וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר הודיע לשחקני הפועל חיפה: "גם מחר אין חופש. תגיעו לאימון"

19.3.2017 / 15:46

המנהל המקצועי של הפועל חיפה, שיתבקש לרדת לספסל, לקח את השרביט באימון: "לא יודעים מה יהיה בהמשך, תקבלו עדכונים". השחקנים זועמים: "אנחנו שבע נקודות מהקו. סתם מכניסים אותנו ללחץ"

ניר קלינגר מנהל מקצועי הפועל חיפה. שלומי גבאי
בלגן בהפועל חיפה. קלינגר/שלומי גבאי

לא רגוע בהפועל חיפה. כזכור, אחרי התבוסה אמש (שבת) להפועל אשקלון התבקשו שחקני הקבוצה להגיע היום לאימון הבוקר למרות שתוכנן יום חופש, וכעת מתברר כי במועדון ינקטו בסנקציות נוספות בעקבות התוצאות האחרונות. לפני האימון כינס המנהל המקצועי ניר קלינגר אסיפה לשחקנים בה נשמע כעוס במיוחד והודיע להם כי גם מחר לא יזכו למנוחה. קלינגר אמר לשחקנים: "לא מתאים איך שנראינו. אין חופש גם מחר, תגיעו גם מחר לאימון בוקר. כרגע אנחנו לא יודעים מה יהיה בהמשך. בהמשך תקבלו עוד עדכונים". דני גולן לא שוחח עם השחקנים.

לא כל השחקנים אוהבים את הדברים שנשמעים מפי בכירי המועדון בתקשורת. לאחר האימון חלק מהשחקנים נשמעו מבקרים את הלחץ שמשדר הצוות המקצועי. "אנחנו שבע נקודות מהקו האדום, וכל המועדון כאן לחוץ כאילו ירדנו ליגה. במקום שייקחו דברים בפרופורציות מכניסים כאן שחקנים ללחץ", הסביר אחד מהם. "הגיע הזמן שאנשים יירגעו וייקחו צעד אחורה. אי אפשר לדבר על ירידה במרחק כזה מהקו האדום. ניצחון על קריית שמונה, ונשארנו בליגה".

במהלך הימים הקרובים יתבקש קלינגר לעמוד על הקווים ולסייע לדני גולן. המאמן מצידו יצטרך להחליט האם לשים את המפתחות או לשמש כעוזרו.


עוד בנושא

סוער בהפועל חיפה: דני גולן שוקל אם להתפטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully