וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער בהפועל חיפה: דני גולן שוקל אם להתפטר. ימי החופש בוטלו

19.3.2017 / 7:01

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון יודיעו לקלינגר לרדת לקווים עם המאמן, ששוקל את עתידו. במקום ימי חופש: אימונים ומשחק אימון. שחקנים: "התרענו שחדר ההלבשה מתפרק". כץ רתח: "זאת קבוצה לפלייאוף עליון"

הפועל אשקלון חוגגת עם לינגאנה/אדריאן הרבשטיין

יום החופש של שחקני הפועל חיפה שתוכנן למחר בוטל, יואב כץ יכנס ישיבת חירום בסקייפ, פגרת הנבחרת שתוכננה לסוף השבוע מבוטלת ולקבוצה צפוי משחק אימון - אלו הן רק חלק מהגזירות שיטיל יואב כץ במהלך היממה הקרובה על הקבוצה שלו לאחר התבוסה הכואבת להפועל אשקלון, אמש. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, זעזוע נוסף שמתכנן כץ הוא הורדת ניר קלינגר לקווים כשגולן יעבוד לצדו וכעת יצטרך המאמן להחליט אם הוא נשאר בקבוצה או עוזב. במועדון היה מי שהעריך שגולן לא יסכים לפיחות במעמדו ויתפטר.

עוד בנושא:

מעמדו של גולן מעורער, בהפועל חיפה נוטים להוריד את קלינגר לקווים
הפועל אשקלון הביסה 1:4 את הפועל חיפה בחוץ

דני גולן מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוקל אם להתפטר. דני גולן/אדריאן הרבשטיין

בכל מקרה, ההחלטה שגולן לא ימשיך בעונה הבאה כבר התקבלה לפני מספר שבועות ויש מספר מועמדים להחליפו. בנוסף לאריק בנאדו וחיים סילבס (במשא ומתן עם קריית שמונה) שכבר הוזכר כמועמד, גם שמם של יובל נעים, עמיר תורג'מן וליאור זדה עלו. "עדיין לא פנינו לאף מועמד אחר. אבל סביר שאחרי התוצאות הללו דני לא ימשיך. כעת נצטרך להישאר בליגה".

"אשקלון והפועל תל אביב ניצחו. עכשיו נצטרך לעבוד מאוד קשה כדי להישאר בליגה. הקבוצה הזאת שווה פלייאוף עליון ותראה איפה אנחנו נמצאים", אמר יואב כץ לאחר ששוחח עם קלינגר ודורון אוסידון והוסיף: "כל מה שעבדנו עליו לא קרה במשחק. שיחקנו גרוע מאוד".

שחקנים בקבוצה לא התעלמו מהבעיות וסיפרו אתמול: "עוד לפני הניצחון בדרבי אמרו שדני וניר מאבדים את חדר ההלבשה, שהכל מתפרק. כל כמה ימים נחשף עוד בלאגן בקבוצה. אם הקבוצה הייתה נראית טוב היינו מתעלמים, אבל כשיש בעיות מקצועיות וגם בעיות משמעת קשה להתעלם. יואב יצטרך להחליט מה עושים. הקבוצה מפורקת". שחקנים סיפרו כי העימות של המאמן עם הישאם כיוואן ושל קלינגר עם ארבייטמן רק העלו את מפלס הלחץ שקיים בקבוצה.

אמש קיבלו השחקנים הודעת וואטסאפ להתייצב בשעה 11:00 בקריית חיים. גולן וקלינגר יערכו אסיפה בעקבות המצב שנוצר - הקבוצה מרוחקת כעת שבע נקודות מהקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully