וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אני לא הולך לשום מקום. יש לי חוזה גם לעונה הבאה"

למרות השמועות על עתידו, מאמן דרושאפקה לא מתכוון לעזוב ולא חושב על ה-NBA: "הפרק הזה מאחורי, נהנה לאמן ביורוליג". על טבעת האליפות מקליבלנד: "עוד לא קיבלתי אותה, אני לא מודאג"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
לא הולך לשום מקום. בלאט/GettyImages

דיוויד בלאט ודרושאפקה הפסידו הערב (רביעי) לצ'ס"ק מוסקבה, והסתבכו עוד יותר במאבקם להעפיל לפלייאוף היורוליג, כאשר הם רחוקים שני ניצחונות מאנאדולו אפס שבמקום השמיני בטבלה ונותרו שלושה מחזורים בלבד. עוד לפני המשחק, המאמן התראיין למגזין הכדורסל 'יורוהופס' והתייחס לחרושת השמועות באשר לעתידו ולעברו ב-NBA.

"עוד לא קיבלתי את טבעת האליפות מקליבלנד", סיפר, "לא היה לי זמן לקחת אותה, היא עדיין בקליבלנד. זו לא בעיה, במוקדם או מאוחר אקח אותה, אני לא מודאג". על חזרה אפשרית ל-NBA: "אני לא צריך לסלול את דרכי לשם, כבר הייתי שם. הקבוצה שלי משחקת ביורוליג ואני נהנה מאוד לאמן שם. אני לא רוצה לדבר על ה-NBA כי כבר אמרתי מספיק. הפרק הזה מאחוריי".

על השמועות שחימקי מוסקבה הציעה לו חוזה בקיץ האחרון: "אף אחד לא פנה אלי, לא אז ולא מאוחר יותר. בכל מקרה, אני לא הולך לשום מקום. יש לי חוזה בדרושאפקה גם לעונה הבאה".

בלאט, שבאופן טבעי כבר הוזכר כמועמד לחזור למכבי תל אביב בעונה הבאה, לא חווה עונה מוצלחת במיוחד עם הטורקים, אליהם הגיע אחרי מספר חודשים של מנוחה בעקבות פיטוריו מקליבלנד. ביורוליג, כאמור, מצבה של דרושאפקה לא מזהיר, והיא תזדקק לסיום מוצלח ביותר של העונה כדי להתברג בין השמונה הראשונות. בליגה בלאט ושחקניו מדוגים במקום החמישי, ומהגביע הם הודחו ברבע הגמר.

עוד בנושא

ג'רלס: "אני יודע מה דרוש כדי לזכות ביורוקאפ, אעביר את זה הלאה"
סימונה בתפקיד סימאונה: היום הגורלי שמחכה להפועל ירושלים
מכבי תל אביב: די ג'יי סילי סובל מחבלה ברגלו, ייעדר כשבועיים
הטובים משלושה: האם כוכבי הפועל ירושלים בשלים להפוך לגדולים מכולם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully