וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של גולן מעורער, בהפועל חיפה נוטים להוריד את קלינגר לקווים

18.3.2017 / 19:59

בתום שיחה סוערת בין כץ להנהלה: לחץ על המנג'ר להדריך את הקבוצה, כשגולן יצטרך להחליט אם הוא נשאר. יואב כץ: "נראינו רע מאוד". יובל נעים ואשקלון חגגו: "הגיע הזמן שנתפוצץ"

הפועל אשקלון חוגגת עם לינגאנה/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה ספגה הערב (שבת) תבוסה ביתית קשה 4:1 בידי הפועל אשקלון, שנחלצה מהמקום האחרון אחרי ששהתה בו כשעתיים בעקבות ניצחונה של הפועל תל אביב בקרית שמונה. בזמן שהאשקלונים חגגו את הניצחון הכי גדול שלהם העונה, עם צמד של איסו לינגאנה (שישה שערי ליגה - כולם מול הפועל חיפה) ושערים של דויד מנגה ומתן חוזז, בצד השני שרר הלם מוחלט. הקהל האדום נטש את האצטדיון ברובו במהלך המחצית השנייה, ומי שנשאר דרש מהמאמן דני גולן להתפטר.

מעמדו של המאמן התערער משמעותית, ולמרות שהוא צפוי לעזוב גם כך בסיום העונה, קיים סיכוי שיסיים את תפקידו עוד קודם לכן. האפשרות העיקרית שעומדת על הפרק היא ירידה של המנהל המקצועי ניר קלינגר אל הקווים, וזה צפוי לקרות החל מהמחזור הבא, לאחר פגרת הנבחרות. אם ההחלטה אכן תאושר סופית על ידי הבעלים יואב כץ, גולן יצטרך להחליט האם הוא נשאר בקבוצה. יש לציין כי השיחה בין כץ להנהלה הייתה סוערת מאוד. גורם במועדון אמר: "כץ עצבני מאוד, באף שלב של העונה, גם בתקופת אלי כהן, הוא לא נשמע ככה".

אחרי המשחק מסר הבעלים כץ בתגובה לוואלה! ספורט: "נראינו רע מאוד, לא היה נעים לספוג את השער השלישי והרביעי. אלו דברים שעובדים עליהם כל השבוע ובסוף אנחנו לא מיישמים אותם. זה לא נכון שהחלטתי לפטר את דני גולן".

עוד בנושא:

הפועל אשקלון הביסה 1:4 את הפועל חיפה בחוץ
הפועל תל אביב ניצחה 2:3 בקרית שמונה, אך חזרה למקום האחרון

המנהל המקצועי של הפועל חיפה ניר קלינגר. מגד גוזני
במועדון שוקלים להחזירו מהיציע לספסל. ניר קלינגר/מגד גוזני

דני גולן, מאמן הפועל חיפה: "שיחקנו רע מאוד, קשה להסביר. עוד לא התיישבנו וקיבלנו שער במחצית השנייה. התקופה הזאת, אם אנחנו לא מנצלים את המצבים במחצית הראשונה, אנחנו לא מצליחים לחזור. המחצית השנייה הייתה רעה מאוד. הפועל חיפה מנסה לשחק התקפי. אם אנחנו לא במשחק הגנה טוב, אז אנחנו חשופים. השער בסוף המחצית הראשונה יחד עם השער בתחילת המחצית השנייה הכריחו אותי לשנות מערך. היינו חשופים מאוד בהגנה, היה משחק רע במחצית השנייה. ברור שאין פה אנרגיות חיוביות כשאנחנו מגיעים הביתה. אנחנו מגיעים ומשתדלים. מחצית ראשונה טובה מאוד שלנו וכמעט ירדנו בפיגור. המחצית השנייה הייתה רעה מאוד. צריך לדבר על עכשיו ועל הפלייאוף התחתון ולראות איך עוצרים את הסחף הזה".

יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון: "הצלחנו סוף סוף לכבוש ארבעה שערים, הגיע הזמן שהקבוצה הזו תתפוצץ. לאורך כל הדרך אמרתי שאנחנו קבוצה טובה. מה שראיתי היום זה מחצית שנייה פנטסטית. הגיע הזמן שגם ננצח ונכבוש ולא רק נחמיץ. אף אחד לא יעזור לנו ולא ייתן לנו מתנות. אם נעשה את זה כמו שעשינו את זה היום, אז נישאר. הדרך היא דרך מדהימה. קבוצה שהתחילה בליגה א', מגיע הרבה כבוד לאנשים ולשחקנים. היום ראינו פה קבוצת פלייאוף עליון. זה מה שקורה כשנותנים פור לליגה מינואר ורק מינואר מתכוננים. זה ניצחון, צריך להירגע. יש לנו שבועיים עכשיו, נצטרך לעשות את העבודה נגד אשדוד".

על לינגאנה הוסיף המאמן: "אני אמרתי כבר שזה שחקן שאף אחד לא רצה אותו. אני אמרתי לו שהוא שחקן של 10 שערים, הוא נסע לאליפות אפריקה, הוא שיחק שלושה חודשים פחות מכל השאר. הוא שחקן פנטסטי, אני מת עליו, הוא מקבל פה יחס מועדף. זו תוצאה מדהימה, זו תוצאת השנה בליגת העל. נתנו לקבוצה עם תקציב פי שישה משלנו ארבעה שערים".

מתן חוזז: "אני שמח מאוד על הניצחון ועל השער שלי. כיף גדול. התכוננו טוב השבוע למשחק. רצינו לנצח כי זה היה משחק חשוב מאוד. אנחנו עכשיו בפלייאוף התחתון, כל הקבוצות פחות או יותר באותה רמה. יש עיכוב קטן במשכורות, אבל זה לא נושא שמטריד אותנו, הצוות דיבר איתנו ואמרו שהכול בסדר ושזה יגיע השבוע. בכלל לא ידעתי מה עשתה הפועל תל אביב לפני המשחק שלנו, אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו. אנחנו צריכים להיות תלויים בעצמנו. אשקלון תישאר בליגה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully