וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רביבו: "אין לנו מספיק ליגיונרים איכותיים שמקבלים דקות"

הישראלי היחיד שהבקיע נגד נבחרת ספרד ניתח עבור 'מארקה' את סיכויי הנבחרת: "זהבי, בן חיים, רפאלוב וחמד הכי מסוכנים". על הקריירה: "טושאק רצה אותי בריאל מדריד, ואן חאל בברצלונה"

שחקן נבחרת ישראל לשעבר חיים רביבו. GettyImages
רביבו במדי הנבחרת/GettyImages

חיים רביבו העניק היום (רביעי) ראיון ל'מארקה' לקראת משחקה של נבחרת ישראל מול נבחרת ספרד במוקדמות המונדיאל. רביבו, הישראלי היחיד שהצליח להבקיע מול הלה רוחה (1:1 במוקדמות מונדיאל 2002), התייחס לסיכויי הנבחרת של אלישע לוי, על הניסיונות הכושלים להבאתו של פרננדו היירו כיועץ לכדורגל הישראלי ועל הקריירה שלו כשחקן.

"יותר מידי שחקנים ישראלים יוצרים לשחק בחו"ל ובקושי משחקים, כי הם לא ברמה אירופאית", אמר, "השחקן הכי טוב שלנו, ערן זהבי, מצליח בסין, אבל רוב השחקנים רגילים לקצב אחר לגמרי, כשמשחקים מול איטליה או ספרד אפשר לראות את ההבדל בדקה ה-60. חוץ מזהבי, הכי מסוכנים בנבחרת הם בוזגלו, בן חיים, רפאלוב וחמד.

"אחת הבעיות הן שלא מאזרחים שחקנים כדי שישחקו בנבחרת. הרשויות לא עוזרות לזרים לקבל דרכון ישראלי בקלות. חוץ מזה".

על פרננדו היירו: "חבל שלא הבאנו אותו. הוא עבר הכול בכדורגל ורצה לבוא לעזור לנו להשתפר. זה דרש הרבה מאוד ביורוקרטיה ובסוף הוא לא הגיע. רציתי לממש פה את המודל הספרדי ושילדים יתחילו להתאמן ברצינות בגיל מוקדם יותר".

על הקריירה בספרד: "ג'ון טושאק רצה להביא אותי לריאל מדריד. זה היה באמצע העונה, הם דיברו עם נשיא סלטה ויגו, והוא אמר להם לשלם 18 מיליון כמו בסעיף השחרור, אבל הם היו מוכנים לשלם 12. ואן חאל דיבר איתי על להגיע לברצלונה. לפני המשחק מולה, פיגו וריבאלדו אמרו לי שאשחק איתם בעונה הבאה, אבל זה לא נסגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully