וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 בסטוק, ארסנל שוב הפסידה

שער של גארי קייהיל בדקה ה-87 סידר לבלוז ניצחון ליגה שלישי ברציפות בדרך להגדלת הפער בצמרת ל-13 באופן זמני. התותחנים ספגו 3:1 מול ווסט ברומיץ'. לסטר עם 2:3 מול ווסטהאם בחוץ

שחקני ווסט ברומיץ' חוגגים עם קרייג דוסון (במרכז). רויטרס
ארסנל נתנה, הוא לקח. קרייג דוסון עם החברים/רויטרס

המחזור ה-29 בפרמיירליג האנגלית יצא לדרך היום (שבת) עם הפסד נוסף של ארסנל המאכזבת, הפעם 1:3 בחוץ לווסט ברומיץ'. בהמשך הצליחה צ'לסי להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם 1:2 בחוץ מול סטוק סיטי, לסטר סיטי ניצחה 2:3 את ווסטהאם. רומלו לוקאקו כבש צמד ב-0:4 של אברטון מול האל סיטי.

האל רובסון קאנו שחקן ווסט ברומיץ' חוגג (במרכז) בין שחקני ארסנל. רויטרס
התחינות של שחקני ארסנל לנבדל לא עזרו. האל רובסון קאנו חוגג/רויטרס

ווסט ברומיץ' - ארסנל 1:3

האם לראשונה בעידן ארסן ונגר, התותחנים יישארו מחוץ למקומות המובילים לליגת האלופות? בקצב הזה, האפשרות הזו נראית ריאלית מתמיד. ארסנל העמיקה את המשבר שלה בהות'ורנס עם הפסד רביעי בחמישה מחזורים, ולמרות שני המשחקים החסרים, הפער שלה מהמקום הרביעי עשוי לגדול לשמונה נקודות בהמשך המחזור. ונגר ראה שלטי מחאה (ותמיכה) מוטסים מעל האצטדיון, וגם שחקני ההגנה שלו כנראה היו עסוקים בהם ולא שמו לב לבלם קרייג דוסון שכבש פעמיים מכדורי קרן. השוויון הזמני של אלכסיס סאנצ'ס לא הספיק, כשהצ'יליאני גם ספג תיקול חריף מג'יימס מקליין לקראת סיום המחצית והתקשה לתפקד לאחר ההפסקה. מנגד, גם האל רובסון קאנו מצא את הרשת אחרי פחות משתי דקות על המגרש. ווסט ברומיץ' ממשיכה בעונה הנהדרת שלה ומאמנה טוני פוליס נותר עם הפסד ביתי בודד בשבעת משחקיו מול ונגר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
מעורב ביותר שערים מכל שחקן אחר בפרמיירליג. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

דקה 5: כמובטח, אוהדי ארסנל הטיסו בשמי ההות'ורנס שלט מחטה נגד ארסן ונגר ועליו נכתב: "אין חוזה, ונגר החוצה". אלא שרבע שעה לאחר מכן הופיע שלט מוטס נוסף, הפעם בעד המאמן: "בארסן אנו בוטחים, כבוד AW".

דקה 13: גול! צ'ך הדף לקרן בעיטה חזקה של מקליין, אבל בניסיון שלו לצאת להרמת הקרן מצד שמאל, הבלם דוסון הקדים אותו ונגח מקרוב פנימה. 0:1 לווסט ברומיץ'.

דקה 15: גול! השוויון המהיר של ארסנל. ג'אקה מצא ברחבה את אלכסיס, שהוריד בחזה, הטעה מגן אחד ובעט בימין משישה מטרים למשקוף ופנימה. זהו השער ה-27 (18 גולים, 9 בישולים) בו מעורב הצ'יליאני בליגה - יותר מכל שחקן אחר. 1:1

דקה 34: רגע אחרי שפוסטר עצר את ראמזי, צ'ך סיפק בצד השני הצלה מצוינת מול נגיחה של מקליין.

דקה 37: שלוש דקות אחרי ההצלה הגדולה, צ'ך מתח שריר ונאלץ לצאת. אוספינה נכנס במקומו לשערה של ארסנל.

דקה 56: גול! לאחר התייעצות של השופט עם עוזרו, יש שער. אוספינה יצא לעבר מקליין והדף את הכדור אל המחליף רובסון קאנו, שאחרי שתי דקות על המגרש הצליח לגלגל מתחת לידיו של השוער ופנימה. מקליין היה בנבדל ופתח רגליים כדי לאפשר לכדור להיכנס, צוות השיפוט קבע בצדק כי לא הפריע לשוער ולכן זה 1:2 לווסט ברומיץ'.

דקה 67: וולבק כמעט השווה, אך הנגיחה שלו מארבעה מטרים נעצרה במשקוף. מיד לאחר מכן יצאה ווסט ברומיץ' להתקפה, אוספינה מנע שער באחד-על-אחד ובניסיון השני היה זה ביירין שהציל מהקו את הבעיטה של צ'אדלי.

דקה 75: גול! ארסנל לא למדה. שוב כדור קרן, הפעם של מקליין, ושוב הבלם דוסון נותר חופשי כדי לנגוח פנימה מקרוב. 1:3 לווסט ברומיץ'.

שלט מחאה שהטיסו אוהדי ארסנל בשמי האצטדיון נגד המאמן ארסן ונגר. רויטרס
שלט המחאה האווירי של אוהדי ארסנל נגד ארסן ונגר/רויטרס
שלט אווירי נוסף של אוהדי ארסנל, בעד המאמן ארסן ונגר. רויטרס
וקצת לאחר מכן הגיע גם שלט התמיכה במאמן ארסן ונגר/רויטרס

סטוק סיטי - צ'לסי 2:1

ניצחון ליגה שלישי ברציפות לאלופה שבדרך, שהגדילה את הפער שלה בצמרת ל-13 נקודות באופן זמני. צ'לסי נזקקה לשער של גארי קייהיל בדקה ה-87 על מנת לעשות את זה הפעם, אבל את מי זה מעניין? בוודאי לא את אנטוניו קונטה, שנתלה על הספסל מרוב אושר אחרי השער.

הבלוז עלו ליתרון בדקה ה-13. וויליאן בעט כדור חופשי מזווית אלכסונית, לי גרנט לא היה עירני מספיק וזינק כשהכדור כבר עבר אותו והלך פנימה. סטוק סיטי כבשה בדקה ה-34 כשברונו מרטינס אינדי נגח פנימה, אבל השופט פסל את השער בטענת נבדל שלא בטוח היה. המארחת איזנה בדקה ה-37. גארי קייהיל ביצע עבירה ברחבה. ג'וני וולטרס בעט את הפנדל יפה פנימה וקבע 1:1. צ'לסי לא התייאשה והצליחה לכבוש שוב בדקה ה-87. אריק פיטרס ההולנדי הרחיק בצורה אומללה מאוד, זה חזר אל גארי קייהיל, שבעט ממצב נוח מאוד פנימה, 1:2. בדקה ה-94 ספג פיל בארדסלי כרטיס אדום ישיר אחרי עבירה מכוערת מאוד על ססק פברגאס.

גארי קייהיל שחקן צ'לסי חוגג עם ססק פברגאס. רויטרס
קייהיל עם שער יקר/רויטרס

ווסטהאם - לסטר 3:2

אחרי שעברו את סביליה וקיבלו את אתלטיקו מדריד ברבע גמר ליגת האלופות, המשיכו השועלים במומנטום המצוין שלהם בליגה וברחו עוד יותר מהתחתית. קרייג שייקספיר הוא המאמן הראשון בתולדות הפרמיירליג שקבוצתו מבקיעה לפחות שלושה שערים בכל אחד משלושת המשחקים הראשונים שלו.

האלופה פתחה בסערה וכבר בדקה השביעית עלתה ל-0:2. ריאד מחרד הגביה משמאל בדקה החמישית, הכדור עבר בין כולם ואיכשהו נכנס וקבע 0:1. השני הגיע כעבור שתי דקות. מארק אולברייטון הגביה כדור יפה עם הפאלש, רוברט הות נגח מקרוב פנימה את ה-0:2. מנואל לאנסיני צימק בדקה ה-20 עם כדור חופשי מוצלח. ג'יימי ורדי העלה את לסטר ל-1:3 אחרי שבעט פנימה בתום ערבובייה. אנדרה איוו, בנו של עבאדי פלה האגדי, הצליח לצמק בדקה ה-63 אחרי שהמשיך עם נגיחה את הנגיחה של אנדי קארול וקבע 2:3.

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
קונטה בטירוף/רויטרס

משחקים נוספים

קריסטל פאלאס - ווטפורד 0:1
לפאלאס: טרוי דיני (עצמי, 68)

סנדרלנד - ברנלי 0:0

אברטון - האל סיטי 0:4
לאברטון: דומיניק קאלברט לווין (9), אנר ולנסיה (79), קומלו לוקאקו (91 ו-94), להאל סיטי: טום האדלסטון (הורחק, 73)

בורנמות' - סוונסי 0:2
לבורנמות': אלפי מוסון (31, עצמי), בניק אפובה (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully