וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה: סקאריונה ובניון צפויים לפתוח

הצהובים לא מקלים ראש בגומלין מול המלאבסים (רביעי, 21:00, ספורט 5) אחרי ה-0:1 במפגש הראשון. שוינפלד מחוץ לסגל של וידיגאל. לידור כהן ייעדר, דנינו עשוי לפתוח בהגנה של רפואה

רבע גמר, משחק 2מחצית01/03/2017
מכבי תל אביב
    0:0
      מכבי פתח תקוה
      ברני ארדוב

      דריכות מיוחדת במכבי תל אביב לקראת גומלין רבע גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 21:00, ספורט 5) מול מכבי פתח תקווה. הקבוצה של ליטו וידיגאל תגיע למשחק עם יתרון משער החוץ של טל בן חיים מהמשחק הראשון, אך המלאבסים מספיק חזקים כדי לעשות לצהובים בעיות. "אנחנו מרגישים מאוד טוב בתקופה האחרונה ואין עלינו לחץ מיוחד, אבל בהחלט יש דריכות גדולה כי אנחנו רוצים את חצי הגמר ומכבי פתח תקווה זו משוכה מאוד רצינית", אמר הערב אחד משחקני הקבוצה בתום האימון.

      ברק יצחקי לא התאמן הערב כדי לאפשר לו מנוחה אבל הוא עשוי להיות בסגל ולהשתלב במשחק. ארון שוינפלד, אייל גולסה ועמרי בן הרוש לא יהיו בסגל בגלל פציעות. אוסקר סקאריונה ויוסי בניון עשויים לפתוח.

      וידאר קיארטנסון מכבי תל אביב חוגג עם יוסי בניון. ברני ארדוב
      ישוב להרכב? יוסי בניון ען וידאר קיארטנסון/ברני ארדוב

      "א. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו. ב. אנחנו צריכים להאמין, ואמונה זה דבר חשוב". כך אמר מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה לשחקניו במהלך האימון אתמול, לקראת המשחק. למרות הפיגור מהמשחק הראשון, במועדון עדיין מאמינים שאפשר להעפיל לשלב הבא. רפואה לא האריך באסיפה וערך אימון קל בלבד לאחר המשחק מול הפועל חיפה. המאמן נוטה לפתוח בהרכב דומה לזה שניצח בשבת את הפועל חיפה, למעט שינוי אחד: עומר דנינו עשוי לפתוח כבלם שלישי ואחד משחקני הקישור וההתקפה, ייתכן שדובב גבאי או אחד החלוצים, ישלם את המחיר בעקבות שינוי השיטה ויירד לספסל. מי שייעדר בוודאות מהמשחק הוא לידור כהן הפצוע. צחי גיגי יפתח בין הקורות במקום דני עמוס.

      הקשר גידי קאניוק שנועד עם שינו זוארץ וקיבל הצעה לחתום על חוזה חדש במועדון קיבל הודעה כי בימים הקרובים יוזמן לשיחה, בה ינסו הצדדים לסכם סופית על חוזה לשנתיים נוספות. קאניוק מחזיק בחוזה לעונה הבאה, הקבוצות הגדולות עוקבות אחריו, אבל עד כה לא התקבלה הצעה רשמית עבורו. "אנחנו מאמינים שקאניוק יישאר שחקן המפתח שלנו גם בעונה הבאה", פרגנו במועדון לקשר, שכבש שלשום את שערו השמיני העונה, כשבמקביל הוא רשם גם ארבעה בישולים בדרך לעונת שיא שלו. במועדון מרוצים מדור אלו (שער וחמישה בישולים העונה, יותר מכל שחקן הגנה אחר בליגה), שמציג העונה יכולת מצוינת וקיבל פניות ממכבי חיפה והפועל באר שבע. אלו סירב לאחרונה להצעה לחתום על חוזה חדש ובמועדון מבינים שבקיץ הוא יעשה קפיצת מדרגה, לפחות מבחינה כלכלית, ויעבור למועדון גדול.

      במועדון התייחסו לעניין מנור סולומון, לאחר סירבו להצעה מזניט עבורו. "מנור חתם כאן לפני חודש לחמש השנים הבאות ולפחות בשנתיים הקרובות אין מה לדבר על מעבר לקבוצה אחרת. הוא יגדל ויתפתח במכבי פתח תקוה".

      עוד בנושא

      זניט הגישה הצעה על מנור סולומון, מכבי פתח תקוה סירבה
      קובי רפואה: "עשינו היסטוריה", דני גולן: "לא תפקידי לסכם מה עשה צוות השיפוט"

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: נתניה

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully