וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יו"ר ארסנל עומד מאחורי המטוס עם השלט "כבוד לוונגר"?

בהפסד לווסט ברומיץ' עלה לאוויר מטוס עם שלט "ונגר החוצה" ומיד אחריו, מטוס עם שלט מנוגד. באנגליה טוענים כי המטוס השני מומן על ידי אוהדים מהונג קונג, אשר מאחוריהם ניצב יו"ר המועדון. וגם: ונגר יישאר עם חוזה לעונה אחת?

שלט אווירי נוסף של אוהדי ארסנל, בעד המאמן ארסן ונגר. רויטרס
מי רוצה להשאיר את ונגר? המטוס עם השלט בעד ונגר"/רויטרס

עוד יממה סוערת עוברת על ארסנל. אתמול (שבת), התותחנים המתרסקים שוב הפסידו, הפעם 3:1 בליגה מול ווסט ברומיץ' וכעת, גם המקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות מתחיל להתרחק.

ארסנל ניצחה רק שלוש פעמים בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, כאשר שניים מאותם ניצחונות הגיעו בגביע מול יריבות מהליגה החמישית. לעומת זאת, היא ספגה באותו רצף לא פחות משישה הפסדים וביניהם, פעמיים 5:1 מביך מול באיירן מינכן בליגת האלופות.

אתמול, במהלך המשחק בהות'ורנס, כמה מאוהדי ארסנל דאגו לשלוח לאוויר מטוס ועליו שלט "ונגר החוצה". אלא שמיד לאחר מכן הופיע מטוס אחר, עם השלט "כבוד לוונגר". על המטוס השני, כך מתברר, שילמה קבוצת אוהדים מהונג קונג בעוד שעל המטוס הראשון הייתה אחראית קבוצת אוהדים מסין.

מסתבר שהקבוצה מהונג קונג, שתמכה בהשארתו של ונגר, נשלטת על ידי קרובי משפחתו של יו"ר ארסנל, סר ג'ון צ'יפנדייל "צ'יפס" לינדלי קסוויק. הגילוי הזה הרתיח מאוד את האוהדים המוחים ואם לא די בכך, ייתכן כי הם הולכים לקבל עוד חדשות רעות מבחינתם.

על פי ה"דיילי אקספרס" הלונדוני, ונגר, שאמר בסיום המשחק אתמול כי הוא "יודע מה יקרה בעתיד" והוסיף כי יודיע על עתידו בקרוב, אומנם לא יחתום על חוזה לשנתיים נוספות, אבל כן יישאר עוד עונה אחת בארסנל.

עוד בנושא:

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 בסטוק, ארסנל שוב הפסידה
ארסן ונגר: "אני יודע מה אעשה בעתיד שלי ואעדכן אתכם בקרוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully