוראנט/AP

חדשות טובות לגולדן סטייט: קצב ההתאוששות של קווין דוראנט מהפציעה שספג לפני קצת פחות מחודש "משביע רצון", והוא עשוי לחזור עוד במהלך העונה הרגילה. כך הודיעה הקבוצה הערב (רביעי).

על פי הודעת הווריירס, דוראנט כבר עורך אימונים מלאים שלא כוללים מגע, כולל אימוני ריצה ו"התכנית היא להגביר את אינטנסיביות האימונים שלו בימים הקרובים, לקראת חזרה אפשרית כבר במהלך העונה הרגילה". מארק שטיין מ-ESPN מעריך כי מרבית הסיכויים שדוראנט יחזור לשחק בשלושת משחקי הבית האחרונים של הווריירס לעונה.

דוראנט (28) נפצע בהפסד לוושינגטון (112:108) ב-1 במרץ, ואחרי סדרת בדיקות שעבר, גולדן סטייט הודיעה שהוא ייעדר לארבעה שבועות לפחות, לאחריהם תתבצע הערכת מצב מחודשת. מאז שדוראנט חסר סגנית האלופה סובלת מעליות וירידות: ההתחלה היתה קשה ולוותה בכמה הפסדים מדאיגים, שחשפו כושר קליעה מטריד עוד יותר של סטף קרי וקליי תומפסון, אולם בשבועיים האחרונים הווריירס חזרו למסלול ושוב נראים דומיננטיים ודורסניים.

דוראנט, יש לציין, ספג בתקופתו באוקלהומה סיטי פציעות דומות בשלבים מתקדמים של העונה וחזר יחסית במהירות לכושר טוב. מעניין יהיה לראות כיצד יחזור והאם יחזור להציג את היכולת המצוינת שהציג לפני הפציעה, עם ממוצעים של 25.3 נקודות 4.8 אסיסטים, 8.2 ריבאונדים ו-1.6 חסימות (שיא קריירה) למשחק.

עוד בנושא:

אמש: גולדן סטייט הרשימה וניצחה את יוסטון בטקסס, 32 לסטף קרי
מי מסוגל להיכנס לנעליים הגדולות? סקירת הצוות המסייע של הווריירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully