וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרדים מנתחים: היתרונות ונקודות התורפה של נבחרת ישראל

רואדה, ואליינטה, קוויאר ואוסקר גרסיה הספרדים נקראו לדגל רגע לפני המפגש בחיחון (שישי, 23:00, ערוץ 1). בלם בית"ר ירושלים: "מאמין שייגמר 1:4". וגם: ניתוח מקצועי של אחד העיתונאים הבכירים במדינה

יוסי ציפקיס

אל המשחק מול נבחרת ספרד הערב בחיחון (שישי, 23:00, ערוץ 1) תגיע נבחרת ישראל במומנטום מצוין, אחרי שניצחה בשלושת משחקיה האחרונים במסגרת מוקדמות המונדיאל - 1:2 בחוץ את מקדוניה, 1:2 בבית את ליכטנשטיין והאחרון שבהם, 0:3 בחוץ על אלבניה. בעקבות זאת, לכחולים לבנים תשע נקודות - אחת פחות מלספרד ואיטליה, שנמצאות במקומות הראשון והשני בהתאמה. ניצחון חוץ ישלח את נבחרת ישראל לאחד משני המקומות הראשונים אך הסיכויים לכך כמובן לא גבוהים, על אף האופטימיות של השחקנים של אלישע לוי.

בספרד לא מקלים ראש ביריבה, ובתקשורת המקומית מתכוננים במרץ, לא פחות משחקני הנבחרת, לקראת המשחק המסקרן. חסוס רואדה, מארק ואליינטה, קרלוס קוויאר ואוסקר גרסיה נקראו לדגל כדי לנתח את היריבה. בנוסף, אחד העיתונאים הבכירים במדינה ניתח את נבחרת ישראל לגורמים, ונראה שלפחות התקשורת במדינה מוכנה היטב למשחק.

עוד בנושא

מיכה ורפאלוב בהרכב, זהבי בחוד: "הלחץ על ספרד"
אלישע לוי הודיע: אופיר מרציאנו יפתח בשער מול נבחרת ספרד
חיים רביבו: "אין לנו מספיק ליגיונרים איכותיים שמקבלים דקות"
כשגווארדיולה הזניח את ברקוביץ': חזרה ל-1:1 נגד ספרד ב-2001

שחקן מכבי פתח תקוה קרלוס קוויאר לפני שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. ברני ארדוב
"ספרד תצטרך להתעלות". קוויאר/ברני ארדוב

"ישראל השתפרה מאוד בשנים האחרונות", אמר בלם מכבי פתח תקוה קרלוס קוויאר לתקשורת הספרדית. "זה כנראה בגלל שהרבה שחקנים יצאו לליגות באירופה ובאסיה. אם שואלים אותי, ישראל תסתגר מאחור במשחק מול ספרד, תנסה לחטוף ולצאת למתפרצות. היא תשחק ללא רגשי נחיתות ועם הרבה אומץ, כפי שעשתה במשחק מול נבחרת איטליה. מדובר במשחק היחיד שנגמר בהפסד עבורה, על אף שהגיעו לה נקודות. כשאין מרווחים, היא הופכת לחזקה אף יותר, אבל ספרד מתמחה במציאת שטחים בין הקווים, שם ישראל פגיעה יותר. בכל מקרה, אני משוכנע שלספרד יהיה קשה מאוד. היא אמנם פייבוריטית, אך היא תצטרך להתעלות כדי לנצח. יש לי חברים בשתי הנבחרות, אך אני אהיה בעד ספרד".

"יש לנבחרת ישראל שחקנים מצוינים בחלק ההתקפי", הוסיף קוויאר. "יש את ערן זהבי מגוואנגז'ו שכבש 35 שערים במכבי תל אביב בעונה שעברה. הוא משחק כחלוץ מדומה בדרך כלל, אבל הוא לא השחקן היחיד שווה לשים אליו לב. אלי דסה, גם הוא ממכבי תל אביב, מצטרף להתקפה בצורה נהדרת. הוא מהיר מאוד ולא מרבה לאבד את הכדור כשהוא עם הפנים לחלק המגרש של היריבה. טל בן חיים, גם כן ממכבי תל אביב, מתמחה בעיקר בכנפיים. הוא מאסטר באחד על אחד ונחשב לשחקן מאוד מהיר. הוא נוטה לחדור לרחבה ויכול לסיים התקפה בשתי רגליים".

הבלם המשיך: "תומר חמד מוכר מאוד בספרד לאחר ששיחק במיורקה ובאלמריה. יש לו עונה טובה במדי ברייטון. אם מאפשרים לו לנוע במרחב, הוא יכול לגרום לנזק רב. צריך לשמור אותו קרוב מאחר ויש לו חוש הבקעה מצוין כשהוא ברחבה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן בית"ר ירושלים חסוס רואדה. ברני ארדוב
"חושב שייגמר 1:4 לספרדים". רואדה/ברני ארדוב

"אני לא חושב שנבחרת ישראל מסוגלת לנצח את נבחרת ספרד", אמר בלם בית"ר ירושלים, חסוס רואדה. "ישראל עדיין מסתגלת לכדורגל האירופי. היא אמנם יכולה להבקיע, אבל אני חושב שייגמר 1:4 לספרדים". "אני חושב שיהיה לספרד יותר קשה ממה שאנשים חושבים", הוסיף בלם מכבי חיפה, מארק ואליינטה. "שחקניו של לופטגי צריכים לזכור שלישראל שחקנים שמשחקים בליגות באירופה ומכירים אותן היטב".

"בישראל התושבים משוגעים על כדורגל", אמר מאמן רד בול זלצבורג בהווה ומכבי תל אביב בעבר, אוסקר גרסיה. "זהבי, חמד ובן חיים שחקנים מצוינים ברמה גבוהה. הם יודעים איך לטפל בכדור ולקחת החלטות נכונות. קשה לדעת איך אלישע לוי יחליט לפתוח; עם זהבי כחלוץ מדומה או שהוא ישחק מתחת לחלוץ, כשלצידיו שחקני כנף. ההפסד היחיד של ישראל היה לאיטליה, וזה לא היה הפסד מוצדק כלל. אני שוב מציין את בן חיים, לו היו הרבה מאוד הצעות בחלון ההעברות האחרון של ינואר, אך קבוצתו מכבי תל אביב לא הסכימה לשחררו. הוא מאוד מוכשר, מאוד מהיר ושונה מאוד מהשחקן הישראלי הממוצע. אגב השחקן הישראלי, הם בדרך כלל טכניים, אך לא פיזיים או הגנתיים. לכן, ישראל מנצחת יריבות רק כשהיא תוקפת ומעיזה, וכשהיא נאלצת להגן - יש לה לא מעט בעיות. רוב השחקנים בנבחרת רגילים לכדורגל הישראליאבל יש כמה שחקנים ישראלים צעירים שיוכלו בעתיד להגיע גם לליגות בכירות באירופה".

שחקני נבחרת ישראל טאלב טוואטחה, טל בן חיים, בירם כיאל, איתן טיבי, דור מיכה. ניב אהרונסון
"הכי כישרוני בישראל". בן חיים והחברים לנבחרת/ניב אהרונסון

חוליו מלדונאדו, אחד העיתונאים הבכירים של אתר "אס", ניתח עבור היומון את היריבה באופן פרטני, כשכתב מספר מילים על חלק גדול משחקני הסגל. כך הוא כתב:

אופיר מרציאנו
"משחק בליגה השנייה בסקוטלנד, אך הריפלקסים שלו טובים. אמור לפתוח בשער".

אלי דסה
"שחקן מהיר למדי שיודע להצטרף היטב להתקפה".

איתן טיבי
"בלם קשוח שהציג משחק טוב באלבניה".

שיר צדק
"שמאלי. אמון על הכדורים החופשיים בחלק ההגנתי ובעל ראיית משחק טובה. רושם עונה נהדרת במדי הפועל באר שבע".

רמי גרשון
"איטי למדי. בגנט משחק כבלם במערך של שלושה בלמים, בנבחרת כמגן שמאלי. שחקן ההגנה הכי מנוסה של נבחרת ישראל".

טאלב טואטחה
"שחקן מהיר שלא הצליח להיכנס להרכב הראשון באיינטרכט פרנקפורט. מצטרף היטב להתקפה אך לוקה בחלק ההגנתי".

שרן ייני
"יכול לשחק בכמה עמדות במגרש. לא ברור אם יפתח לאחר שלא תורגל ב-11".

ביברס נאתכו
"הפליימייקר של הנבחרת. כל המסירות עוברות דרכו. שחקן טוב עם בעיטה מצוינת".

ניר ביטון
"קיבל את המושכות בקישור בזמן שנאתכו לא זומן לסגל הנבחרת. משחק בסלטיק בקישור האחורי אך גם יודע לדחוף את ההתקפה. אחד השחקנים הבכירים בנבחרת ישראל".

אלמוג כהן
"יודע להוציא התקפות מעבר ולשמור על הכדור. עובד ללא הפסקה ושחקן חשוב מאוד באינגולשטאדט".

דן איינבינדר
"לא ממש מהיר, אך יודע ללחוץ היטב על הכדור. כבש שער במשחק הקודם של ישראל מול אלבניה".

ערן זהבי
"משחק בדרך כלל כחלוץ מדומה ועושה זאת בצורה טובה. למרות זאת, הוא יכול לשחק גם מאחורי החלוץ. ונחשב ביחד עם נאתכו לאחד משני השחקנים הכי חשובים בנבחרת".

טל בן חיים
"השחקן הכי מוכשר בנבחרת ישראל. השער שכבש לרשת של ג'יג'י בופון במשחק מול איטליה היה פשוט יפהפה".

בן שהר
"שיחק בעבר באספניול, יודע לכבוש שערים לפחות בליגה הישראלית. מתמחה ברחבת היריב".

תומר חמד
"חזק ומאוד נייד. הוכיח במיורקה שהוא יודע להבקיע שערים. נוגח בחסד. יכול לשחק כתשע כשזהבי יתופקד מאחוריו".

איתי שכטר
"מספר תשע קלאסי, שיודע לשחק על שטח קטן. לשכטר משחק ראש טוב והוא נמצא בתקופה נהדרת בליגה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully