וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דני גולן התפטר, ניר קלינגר יאמן עד תום העונה

25.3.2017 / 23:36

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, המאמן שהגיע באמצע העונה לא היה מרוצה מהמתכונת הנוכחית, בה נדחק הצידה, והודיע רשמית ליואב כץ על החלטתו. הבעלים: "ניסיתי לשכנע אותו להישאר במערכת"

דני גולן מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הסוף. דני גולן/אדריאן הרבשטיין

זעזוע בהפועל חיפה: המאמן דני גולן התפטר הערב (שבת) וסיים את תפקידו אחרי קצת יותר מארבעה חודשים. בסוף השבוע האחרון הודיע לבעלי המועדון יואב כץ שלא יסכים להמשיך במתכונת הנוכחית בה ניר קלינגר משמש כמאמן ולכן הוא מתכוון לעזוב. לאחר יומיים בהם ניהלו הצדדים שיחות בנושא, גולן הודיע רשמית על הכוונה להתפטר. משחקו האחרון, שהוביל לירידתו של קלינגר לקווים, היה התבוסה 4:1 להפועל אשקלון. משחקו הראשון של קלינגר כמאמן ייערך בשבוע הבא, מול עירוני קרית שמונה.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מסר בתגובה: "שוחחתי לפני מספר דקות עם דני גולן ונאלצתי לקבל בצער את התפטרותו על אף שניסיתי לשכנע אותו להישאר במערכת. בימים הקרובים נבחן אפשרות לצרף גורם נוסף לצוות המקצועי. אני מאחל לדני הצלחה בהמשך הדרך".

מי שאימן את הקבוצה בשבוע האחרון, ניר קלינגר, ימשיך כמאמן עד תום העונה. מיד בסיומה, יוחלט האם ימשיך על הקווים, דבר שקלינגר עצמו פחות מעדיף, או שימונה מאמן אחר במקומו, אולי אריק בנאדו. אחת האפשרויות שעלתה היא שמאיר בן מרגי יאמן לצידו של קלינגר במשחק הקרוב. כזכור, בימים האחרונים החליטו במועדון לצרף את יוסי דורה לצוות המקצועי וייתכן שהוא זה שיוגדר כעוזר מאמן. במועדון החליטו כי דורה יהיה עוזר המאמן בעונה הבאה, אך בעקבות העובדה שגולן הודיע באופן רשמי על עזיבתו, ייתכן ודורה יתבקש להצטרף כבר עכשיו לצוות המקצועי. כזכור, הקשר לא משחק מתחילת העונה והחליט לתלות את הנעליים.

זו הייתה הקדנציה של גולן (58) בליגת העל, אחרי שאימן למשך תקופה קצרה את מכבי פתח תקוה בשלהי עונת 2015/16. לפני כן אימן בעיקר בליגות נמוכות יותר, כשבין היתר הרזומה שלו כולל קדנציות בהפועל נצרת עילית, הפועל אשקלון, הפועל רמת גן ומכבי צור שלום, הקבוצה בה החל את קריירת האימון שלו. הוא מונה למאמן הפועל חיפה בחודש דצמבר בעונה שעברה, אחרי שאלי כהן, שהחל את העונה על הקווים בכרמל, עזב את התפקיד.

עוד בנושא:

בשבת פרסמנו: מעמדו של גולן מעורער, בהפועל חיפה נוטים להוריד את קלינגר לקווים
סוער בהפועל חיפה: דני גולן שוקל אם להתפטר. ימי החופש בוטלו
ניר קלינגר הודיע לשחקני הפועל חיפה: "גם מחר אין חופש. תגיעו לאימון"
הפועל חיפה תפנה לאריק בנאדו, מסתמן: יוסי דורה ימונה לעוזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully