וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אני יודע מה אעשה בעתיד שלי ואעדכן אתכם בקרוב"

אחרי עוד הפסד וכשברקע המחאה נגדו מתגברת, הצרפתי רמז לגבי עתידו: "אתם תראו מה יהיה", והודה: "אנחנו במצב רע כמו שלא היינו 20 שנה". תיירי הנרי: "שיחקו בלי תשוקה ומחוייבות"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
הסוף מתקרב? ונגר/GettyImages

ארסנל ספגה היום (שבת) הפסד ליגה רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשבין לבין גם ה-10:2 מול באיירן מינכן בליגת האלופות. הפעם זה היה עם 3:1 בחוץ מול ווסט ברומיץ'. אם זה לא מספיק, אז אוהדי התותחנים שכרו מטוס שנשא שלט עם הכיתוב: "אין חוזה, ונגר הביתה". לאחר מכן נישא על מטוס אחר גם שלט תמיכה במנג'ר הצרפתי, אבל אוהדים רבים שנסעו למשחק הניפו שלטים בתוך האצטדיון בגנותו של ונגר, קיללו אותו במהלך המשחק וקראו לו להתפטר.

תיירי הנרי אמר לאחר המשחק: "זה לא מספיק להחזיק בכדור 77% מהזמן כשאתה לא עושה עם זה כלום. אתה משחק נגד קבוצה עם 23% החזקה בכדור והיא יוצרת הרבה מצבים, יש לה יותר בעיטות למסגרת, מה החזקת הכדור הזו אמורה להגיד? אתה צריך לעשות עם זה משהו ולהם לא הייתה שום תשוקה, מחויבות או גישה שדרושה כדי לנצח משחק בפרמיירליג. אנחנו יכולים לדבר על אם ארסן ונגר או אלכסיס סאנצ'ס יישארו, אבל הם פשוט לא הצליחו לנצח בווסט ברומיץ' וזה משחק שהם היו צריכים לנצח בו. גם הצורה בה הם הפסידו, זה הראה על גישה שלילית מאוד".

אוהדי ארסנל עם שלטים נגד ארסן ונגר. GettyImages
לאוהדים נמאס/GettyImages

אלכס אוקסלייד צ'מברליין אמר אחרי המשחק: "ווסט ברומיץ' עשתה את המשחק הזה ממש קשה בשבילנו והתגוננה מצוין. ידענו מי האנשים המסוכנים שלה ולא הצלחנו לעצור אותם. אנחנו מאוכזבים מאוד ומצטערים בשביל האוהדים. זה בלתי מתקבל במועדון הכדורגל של ארסנל".

ונגר עצמו אמר: "ידענו ב-1:1 שאנחנו עלולים להיענש ולצערי נתפסנו לא מוכנים שוב. אנחנו צריכים לקחת אחריות ולהתחיל להתכונן למשחקים הבאים. איבדנו את פטר צ'ך בגלל פציעה בשוק, איבדנו את אלכסיס והקרסול שלו נראה לא טוב". על העובדה שארסנל הפסידה בארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, לראשונה תחת הצרפתי, הוא אמר: "זה מדאיג מאוד, יש לנו הרבה משחקים גדולים, אנחנו מתרכזים בתיקון מה שלא עבד היום. אנחנו במצב רע כמו שלא היינו 20 שנה". לסיום התייחס ונגר לעתיד שלו ואישר: "אני יודע מה אעשה בעתיד שלי ואעדכן אתכם בקרוב. אתם תראו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלט מחאה שהטיסו אוהדי ארסנל בשמי האצטדיון נגד המאמן ארסן ונגר. רויטרס
שלט מוטס נגד ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully